2. februára 2016

NEW IN | Januar 2016

Zdravím Vás, 

znovu prichádzam s článkom, ktorý je už na mojom blogu známy, v ktorom zhniem všetky udalosti z posledného mesiaca, teda aspoň sa pokúsim spomenúť na všetky... :-D keďže som si svoj akoby diár a zapisovač v jednom zbalila príliš skoro, nemala som do čoho zapisovať, čo nové mi pribudlo a podobne, čo mi potom velmi pomôže pri písaní týchto článkov. :-D takže som musela krabice znova pootvárať a vtedy je to výhra, keď niečo nájdem hneď v prvej krabici. :-D

Na začiatok začnem s jednou pozitívnou a jednou smutnou udalosťou... tá pozitívna je, že som na začiatku januára absolvovala opravné skúšky v autoškole a tentoraz sa mi to podarilo. Musela som si zopakovať jazdu, ale ak porovnám jazdu prvú a tú druhú s iným policajtom, tak to bol neskutočný rozdiel a úplná pohoda. Za 5 minút bolo po všetkom a som oficiálny vodič a už 3 týždne čakám na vodičák, neviem či ho vyrábajú v Amerike alebo čo, kým mi ho spravia aj zabudnem jazdiť. :-D 

A tá smutnejšia udalosť je, že sme museli dať preč psíka... ja som bola aj proti, ale skôr či neskôr by aj tak musel ísť preč... našťastie sa dostala ku jednej milej staršej pani, ktorá má rada psíky a jedného takého už mala, takže sa veľmi tešila, dostala sa do domu, čiže bude môcť ísť hocikedy von, nie ako v byte, keď sme neboli doma a všetko pocikala.. môžme ju samozrejme aj prísť pozrieť, zatiaľ sme ale neboli, pretože mama povedala, že to nie je pre ňu dobré, keď tak skoro za ňou prídeme, že bude zase smutná.. ale už prešlo pár týždňov, takže by sa pomaly aj mohlo ísť ju pozrieť, ako sa má... verím, že lepšie ako u nás.. 


Inak na začiatku mesiaca sa nedialo takmer nič iné... až som mala pocit, že nebudem mať o čom písať v tomto článku a bude dosť ťažkéniečo pridať, ale nakoniec je toho celkom dosť.... 

Prvý raz sme sa boli s priateľom spolu aj korčuľovať na ľade... síce mu to išlo pomaličky, ale dostane sa do toho... ešte keď si zaobstará nejaké nové korčule, ktoré mu budú pohodlné, tak to bude fajn... a konečne budem mať ským chodiť korčuľovať.. a na jar si taktiež budem musieť kúpiť aj sebe kolieskové korčule, nech sa môžme korčuľovať a nemusím stále od niekoho požičiavať korčule... a určite budeme využívať najmä to, že už budeme bývať blízko novej cyklistickej cestičky. Len nech sme už tam.. 

No a ako som začala, tento mesiac sa nesie hlavne v sťahovaní, vybavovačkách, úvere, nový byt a podobne... našťastie úver už máme schválený, včera sa podpisovala kúpna zmluva, overovali podpisy a neviem čo všetko a už sa len čaká, kým pošlú peniaze na účet, kým sa prepíše byt na priateľove meno, na kataster a na konečné sťahovanie, ktoré bude asi až končom februára,,,,ale stále dúfam v to, že to bude aspoň o dva týždne... pretože sme teraz u priateľových rodičoch, všetok nábytok a veci, krabice máme natrepanév ich garáži :-D ano je to smutno vtipné, ale čo narobíme, ešte aj sťahovák sa smial, keď sa pýtal že kam to ideme sťahovať a že do garáže, hah,, ale tak prežijeme, zvládneme, vydržíme a už nech sa sťahujeme do bytuuuu... nie je tu zle, momentálne sú všetci v práci, pred chviľou prišiel priateľov oco domov z práce, ja som dnes prišla už o jednej, takže trošku som bola sama, kým dopíšem článok tak určite príde aj priateľ z práce, a o šiestej jeho mama a o ôsmej jeho sestra... :-D každý je takto rozhádzaný.


