22. januára 2016

Sťahovanie, bezdomovci, wellness

Čauteee ...

Idem sa dnes trošku posťažovať ale aj podeliť s radosťou. Pred dvomi mesiacmi som spomínala, že sa chystáme na welness s priateľom... tie dva mesiace mi prišli ako večnosť, no ani som sa nenazdala a už v pondelok sa ideme namáčať vo vodičkách, masážovať, saunovať a neviem čo všetko... veľmi sa teším a som strašne zvedavá, ako to bude celé priebehať a aké to bude, keďže som ešte nič podobné nezažila. Ale pokúsim, nie pokúsim, ja musím si to poriadne vychutnať a oddýchnuť si, lebo v poslednom čase toho bolo na mňa až príliš, teda lepšie povedané, posledný rok toho bolo až až.. samé zmeny, nové veci, poriadna záťaž, a aj tá psychická, takže sa potrebujem konečne poriadne zregenerovať, pretože pri ničom neviem doma poriadne vypnúť a oddýchnuť si.. tak dúfam, že sa mi to zmenou prostredia aspoň trošku podarí... 

Dnes som v práci skončila skôr, preto sa hlásim,... mám trochu času a aj priateľ je ešte v práci. Nečakala som, že ma šéf pošle domov tak skoro... keďže ma tak veľmi chcel v niečom zaučiť, že som kvôli tomu musela minulú sobotu ísť do práce, aby sa všetko stihlo urobiť do môjho odchodu a nakoniec zo zaúčania aj tak nič nebolo... a zbytočne som bola teda uveznená v sobotu v tej budove. Tí, ktorí ste čítali môj minulý článok viete, ako som dopadla... :-D 
Tak som teda išla s priateľom na obed, a po dlhoom čase som navštívila aj drogeriu, kde som si kúpila micelárnu vodu od Garnier, ktorá sa mi už míňa, pleťovú  zlupovaciu masku od Baley, ktorú som si hneď dala na xicht, ale už pomaly cítim, že ju bude treba dať dole, lebo sa mi nehýbu líca :-D a tiež som priateľovi vzala nejaké sprcháče, keďže sa stále sťažuje, že nemá... aj neviem či ich je počas sprchovania alebo čo s nimi robí.. :-D  No a ešte keď skončí v práci, tak musíme ísť do mesta pohľadať nejaké plavky na welness, lebo vraj nemá plavky :-D, a ešte do servisu, lebo zasa má niečo s autom .... ide mi s tým autom na nervy už, stále mu dačo je :-D a nakoniec napraceme auto kopou vecí a odnesieme k mojim rodičom, keďže sa budeme sťahovať do nášho nového bytu... jupííí...

Ale čo by to bolo, keby nenastali problémy že? Momentálene ešte bývame s priateľom v podnájme u mojej švagriny (bývalej švagriny).. minule som jej písala, keďže pracuje v čechách, že je pravdepodobné, že sa budeme sťahovať... najprv to zobrala celkom dobre a potom už ani celkom nie... a ešte sa do toho postaral aj môj brat, čiže jej bývalý manžel a už bola aj ona nasratá... O pár dní na to mi písala, že ráno o 7mej!!! chápete o 7mej ráno... príde jej brat pre chladničku, ktorá je jej, ale bojí sa, že ju môj brat zoberie a predá.... wtf? a akože zamrznuté mäso, a jedlo z chladničky a všetko si mám kam strčiť? 
Totálne som bola vytočená, hneď sme utekali s priateľom do elektra, okeyu... v nedeľu!!! a šli pokukať nejaké chladničky, že tak v najhoršom nám ju kúpia priateľoví rodičia a potom im vrátime peniaze... znervozňovali sme sa celý čas, a nakoniec mi volal môj oco, lebo som im písala na facebooku (áno na fb, moij rodičia majú fb, to je tiež jedna z noviniek haha :-D) že čo táto vymýšľa, že chce zobrať chladničku... tak mi volal oco, že už všetko vybavil, zaručil sa, že chlaničke s anič nestane a ostane v byte... však veď ju teraz tiež potrebujeme, tak načo by som ju dávala bratovi ne? ach rozum... prečo ho nemá každý... 
Potom nastal ďalší problém, keď priateľ volal s predávajúcim bytu, do ktorého sa budeme sťahovať, že ide preč na týždňovku a že by sme tam šli bývať od marca... akože wtf? a ja som už písala bývalej švagrine, že do konca mesiaca sa vysťahujeme, že ideme preč bývať atď a ona si už zháňala iných ľudí, a aj zohnala... tak reku teraz čo... pán predávajúci nám povedal, že sa  snou ešte máme nejako dohodnúť a tá nám zas povedala, že sa nejako máme dohodnúť s predávajúcim.. akože super.. 
Takže sme v peknej ritke.. hlavne, že sme už dva týždne zbalený. :-D Jediné šťastie  je, že už nám schválili úver a nemusíme sa báť, že nebudú peniaze... už sa len musíme nejako dohodnúť s predávajúcim,  aby sa aj on skôr vysťahoval, veď má dom, tak má kde.. a že mu aj zaplatíme za nájom za ten jeden mesiac.. veď čo budeme na ulici? Ale mám pocit,že tak rýchlo to aj tak nepôjde... takže sa budeme sťahovať na dva krát ako takí debili... ešteže priateľ majú garáž a tam si môžme nejako natrepať nábytok, veci a podobne.. a zatiaľ teda budeme u jeho rodičov... ten týždeň, dva už nejak vydržím no... čo už mám robiť. :-D a potom konečne vo svojom bytíku na skvelom mieste, blízko mesta, blízko všetkého, blízko mojej kamošky.. o dva poschodie nižšie než moja teta s ujom a sesternicou hah.. :-D už nech sme tam.. strašne sa teším, len tie dva týždne musím pretrpieť, ach.. ale sná´d už mi konečne príde ten blbý vodický, na ktorý čakám už dva týždne a aspoň pôjdem k mojim rodičom, kým priateľ bude v práci... lebo tak sa zdá, že zas budem mať pár dní voľno v práci.. tak aby som nescvokla tam u nich doma :-D akože niežeby som proti jeho rodičom a sestre niečo mala, to nie.. oni su fajn.... len neviem čo spraví, keď budeme takto spolu bývať prá dní :-D 

Okey, myslím, že to by bolo na dnes všetko...musím si ísť zlúpiť už tú masku zo xichtu... takže sa majte krásne... a napíšte mi ako sa máte.. a čo máte nové? :-)