23. decembra 2015

Nabitý týždeň II.

Článok Nabitý týždeň I. nájdete tu...  

Noo a o ďalšie dva dni, teda tento posledný víkend sme boli s priateľom v Banskej Bystrici. Chcela som ísť hlavne na tie vianočné trhy, ale tiež to nieje ktoviečo, čakala som niečo krajšie, väčšie, lepšie...ale tak pohoda. Ochutnala som prý raz punč, ktorý mi ale moc nechutil, to asi preto, že som si hneď popálila trochu jazyk :-D. Tiež som chcela ísť aj do Mobelixu pozrieť nejaké vianočné ozdoby, keďže máme ten stromček modro strieborno biely ako som písala.. a nemali sme dosť ozdôb, alebo len ja som si myslela, že ich nemám dosť...tak sme natrafili na super zľavu, 70 gúľ za 10 €, predtým boli za 20€.. no nekup to a presne biele a strieborné... nakoniec máme tých gúľ ešte viac ako nám treba, niektoré sa aj zvýšili tak ak niekto niečo, napíšte... hah :-D No a jasné, že sme sa zastavili aj v Europe.. aj keď to nebolo v pláne... lebo viete ako to chodí, uvidíte tam to, chcete potom tam to.. a už peniažky nie sú. Ale nevyhli sme sa tomu. Priateľovi som aspoň kúpila na vianoce čiapku, potom o deň neskôr či kedy tepláky, ktoré si vybral.. a mne kúpil v BB super kabát, ktorý aj keď bol dosť zlacnený nebol najlacnejší. Aspoň teda pre mňa, lebo tak pre každého je iná suma moc a pre niekoho ešte v pohode... akože za kabát to je fajn cena, ale potom som chcela aj ja mu ešte niečo...
....tak som mu dnes ešte bola s kamoškou kúpiť nejakú voňavku a nakoniec mám preňho Bruno Banani :-D ale škoda, že som nezobrala jednu z tých James Bond 007, lebo som ich toľko voňala, že už som nevedela ktorá je ktorá a potom som už nevedela, ktorá to bola a baby ma prehovorili, že táto vonia najlepšie, tak som teda zobrala túto. Čo už no, nabudúce mu kúpim tu 007 :-D snáď sa poteší.

Najlepšie ale bolo, keď sme trochu ležali, lebo práve teraz je chorý, tak leží v posteli.. a hovoril mi o nejakej vôni. že ako sa volá a tak.. tak som mu povedala, že no ale už budeš mať inu.. a on že aku, Bruno Banani....tak som len tak ostala, aby nezistil, že je to tá. Aj keď to zo srandy povedal, ale aj tak :-D 

Rodičom mám tiež už darček, síce taký menší, ale aspoň niečo... dala som im zväčšiť jednu našu spoločnú fotku a jednu ich fotku, kúpila rámiky, zabalila a dúfam, že sa potešia. Zajtra ideme k nim, budeme u nich aj večerať, pretože minulé vianoce sme boli u jeho rodičov, tak teraz si to vymeníme.

Inak vy už ste vianočne naladení? Lebo ja ešte stále akosi nemám ten pocit, že aaa sú vianoce. Keby nemáme doma rozsvietený stromček a všade sviečky a svetielka, a od dnes už aj plno koláčov, tak ani neviem, že sú vianoce... 
Viete alebo tušíte čo dostanete na Vianoce ? A čo darujete vy svojim blízkym ? :-)