1. októbra 2015

Alfa

Vítam Vás pri prvom článku na novom blogu alfa-lu, na ktorom budem vystupovať pod blogovým menom Alfa.

Nebol to ale zámer, vytvoriť si blog práve v tomto období a ešte pár dní pred mojimi narodeninami. Už veľmi dávno som sa rozhodovala, či vôbec nový blog založiť, nechcela som opustiť ten starý, ale keďže som dlho nad tým premýšľala a nedalo mi to pokoj, tak som predsa len rozhodla založiť nový. Aj z toho dôvodu, že som mala pocit, že o starom vedeli asi dvaja ľudia z okolia a to nechcem. Mnohí síce vedia, že blogujem, ale z nejakého dôvodu nechcem, aby môj blog navštevovali, chcem tu mať akési súkromie, aj keď o písať o súkromii na internete je blbosť, ale snáď chápete ako to myslím. A zasa z toho dôvodu už ani mojím blogovým menom nebude moje vlastné alebo nejaká prezývka môjho mena. I keď viem, že tento blog budú navštevovať ľudia, ktorí ma sledovali aj na starom blogu, ale to mi nevadí, za to budem len vďačná :) Nuž a ak by niekoho zaujímalo, prečo som si dala práve meno Alfa, tak jediná odpoveď bude, že je to meno jednoduché a možno aj ľahko zapamätateľné. :D A tiež čítam knihu s názvom Alpha, tak ma to tak inšpirovalo Fakt som nevedela, čo za meno si sem dať. :D

Ale viem, že aj podľa tohto článku ma niektorí spoznajú. :)

Ešte by som rada napísala aj niečo o sebe, ak náhodou niekto narazí na tento blog alebo aby tí, ktorí ma predtým sledovali, mohli spoznať aj podľa tohto...

Tak teda som obyčajná baba, malej postavy s hnedými očami a hnedými vlasmi. Pred viac ako týždňom som oslávila svoje 20 narodeniny. Tento rok som zmaturovala na SOŠ odbor marketing. Od októbra oficiálne pracujem v účtovnej kancelárii na absolventskej praxi. Paradox je, že účtovníctvo bolo pre mňa najhorším, najnudnejším a najťažším predmetom v škole. Momentálne chodím aj do autoškoly a dúfam, že do konca roka stihnem mať vodičák v ruke a konečne si jazdiť. :) Už viac ako 3 roky bývam bez rodičov, ale navštevujeme sa každý víkend. Mám skvelého priateľa, s ktorým sme spolu rok a 3 mesiace a už v decembri to bude rok, čo spolu aj bývame. :) Nemám veľa kamarátov, popravde mám len jednu naj kamošku, s ktorou aj keď máme veľa odlišných názorov, tak si spolu skvele rozumieme. Mám rada blogovanie, cestovanie, spánok, knihy, ktoré ale veľmi nečítam, čo ma trochu aj mrzí a veľa iných vecí. Blogujem už nejakých 5 rokov. Budem sa snažiť prispievať čo najviac, aj keď nie vždy sa dá a chce, ale blogovanie ma naozaj baví a preto sa ho nechcem vzdať.

Ak máte na mňa nejaké otázky, kľudne napíšte do komentára a dúfam, že sa Vám na blogu bude páčiť. :)