25. decembra 2015

Náš Štedrý deň...

Ahojte... ako ste prežili tohtoročné Vianoce? 

My sme ešte ráno, teda už pozde ráno okolo 11tej šli do Tesca, že nakúpime na raňajky, niečo slané pre návštevu a podobné veci.. myslela som si, že do 12tej máme čas, ale presne keď sme prišli tak všade zatvárali. Aj k tescu aj v kauflande, takže sme nič nekúpili. Potom sme šli ku mojim rodičom, keďže tento rok sme večerali u nich, tak som mame trochu pomohla s prípravami, všetci sme posielali smsky do expresu, aby sme vyhrali 10 000€, ale nevyhrali sme... škoda. To by boli Vianoce. :-D Potom sme už chystali stôl, aby sme sa všetci pomestili, večerala s nami aj jedna teta, ktorá tam tiež býva. Ona má nejaké zvyky, tak ako ich robila ona, tak sme opakovali po nej... Najprv sa pomodlili tí čo chceli, teda teta a moja mama... my nejak extra veriaci s ocom nie sme, takže sme sa na to vykašlali a priateľ tiež sa asi tiež nemodlil. Po pomodlení sme si dali prípitok, oblátku s medom, čo som už spoznala tento zvyk minulý rok u priateľa, keďže minulý rok sme boli na večeri u nich.. to už teda neboo až také nové pre mňa.. potom sme si každý odhryzli kúsok cesnaku, vraj aby sme boli zdraví, tak dúfam, že aj budeme... a z každého jedla, ktoré sme išli jesť, sme kúsok dávali do malej mištičky, akože že pre ježiška.. čiže kúsok z cesnaku, kúsok z chlebíku, kúsok z polievočky, kúsok z druhého a tak.. okrem alkoholu, lebo ježiško je malý a alkohol nemôže. :-D Tak sme sa najedli, potom si rodičia odbalili darčeky, ktoré som im dala... a veľmi ma prekvapilo, ako zareagovala mama, keď ich videla. Dala som im totiž obom spraviť fotku, jednu našu spoločnú, na ktorej som ja a priateľ a druhú na ktorej sú spolu mamina a oco.. keď ich mama videla, tak sa až rozplakala... a samozrejme potom aj mne vyšla slza, lebo vždy keď vidím mamu plakať, tak automaticky začnem aj ja.. bola dojatá a ja som bola veľmi rada, že sa im to tak páčilo a hneď si fotky zavesili v kuchyni na stenu. 


Potom sme sa s priateľom rozhodli, že pôjdeme aj k jeho rodičom, keďže nebolo ešte toľko veľa hodín. Aj keď sme boli dohodnutí, že prídeme na druhý deň, tak sme ich trošku prekvapili. Akurát sa chystali večerať, takže sme stihli aj druhú večeru. :-D Ale ja som už nejedla, stačilo mi pri našich. :-D Tak som si dala aspoň trochu vínka, ostatní sa najedli a potom sme si rozdali darčeky. Tento rok sme to nejak nedomysleli, chceli sme ešte ráno kúpiť aspoň nejaké maličkosti jeho rodičom, ale keďže všetko práve zatvárali, tak sme pre nich nič nemali. :-D Ale tak čo už.. nabudúce. :-D My sme ale dostali spoločne obliečky, uteráky, utierky,  :-D, ja som ešte dostala šál, kozmetickú kazetu Adidas a medový hojivý zázrak. Priateľ dostal voňavku, takú ako minulý rok, nejaký reprák na wifi a bluethoot či ako sa to píše :-D a tiež tašku s kozmetikou Nivea. Oni mali potom namierené ku tetinej sestre, čiže priateľovej krstnej, pri ktorej mali aj starkú a tak sme sa rozhodli, že pôjdeme všetci spolu a že aspon to všetko budeme mať z krku. Aj keď priateľ bol akurát chorý celé Vianoce, ale zvládol to. Trochu sme aj tam posedeli, ja som vypila pohár bieleho vína, ktoré som pila skôr na silu ako z chuti, lebo mi vôbec nechutilo, ale poznáte to.. keď vás stále s niečím núkajú a vy nič nechcete. :-D Potom sme už odišli konečne domov, dali sme si darčeky my dvaja, ja som dostala kabát, ktorý som si už vybrala v BB, a prvú časť knihy, ktorú som už mala prečítanú... :-D ale mám ju doma. :-D Priateľ odomňa dostal tepláky, čiapku, ktoré si tiež vybral sám a ešte ako prekvapenie som mu kúpila voňavku Bruno Banani, tak mi tu teraz tak fajne vonia. :-D A potom sa pomaličky štedrý deň skončil... 


Darčeky - knihu veľmi odporúčam aj prvú aj druhú časť,... hneď ako som druhú dostala na meniny, tak som už polovicu prečítala.. // vytúžený kabát takmer v 50% v zľave, takže super darček a myslím, že šál bol tiež priateľov nápad // ďakujeme tete aj za takýto darček, určite využijeme v byte // noo a darček odo mňa pre mňa z JEJ.sk, nikdy som nič podobné nemala, ani nenosila, ale sem tam sa nájde príležitosť, kedy si ho znovu dám, myslela som si, že je to príliš výrazné a veľké  pre mňa, ale keď som si ho dala na krk, tak sa mi zapáčil ešte viac a aj praiteľovi sa to páčilo, takže som rada, že som si zadovážila aj takýto väčší šperk :-)