1. decembra 2015

Aký bol november

Kde začať....fotiek znovu nemám veľa, pretože nejako nefotím a pri takomto "úžasnom" počasí aj tie fotky vyzerajú fakt "úžasne".

Tento mesiac bol taká zmes všetkého aj dobrého aj zlého. A to zlé ani nejdem spomínať, už som to písala v minulom článku, tak až chcete, nájdete ho TU.

Na začiatku mesiaca som na jednej stránke vyhrala súťaž, kde som sa umiestnila na prvom mieste. Samozrejme ma to potešilo, ale čo som vyhrala, aká bola súťaž prezrádzať nebudem. Teraz sa tam znovu konala ďalšia súťaž, ale keďže sme sa zapojili len tri, tak sme každá vyhrala jedno miesto. Tu som sa umiestnila na druhom. Za čo som rada.

Tiež sme tento mesiac boli znova aj v Banskej Bystrici. I keď som zas bez peňazí, lebo som musela vyplatiť autoškolu, konečne ju už mám vyplatenú aj všetko ostatné, ale priateľ mi kúpil novú bundu, ktorá sa mi vždy páčila a vždy som ju chcela, ale pre mňa bola doosť drahá. Stála 60 €, je to parka, zelenej farby.. mám aj fotku, ale som na nej celá, takže ju nepridám, keďže na tomto blogu tu nechcem žiadne moje fotky. Peniažky som mu od vtedy už samozrejme vrátila, aj keď ešte nie celú sumu, ale všetko bude, keď prídu ďalšie peniažky. :-D K oblečeniu mi pribudli ešte jedny rifle, ktoré mi tiež vlastne kúpil priateľ, ale som ich najprv nechcela, lebo sa mi nepáčil vysoký pás, ale nakoniec ma prehovoril, že mi vraj lepšie sedia, tak som poslúchla. :-D a tiež mi pribudla nová kabelka z Aliexpressu, do ktorej sa mi konečne zmestí takmer všetko čo potrebujem do práce, čiže aj flaša s vodou a desiata a nejaké hovadiny. :-D však to poznáte. 


Dokonca som tento mesiac nakupovala aj samé vitamíny, zaobstarala som si železo, keďže som chudokrvá, vitamín C na lepšie vstrebávanie železa a chcela som vyskúšať Béčko, tak som si rovno kúpila B-komplex, ale žeby som pocítila nejakú zmenu, to asi nie.. budem musieť na "oživenie a energiu" vyskúšať čosi iné. Ak o niečom viete, sem s tým. :-)

Keď už som spomenula aj tú autoškolu, tak v tomto mesiaci som prvý raz bola na cvičisku. Mala som pocit, že je to asi tá najhoršia časť, ale pomaly mi ide aj to, takže do skúšok by som to mala zvládnuť. Hlavne ale, aby som to zvládla na skúškach lebo ma porazí. Jazdy sú už tiež celkom fajn, občas ešte zaváham na križovatkách, testy sa mi moc učiť nechce, ale budem musieť, keďže mi už ostáva len posledný týždeň. Tiež som absolvovala prvú pomoc, ktorá mi trochu dala aj zabrať, ale tiež sa to dalo v pohode zvládnuť. Za jeden kus papiera som zas vyhodila 18 €, ale čo už, keď to treba. 

Na začiatku mesiaca, teda ani nie na začiatku ,lebo na začiatku nebol veľmi čas, ale proste neskôr sme sa stretli aj s kamoškou ,keďže mala meniny a tak sme si na chvíľu vyrazili von. Sadli sme si ,pokevali, objednali biele víno (biele nemám rada, ale vyskúšala som, že zmena, ale nikdy viac, radšej červené :-D), a potom sme išli domov. Ešte som jej dala darček. Najprv som jej chcela dať nejakú vegánsku knihu s receptami, ale nakoniec mi v BB v Pantarei padla do oka kniha s názvom Africká láska alebo čo si také, akože pre mňa nič zaujímavé, ale keď som videla ten obal a názov, hneď mi v hlave nejako preblislo, že to by sa jej mohlo páčiť. A veru páčilo, dokonca si to chcela objednať, takže som rada, že som vybrala presne túto. Aj keď rozhodovanie bolo ťažké. :-D 


Čítaniu som sa tiež nevyhla. Prečítala som knihu Alfa, ale na mobile v pdf.. priateľ mi už povedal, že na meniny alebo kedy mi ju kúpi, alebo druhú časť neviem, radšej druhú, keďže prvú mám prečítanú :-D ale to len pre ten pocit., že mám doma aj knihu, viete ako ... :-D tak som zvedavá a dúfam, že ju dostanem, som zvedavá na pokračovanie. :-D čítali ste niekto? Tak isto doma pribudla nová Emma, v ktorej je tiež nejaký mini erotický príbeh. Už som ju začala čítať, ale som fakt len na začiatku, takže uvidíme čo to bude.. len keby bol čas na to všetko, čítanie, testy, farma, oddych, ničnerobenie...aach :-D 

Ešte sme boli aj na návšteve u mojej tety a sesternici, ktorá má malú polročnú dcérku, veľmi som sa na ňu tešila, ešte som ju predtým naživo nevidela, len na fotkách. Potešilo ma, že sa jej páčilo hryzatko, čo som jej kúpila, takže super. Jaj hneď by som ju brala domov. :-D 

A najlepšie na koniec. Priateľ ma prekvapil, že pôjdeme na welness pobyt na tri dni, dve noci, budeme mať romantickú izbu, dohodli sme sa na 24-27 január, až si dobre pamätám, takže sa teším ako malé decko, že konečne si niekam vyrazíme a užijeme pohodu, kľud, a určite nevynechám masáž, to by bol hriech. Teším sa jak malé decko, už len nech ten čas rýchlo prejde a sme už tam, hneď teraz by som išla keby sa dalo. Len dúfam, že sa dovtedy nič nepokazí, nič zlé nestane, nič nepríde, žiadna choroba alebo dačo, lebo ma asi trafí šlak.. 

To by boo asi z novembra všetko, teda všetko čo ma napadlo... ako ste prežili november vy? Čo máte nové, kde ste boli, ako ste si predposledný mesiac v tomto roku užili? Napíšte mi, rada si prečítam. :-)