Ďalej by som určite spomenula wellnes pobyt, na ktorom sme boli minulý týždeń a odvtedy sa nejako neviem dostať na minulú koľaj a v práci sa mi vôbec nič nechce robiť.. preto som aj dnes odišla o 12tej :-D, nech tam nemusím trčať a fakt sa mi tak prestáva chcieť chodiť.. hlavne preto, že šéf, odkedy som mu povedala, že pôjdem na wellness, že potrebujem tri dni voľna sa správa ako chuj, keď potrebujem niečo riešiť, lebo samozrejme som tam len pár mesiacov a fakt toho neviem veľa a je to pre mňa nové, tak by sa mal tomu viac venovať, čo robím a nejak ma nato naviesť, povysvetľovať, veď som nespadla z neba múdra :-D proste mi to ide totálne na nervy a ešte najlepšie, keď je stále preč a neviem čo ďalej, nastane nejaký problém a neviem sa pohnúť ďalej s prácou, kým to nepozrie a podobne, veď viete si predstaviť.. a hlavne, že sa vždy ponáhľa s prácou, že aby to bolo, no ale sakra keď neviem ako ďalej, tak čo.. mám to radšej pokaziť? a potom zase problém, že to je zle.. tak akože nech sa na to pozrie a venuje sa tomu, však on je za to zodpovedný... a proste týmto ma to len prestáva baviť a pomaly uvažujem o tom, že tam nechcem ostať pracovať.. len bohužial, nemám veľmi inú možnosť v tomto biednom meste a druhú prácu by som si asi ťažko zohnala a ešte s mojou praxou, ktorá je na bode mrazu aj "vďaka" tomuto prístupu...

...a neviem či naozaj funguje to, že keď na niečo myslíte a chcete to, že to naozaj príde a stane sa.. ale len tak mi prebehlo nedávno hlavou, že veľmi by sa mi zišiel nejaký kurz účtovníctva, nech sa niečo naučím a najmä v moderných programoch ako sú Pohoda, Alfa a podobne, ktoré sa teraz aj využívajú  všade v účtovníctve, nie ako u nás v kancelárii, program ktorý je asi z rokoch 90tych, lebo fakt keď som to videla, spomenula som si na starý počítač, na ktorom som drtila hry ako 5ročná. Takže veľmi by mi pomhlo naučiť sa niečo viac v účtovníctve a najmä v takýchto programoch, potom by som si možno aj vedela nájsť miesto niekde inde, a aspoň by som ovládala to, čo sa dnes využíva.. 
...lenže jeden kurz som už zmeškala, ale chvalabohu, dnes mi volal jeden pán, u ktorého som sa informovala ohľadom kurzu cez email... a povedal mi, že sa bude otvárať ďalší niekedy v marci, to by bolo super, pretože koncom marca mi končí aj absolventská a bolo by to lepšie.. predsa by ma to nijako neobmedzovalo... tak uvidím, čo z toho bude..len dúfam, že to vyjde, fakt to chcem a musím si ísť za tým... 


Inak tiež ste podľahli relaxačným omaľovánkam? Ja mám pocit, že ma to čoskoro prejde, ale sem tam, keď je nuda, tak je to fajn, aspoň mi prejde čas.. Najprv som vyskúšala tie, čo boli priložené k Emme a celkom sa mi to zapáčilo. Potom, keď sme prišli ku praiteľovým rodičom, tak jeho sestra maľovala tiež tie Emma omaľovánky, nejaké valentínske vydanie či čo to je.. tak som išla aj ja pobehala som celé mesto, každý obchod, trafiku a nikde to už nemali.. tak som si ale našla nejaké iné a mám pocit, že sú aj lepšie... :-D 

Tiež mi prišla kniha Hrana rozkoše, ktorú môžte vidieť na fotke.. keďže mi došla moja druhá časť Beta, tak som potrebovala nejakú novú, ktorá ma bude zaujímať... čítali ste niekto? Aká je? Určite bude fajn.. :-D Kúpila som si ešte jednu v tescu, za nejakých 5eur, niečo s manželstvom, ale je niekde zabalená, takže netuším v ktorej krabici je, a preto tu nemám ani jej fotku..ale keď ju prečítam alebo tak, tak možno neskôr pridám foto... 


