23. februára 2016

INTERVIEW | 3. Interview with Zuzka

Ahojte, tento raz tu máme interview s blogerkou Zuzkou. :-)


1. Ahoj, predstav sa nám. Ako sa voláš, koľko máš rokov, odkiaľ si? 
Ahoj. Volám sa Zuzana, ale všetci ma volajú Zuza, no extémne originálne som si zvolila blogerské meno Zuzka (smiech). Mám sedemnásť a som zo Zvolena, takého mestečka na strednom Slovensku.

2. Kedy si začala blogovať? Ako dlho bloguješ?
Tak blogujem už asi štyri roky. Prvé dva-tri blogy boli strašná bieda, ale tento súčasný mám od 2013, teda už tretím rokom. 

3. Čo ťa viedlo k tomu založiť si blog?
Vždy sa mi páčilo písať, strašne ma to bavilo. Aj keď som nemala o čom, tak som písala. Blog som si založila ako nejaký denníček, ale zároveň to beriem ako školu písania a šancu vyjadriť svoj názor. Myslím, že je to jedna z najkrajších záľub, aké kto môže mať. 

4. O čom je tvoj blog a články? 
Môj blog je hlavne o mne, ako som spomínala je to blog typu denník. Takže samozrejme, články sú tam najmä o mojom živote, čo je dosť vtipné, keďže môj život rozhodne nie je nijak zaujímavý. Ale v súčasnosti by som sa rada zamerala aj na písanie "komentárov" a takých úvahových článkov, ak sa na to nájde čas.

5. Aký typ blogov máš najradšej? (Fashion, beauty, autorské..)
Neviem, aký mám najradšej, ale čítam väčšinou blogy podobné tomu môjmu. Ale baví ma čítať z každého rožku trošku. 

6. Aké sú tvoje obľúbené blogy, ktoré rada navštevuješ? 
Mám také svoje obľúbené blogy, je ich asi zo osem, ktoré navštevujem pravidelne. Môžete ich vidieť na mojom blogu v menu. Ale keď mám čas tak "brázdim blogerské vlny" a čítam všetko čo ma zaujme.

7. Podľa čoho si si vybrala názov tvojej adresy nezaujimava.blog.cz ?
Vzniklo to tak, že som premýšľala o jednom slove, ktoré by ma nejak vystihovalo a prišla som na toto. Premýšľala som nad zmenou, ale nechce sa mi sťahovať, je to stále aktuálny názov a neviem, či by som vymyslela lepší. Aj keď to asi ľudí veľmi nepriláka :D.

8. Vie niekto v tvojom okolí (rodina, priatelia, spolužiaci..) že máš blog?
O blogu vie pár kamarátiek. A potom ešte brat, pre ktorého je ale iba terčom vtipov. 

9. Ak áno, navštevujú ho, čo na to hovoria?
Navševuje ho iba moja najlepšia kamarátka, a to len občas. Som rada, že to tak je. Myslím, že to dáva človeku väčšiu voľnosť v písaní a nemusíte sa strachovať, že niekoho urazíte alebo čosi také. 

10. Študuješ alebo pracuješ? V akom odbore?
Navštevujem už druhý rok gymnázium. Takže vlastne študujem všetko a nič. 

11. Čo rada robíš okrem blogovania? Ako tráviš svoj voľný čas? 
Rada čítam, počúvam hudbu a sledujem seriály, filmy. Inak potom trávim čas s priateľmi, niekde na prechádzke v prírode. Ale osobne je pre mňa najväčšou záľubou spánok :D.

12. Páčil sa ti tento rozhovor?
Samozrejme, a ďakujem že si ma vôbec oslovila. :)


Zuzke ďakujem za odpovede a ak by mal niekto záujem o interview, kľudne mi zanechajte na Vás e-mail v komentári. :-)