11. apríla 2016

Boyfriend TAG ♥


Tak dievčatá, prípadne chlapci... dnes tu mám pre Vás tag, ale nie len taký, hocijaký. Je to tag, v ktorom spolupracoval aj môj priateľ, a každý z nás odpovedal na rovnaké otázky. Niektoré nám dali trochu zabrať, niektoré veci ma ani nenapadli hneď, napríklad aké jedlo priateľ nemá rád, to mi musel trochu pripomenúť, lebo ma nič nenapadlo, ale inak to viem! čestné slovo. :-D Dúfam, že sa Vám takýto tag bude páčiť a mám v pláne pripraviť ešte jeden podobný, ale samozrejme s inými otázkami, ktoré sa týkajú, dajme tomu, nášho vzťahu. :-)


Priateľ odpovedá na otázky týkajúce sa mňa:

1. Sedím pred TV, čo sledujem? 
Nákupné maniačky alebo farma

2. Aké jedlo nemám rada? 
Tie jedlá, v ktorých sú hríby

3. Aká je moja veľkosť topánok?
37

4. Keby som mohla jesť niečo každý deň, celý deň, čo by to bolo?
Milka LU

5. Aká je moja farba očí?
Hnedá

6. Akú činnosť by som dokázala robiť hodiny? 
Leňošiť

7. Kde sme sa poprvý krát videli?
Na vlakovej stanici

8. Mám nejaké divné zvyky?
Špúliš a vykrúcaš pery ked niečo robíš (ja o tom neviem :-D)

9. Kvôli čomu sa najčastejšie hádame?
Nehádame sa

10. Na čo mám jedinečný talent?
Na míňanie peňazí (to som expert :-D)


Moje odpovede týkajúce sa priateľa:

1. Sedím pred TV, čo sledujem?
Farmu, nákupne maniačky (sledujeme spolu) alebo tie autá, čo ich upravujú, vynovujú a neviem čo všetko s nimi robia ...potom ničitelia mýtov, faktor strachu. (ale to už teraz ani nie).

2. Aké jedlo nemám rád?
Koložvarska :D

3. Aká je moja veľkosť topánok?
43 asi :-D

4. Keby som mohol jesť niečo každý deň, celý deň, čo by to bolo?

Syr s hranolkami

5. Aká je moja farba očí?
Zelená, modrá, sivá , všetko dokopy

6. Akú činnosť by som dokázal robiť hodiny?
Pozerať autobazar.sk

7. Kde sme sa poprvý krát videli?

Na vlakovej stanici

8. Mám nejaké divné zvyky?
Stále hýbeš, trasieš nohami, akoby si bol nervózny.. a mňa to strašne irituje :-D

9. Kvôli čomu sa najčastejšie hádame? 
Kvôli tomu, že nedvíhaš mobil 

10. Na čo mám jedinečný talent?

Na všetko :D ...ale fakt.