A tiež sme natrafili na takéto menšie hovadinky, ako vajco z tesca, ktoré bolo za body, hlavne že vyložená cena 2, 50 € či kolko a pri pokladni cena okolo 7€ :-D priateľ si to našťastie ani nevšimol, a teda nebol nadšený, keď som mu to povedala.ani som radšej nemala :-D ale čo už... máme batmana :D a tiež v ten deň, keď sme šli do wellnessu, tak sme išli ešte kupovať papučky, lebo som ich už zbalilaa neviem, v ktorej krabici sú :-D ... potom sme zašli do elektra, kde si priateľ kupoval baterky do kľúča od auta a ja som tam uvidela super kľúčenku. Kľúčenku som už zháňala strašne dlho a nikdy som žiadnu peknú nenašla a teraz akoby sa s nimi vrece pretrhlo, ani vybrať som si nevedela, nakoniec sme sa zhodli, že vezmeme tohto angrybirďáka zeleného svietiaceho, ktorý krochká ...a najhoršie na tom je, že on krochká aj vtedy, keď nechcem.. napríklad mám kľúče vo vrecku ako dnes ráno, vystupujem z auta a iba počujem krochkanie... :-D lebo sa stále stlačí ten gombíček... aj včera, keď sa boli podpisovať zmluvy, ako som si sadala na sedačku, tak zas iba také krochkanie... ešteže to nikto nepočul, inak trapas... :-D takže rozmýšľam, že ho dám z kľúčov dole a nechám si len toto krásne srdiečko, kvôli ktorému sme sa včera museli vrátiť do Tedi a priateľ mi ho musel ísť kúpiť, lebo som bola ako malá, že ho chcem a že za euro, no nekup to.. tak sme spravili kompromis, ja som mu dala euro za diskoguľu a on mi za euro kúpil túto krásnu kľúčenku, z ktorej sa strašne teším. :-D 


Pribudli mi aj nové topánky, tiež v deň, keď sme odchádzali na wellness, pretože sme ešte behali po meste, vyberali peniaze a podobne, akurát nám krásne snežilo do očí a moje boty už boli trochu v zlom stave a práve pri týchto behačkách som stúpila nejako nepodarene a zničila ich úplne. Takže sa začal boj o topánky, kým som si nejaké vybrala prešla polhodina, možno aj viac a nakoniec zvíťazili tieto.. hoci som si skúšala niekoľko párov, a hoci sa mi aj niektoré páčili, ale práve z tých, ktoré s ami páčili nemali moje číslo, ako naschvál.. tak som si vybrala v CCC tieto a som s nimi zatiaľ celkom spokojná. Dúfam, že za tú cenu aj čosi vydržia. :-D

Ešte tu máme aj čosi z kozmetiky, nie je toho veľa, keďže mi momentálne nič nechýba a čo chýbalo som doplnila.. a to krém na ruky, ten mi síce nechýbal, ale to je fuk :-D, micelárna voda od Garnier, pilník na nechty, lebo neviem kde mám starý zbalený :-D a najlepšia zlupovacia maska :-D


To by bolo asi všetko, ostatné už nekomentujem ako napríklad toto spodné prádlo...nezvyknem sem vycápať takéto veci, ale tie ružové gaťky sa mi strašne páčia... neviem čo je so mnou, ale nejak sa mi asi páči ružová... :-D 

Ok, dosť bolo kecov, už je toho moc...takže sa majte krásne, prajem Vám ešte pekný zvyšok večer a dobrú noc. :-D však nech sa to rýmuje... :-D