8. decembra 2015

Vianočný TAG

1. Kedy väčšinou nakupuješ vianočné darčeky?
Darčeky asi väčšinou pár dní pred Vianocami. Tento rok som ešte s nakupovaním nezačala, ale hneď ako dorazí výplata, tak sa chystám nabehnúť do obchodov a poriadne sa po niečom poobzerať.

2. Pečieš rada vianočné pečivo?
Vianočné pečivo a to medovníky som piekla len raz a to minulý rok. Nejak som sa do pečenia nezapájala, minulý rok som chcela vyskúšať teda ti emedovníky a tento rok sa tiež do toho nehrniem, keďže priateľova mama ich bude mať dosť, tak sa musia zjesť tie. :-D

3. Darčeky radšej dávaš alebo dostávaš?
Samozrejme aj dostávam, len ešte aj pri dostávaní sa cítim blbo, neviem ako sa mám tváriť, pretože neviem čo tam bude, a čo ak sa mi to náhodou nebude páčiť. Ale väčšinou sa mi páči a som rada, že som niečo dostala, aj keď je to úplná maličkosť. Ale tak isto som rada, keď niekoho obdarujem a to väčšiu radosť z toho mám, keď vidím na obdarovanom, že sa mu ten darček páči. 


4. Bez akého jedla si nevieš predstaviť Vianoce?
Kapustnica a šalát. A samozrejme koláčiky. :-D

5. Nakupuješ vianočné darčeky pre svojich rodičov?
No ja som taká, že by som najradšej kúpila každému niečo. A aj to tak je. Aspoň niečo musí byť. Aj keď mi moja mama vždy hovorí, nech nič nekupujem, tak ja im aj tak aspoň niečo dám. :-D

6. Dostávaš rada na Vianoce knihy?
Rozmýšľa, ale teda neviem, či som niekedy na Vianoce dostala knihu. Určite áno, ale to muselo byť poriadne dávno, keď si to nepamätám. Ale určite by som sa potešila, keby som si našla nejakú knižku. :-) 

7. Bez akej rozprávky si nevieš predstaviť Vianoce?
Popoluška.. to je pre mňa asi taká najnormálnejšia rozprávka, inak nemám veľmi rada tie akdejaké rozprávky. Predsa len chodí to každý rok, komu sa to chce stále pozerať. :-D Keby ale dali Snehulienku, tú by som si pozrela aj trikrát. :-D 


8. Poznáš tajnú skrýšu darčekov svojich rodičov? Ak áno, ako dlho?
Keďže s rodičmi už nebývam, tak nie... ale oni veľmi už darčeky nenakupujú. Uvidíme ako to bude tento rok. Ale pamätám sa, keď som bola menšia, tak som hľadala a aj som našla. :-D

9. Vešiavaš na stromček salónky?
Nie, keď som bola malá, zvykli sme na stromček dávať aj salonky, ale potom sme prestali. A u nás doma s priateľom tiež salonky na stromček nedávame. Vlastne my doma žiadne salonky nezvykneme mať. :-D Radšej si dáme tie koláčiky, :-D

10. Zdobíš si svoju izbu vianočnými dekoráciami?
Akokedy, ale tento rok som s tým už začala. Teda nie len svoju izbu, keďže celý byt je náš :-D takže hlavne teda obývačku, že keby aj niekto prišiel, nech je to tu také krajšie. Ale dekorácie mám rada, nech už sú vianoce, jar, leto, jeseň, zima, a neviem čo ešte...

11. Máš tento rok adventný kalendár so sladkosťami?
Áno, tento rok ho mááám... konečne. Vždy som ho chcela, už dávno som ho nemala a keď som uvidela nedávno u mamy,, že má doma tieto adventné kalendáre, len som došla za mnou, že či je aj pre mňa. :-D Nebol ani jeden pre mňa, ale nakoniec mi tiež dokúpila a tak som na mikuláša dostala kalendár. :-D



12. Čo ti počas Vianoc chýba teraz oproti tomu, aké si ich pamätáš zo svojho detstva?
Asi to, že sme si zasadli za stôl celá rodina, dali sme si štampedlík, ja väčšinou nejaký ten likér a pustili sme sa do polievky, druhé, atď.. a potom sa išlo na darčeky. Keďže s rodičmi už nebývam, tak Vianoce pred dvomi rokmi som trávila s bratom a jeho už bývalou ženou, minulé Vianoce u priateľových rodičov, čo bol úplný nezvyk, že som nemohla byť s mojimi rodičmi, aj keď nemôžem sa sťažovať, bolo tam príjemne, bolo cítiť túvianočnú atmosféru, pohodu, len proste mi tam niečo chýbalo. A ako to bude na štedrý deň tento rok ešte netušia asi ani srnky. 

13. Chodíš rada na vianočné trhy?
Aj hej, ale u nás v meste je to už totálna slabota. Každým rokom horšie a horšie. Takže tento mesiac by som rada ešte išla s priateľom aspoň do tej Bystrice sa pozrieť, ako to vyzerá tam a som presvedčená, že je to tam oveľa lepšie než u nás. :-)