8. júna 2016

Recenzia | Balzam na pery Crazy Rumors


Máte radi balzamy na pery? Ja ich zbožňujem a vždy som ich doma mala viac ako jeden. Už sa to ťahá so mnou tých pár rôčkov a čím voňavejší balzam bol, tým viac som ho zbožňovala. No odkedy som vyskúšala balzam na pery Crazy Rumors, tak vždy dávam prednosť jemu pred ostatnými. Môže za to jeho úžasná vôňa. 

Už z názvu ste určite vyčítali, že ide o balzam s príchuťou  sladkej žuvačky. Spomínate si na žuvačky, ktoré sme žúvali ešte ako malé deti? Volali sa Pedro. A presne takú vôňu, dokonca i príchuť má tento balzam. 


Balenie je klasické, je to tyčinka s dievčenskou ružovou farbou, ktoré sa musí páčiť snáď každej babe. Vlastne všetky balzamy majú podobný obal, každý balzam má len iný názov a svoju farbu. Použitie je úplne jednoduché, proste len potočíte to kolečko na spodku a nanesiete na pery. 

Konzistencia balzamu nie je ani moc tuhá, ani nie moc mastná. Napriek tomu, že obsahuje samé dobré veci ako bambucké maslo, jojobový olej, vitamín E a prírodné vosky. 

Balzam nefarbí, dodá perám len jemný lesk a skvele ich hydratuje. Používam ho vždy, keď si všimnem, že mám trochu suchšie pery alebo keď si naňho len tak spomeniem. Mám ho vždy pri sebe, buď vo vrecku či v kabelke, takže hocikedy počas dňa ho aplikujem a svojou vôňou mi tak spríjemňuje deň. Mimochodom je 100% prírodný a na stránke krasnakazdyden.cz ho nájdete v rôznych  a zaujímavých variantách, takže je z čoho vyberať.