24. januára 2016

Today

Ach, práve som sa dokúpala, musela som si dopriať trochu teplého kúpeľu v tejto zime... pijem zázvorový čajík, aby ma v tieto dni náhodou neprekvapilo nejaké prechladnutie, lebo by mi to padlo naozaj dosť nevhod.. a píšem tento článok... dnešný deň bol trochu iný  a preto som sa rozhodla napísať tento článok a dokonca pridať po dlhom čase aj pár fotiek... z dnešného dňa.... 

Ráno bolo také normálne, ako vždy... prezrela som si blogy, nové články, niečo pobalila do krabíc, ale veľmi som nemala do čoho, keďže sa nám minuli noviny..priateľ zbehol do obchodu kúpiť niečo na raňajky, lepiacku pásku, aby sme mohli zlepovať krabice... keď prišiel, tak mi oznámil, že stratil čiapku ... tak reku super, ešteže som mu na vianoce kúpila jednu.. :-D 

Potom som sa rozhodla, že by sme mohli zájsť na klzisko.. a práve pre toto bol tento deň iný ako niektoré.. boli sme totiž prvý raz spolu na klzisku a bolo to fajn.. najprv sme síce museli zájsť k mojim rodičom a vyskúšať, ktoré priateľovi sadnú na nohu, keďže korčule na ľad nemá.. takže on si bude musieť kúpiť korčule na ľad a ja na jar kolieskové :-D ... jedny mu boli síce malé, ale druhé celkom dobré.. oco nám ich ešte nabrúsil a išli sme späť do mesta, na klzisko... boli sme približne hodinku, najprv sme sa trochu motkali, keďže priateľ asi niekolko rokov nestál na takýchto korčuliach, ale zvádol to.. 

Potom sme zašli ku jeho rodičom na obed, nikto nebol doma, pobrali sme zopár novín, našla sa aj februárova Eva, tak som si ju vzala, aspoň zabijem čas čítaním... :-D potom sme ešte išli do Tesca, kúpiť nejaké zásoby na wellness, veď nikdy neviete... :-D kúpili sme si nejaké chrumky, cukríky, sviečky, aby bola romantika :-D ... potom sme zašli do Kauflandu, lebo v Tescu som nenašla žiadne umelé poháre, ktoré sa mi budú hodiť aj do nového bytu... už len vyčkať, ach. Dononca som v Kaufe našla aj priateľovu stratenú čiapku, tak sme mali radosť. :-D 

A tie krásne farebné vreckovky... teeeda :-D 

 Nooo a potom ešte prebehla úprava auta, umývanie... tankovanie, fúkanie pneu.... proste, aby bolo všetko ok a pripravené na cestu.. snáď sa tam dostaneme bez problémov... :-D ja mám ešte aj také malé tušenie, že mi zajtra do obeda, pokiaľ neodídeme pošlú sms z polície, že si môžem dojsť pre vodčák.. tak dúfam, že sa to tušenie naplní a aspoň nejaký kúsok cesty by som si vyskúšala už ako oficiálny vodič. :-D Uvidíme, len nech mi nepošlú tú sms, keď už budeme na ceste tam, lebo ma trafí šľak. :-D Uf, už sa neviem dočkať, kedy tam prídeme a aké to bude... vôbec si to neviem predstaviť. :-D 

Okey, dosť bolo kecov,... idem dopiť čajík a zbaliť ešte nejaké veci, ako môžte vidieť na fotke, tak balím veci na zajtra do kufrov, a myslím, že ich vezmeme asi rovno dva.. a to som si myslela, že sa nám všetko bude zmestiť do toho menšieho kufra. :-D a tiež balím do krabíc aj kuchyňu... vyzerá to u nás ako po výbuchu.. :-D 


Okey, okey... už idem.. tak sa tu zatiaľ majte krásne, kým sa neozvem., :-)