17. februára 2016

Valentín?

Ahojtee...

tak v sobotu sa začal tretí týždeň. Tretí týždeň čo bývame u priateľových rodičov.. Zatiaľ to zvládam fajn, je to dobre... jediné čo mi chýba je horúci kúpeľ s penou...ach, nech sa už sťahujeme.. :-D 
Ale zas na druhej strane nemusím prať, upratovať, rozmýšľať nad tým čo nám treba kúpiť, čo budeme jesť,  chodiť do obchodu po práci, keď už najradšej by som len zaľahla a ani sa nepohla.. otovrím chladničku, naberiem si, najem sa.. toto je život. :-D 
Preto Vám radím, vydržte čo najdlhšie bývať u rodičov a nemáte žiadne starosti, nemusíte sa o nič starať, nič robiť, nič platiť... to je život. :-D
Ale zasa aby z Vás nestali povaľači, občas treba doma rodičom pomôcť, povysávať, umyť riad, vyvesiť prádlo, zvesiť prádlo, spraviť si posteľ, odkladať po sebe veci a tak... to sú ešte také drobnosti. A ešte jedna rada, snažte sa čo najviac asistovať pri varení. :-D čo to sa naučíte a určite to v budúcnosti využijete... ja sa na to chystám po presťahovaní. V novej kuchyni, väčšej, krajšej to snáď bude oveľa príjemnejšie a budem mať z toho lepší zážitok. Ako prvé chcem vyskúšať uvariť špenátové halušky, brokolicovú krémovú polievku, upiecť muffinky a napiecť priateľovi tortu na narodeniny, ale o tom pssst. 

V sobotu sme boli u mojich rodičov. Brat mal na Valentína narodeniny, 30 rokov, takže sme trochu oslávili. Mamina napiekla tortu (prečo ju nenapadlo napiecť aj na moju 20ku? :-( ) ... a prišli aj nejaké slzy.. Začalo to tým, že som mame povedala, že sa teta (priateľova mama) mi hovorila, že kľudne môžu prísť ma pozrieť... aj keď som bola chorá.. ale oni si furt dačo nájdu, že oni neprídu s prázdnou rukou a také kecy... ale nejde len o to, že teraz sme tu, že by mali prísť kvôli mne.. ale tak už za rok a pol čo sme spolu s priateľom, tak by sa aj patrilo prísť na návštevu. Jeho rodičia už boli u našich, tak teraz na výmenu... ale tak oni vedia.. mňa to len mrzí, pretože k nám tiež veľmi nechodia a odkedy si vzali môj notebook, tak u nás ani neboli... boli, ale ja som bola v práci. Tak dnes už zasa som jej napísala na fb všetko čo som mala na srdci, aj že plačú, že sestra ich ku sebe ani nezavolá a ja keď ich volám, tak ich ani netrkne, aby prišli.. tak, že som zvedavá či prídu na priateľovu oslavu... a vidím, že toto bude asi jediná možnosť, robiť takéto akcie, aby chodili k nám, aj jeho rodičia aj moji a tak, aby sme sa častejšie stretávali.. a o to viac by ich to malo zaujímať, že už od 17tich nebývame spolu, myslím, že v tom najhoršom veku, keď dieťa dospieva  a potrebuje pri sebe rodičov.. ale tak čo už.

V nedeľu bol Valentín. Ako ste ho strávili? Ja by som najradšej večer pri vínku, romantikuš. Ale keďže sme u priateľových rodičov, tak viete... ako vínko by sa aj dalo, ale zas som mala akurát svoje dni, a vtedy sa vínku trochu vyhýbam. :-) A pritom sme si vánko kúpili hneď v ten deň, keď sme prišli sem. Čiže pred tromi týždňami. Nejako neni chuť. Už sa ale neviem dočkať, kedy budeme vo svojom, dáme si horúci kúpeľ s penou, so sviečkami, vínkom....aaaaa, už sa chcem sťahovať. :-D 


Noo a ešte sa musím pochváliť... na Valentína som od priateľa dostala takýto krásny darček, voňavku Lanvin Marry Me.. počula, teda skôr čítala som už o nej dosť veľa... a tak som si vybrala túto, i keď nechcela som veľmi takýto darček na Valentína, predsa len, nie je to ani nejaký extra sviatok ani nič.. stačila by čokoládka alebo ružička.. preto mi aj bolo trochu tak zvláštne, keď som ju fakt dostala.. ale vonia krásne a hlavne vydrží celý deň.. už dlhšie som chcela nejakú poriadnu voňavku, tak som sa dočkala... :-D



 ja som priateľovi podarovala Merci a také love poukážky.. :-D každá poukážka je na niečo iné, napríklad na masáž, raňajky do postele, romantickú večeru, nočné rande v meste, výlet podľa jeho výberu a ďalšie iné.... vyrobila som to sama, pretože z netu mi to prišlo dosť drahé, takto ma to vyšlo len pár eur, no viac sa teším na to plnenie. :-D 


Len taká ukážka, robila som to v skicári a vo worde,...dala som to v papiernictve vytlačiť a zviazala. V papiernistve som sa cítila kus trápne, keď to v počítači otvorili, lebo tam boli aj trochu inakšie poukážky. :-D 

A vy zadaní tiež st eniečo dostali od sovjich polovičiek? Čo ste darovali vy? A tí, ktorí ste single ako sste si užili Valentína? Kúpili ste si čokoládku alebo spravili niečím radosť, venovali sa len sebe? :-)