18. februára 2016

18. februar 2016

Prišla som na ďalšiu vec, ktorá je nevýhodou toho, že momentálne bývame u priateľových rodičov. Vždy som sa sťažovala na to, keď som musela ísť z roboty peši domov a taak veľmi sa mi nechcelo, lebo to bolo pre mňa vraj ďaleko... no teraz som prišla na to, že to vôbec nebolo ďaleko a za 10 minút rýchlou chôdzou som bola doma. A sem mi trvá z mesta cesta približne 25 minút, 20, keď si  pohnem ako dnes, pretože teta išla niekam preč, nikto nie je doma a ja samozrejme nemám kĺúče. Našťastie som sa nespoliehala na to, že bude doma a zavolala som jej ešte predtým, než som sa sem vybrala. Našťastie som to stihla a keď som prišla, tak ona akurát bola na odchode. Od priateľa som si kľúče nevzala. Trucujem, lebo ma nechcel nechať ísť samú autom domov a musela som sa zase peši trepať. Tak načo sakra som si robila ten blbý drahý vodičák. Hlavne, že minule ma posielal von v piatok, keď je kopa áut, po tme a v daždi... a teraz zrazu, že nie... ts. A to by som možno zvládla aj zaparkovať, lebo cez obed je tu dosť málo áut a dosť veľa miesta. Ale čo už, veď raz budem mať ja auto a tiež ho nechám peši sa trepať domov... ok, možno má strach, že by to nedopadlo najlepšie, ale veď už som v pohode zvládla aj cestu k našim... jedine tá prvá jazda bola nejaká nevydarená, katastrofálna... ale tak, to som mala veru zlý deň. 


Inak všimli ste si nový dizajn? V pláne som mala úplne niečo iné, jednoduchšie, jedno-dvoj farebné.. (nieže by tu teraz bolo tých farieb viac :-D) a nakoniec som našla red lips a tak som vyskúšala, ako by to vyzeralo..celkom fajn, čo poviete? Dúfam, že sa Vám to aspoň trochu páči a neodradí Vás to od toho, aby ste prišli aj nabúdce. :-D 
Akurát mi začal včera večer blbnúť blog, tak som si to nevedela dorobiť, aj úplne dole na konci stránky to ešte nie je dorobené... našťastie sa mi podarilo vymazať aspoň tie obrázky, lebo tam boli dosť odveci.. a zatiaľ mi blog ešte stále blbne a neviem si nič nastavovať.. máte to aj vy tak? Dúfam, že sa to napraví.. lebo ma asi porazí.. nechcem zasa meniť blog, kvôli takejto hlúposti. Alebo potom doživotne tu bude len tento dizajn.. :-D neviem či tu bude dlho, lebo ako som písala, nebolo to v pláne, mal vyzerať úplne ináč... ale čo už.. asi to tak malo byť. :-D