29. apríla 2016

Kde všade ma nájdete?


Ahoj, dnes som tu s kratším článkom, v ktorom Vám napíšem, kde všade ma môžete nájsť a tiež sledovať.

Mohli ste si všimnúť, že som si nedávno založila facebookovú stránku. Na ňu sa môžete dostať buď kliknutím na ikonku napravo alebo jednoducho kliknite SEM







Určite všetci dobre poznáte aj instagram. Doteraz som využívala svoj osobný, ale keďže chcem ostať ako tak anonymná, tak som si založila nový, na ktorý pridávam len fotky, ktoré súvisia s článkami na blogu. Ale určite sem tam pridám aj niečo iné. Tiež sa naňho môžete dostať ak kliknete na fotky, ktoré sa zobrazujú napravo, podobne ako facebook alebo kliknutím SEM.







A najnovšou novinkou na blogu je bloglovin. Bloglovin som používala už veľmi dávno, ešte pri starých blogoch, ale samozrejme s novým blogom prichádza aj nový bloglovin. Tak isto ako pri facebooku a instagrame môžete napravo nájsť ikonku, ktorá Vás presmeruje na môj bloglovin alebo jednoducho znova kliknite SEM.