7. apríla 2016

Recenzia | Lipliner pencils Essence vs. Miss Sporty


Nedávno som pozerala na youtube video Momy, v ktorom predstavovala svoje produkty do 5€ a zaujala ma práve ceruzka na pery. Najprv ma to prekvapilo, že čo? Ceruzka na pery? To asi bude kontúrka nie? No ale jedného dňa, keď sme boli na nákupe s priateľom som zablúdila pri Essence regáli. Hneď som očami zamierila pri ceruzkách a jednu si aj vzala. Rozhodovala som sa medzi tmavšou a svetlejšou, ale nakoniec som si vybrala svetlejšiu a sýtejšiu červenú v odtieni 14 Femme Fatale. 

Na druhý deň som ju hneď vyskúšala a dokonca som sa odvážila výjsť aj na verejnosť so sýto červenými perami. Pre mňa je to veľký nezvyk, keďže nepoužívam ani rúže, ani lesky, ani nič podobné, jedine balzamy na pery. Aj keď doma mám jeden veľmi podobný čerevneý rúž, ale ten som používala jedine doma, keď som chcela nejaké pekné fotky. :-D

Najprv som si na pery dala balzam, teda ja používam medový hojivý zázrak, pretože mám dosť suché pery, tak aby to nejako vyzeralo. Nanášanie bolo veľmi jednoduché, ceruzka sa jemne kĺže po perách a zanecháva výraznú stopu. Najprv som si pery orámovala a potom ich vyplnila. Pery sú poriadne výrazné, čo potvrdil aj môj priateľ. Neviem síce povedať, či je výdrž dobrá alebo zlá, keďže nemám skúsenosti ani s rúžmi, ani ceruzkami, ako som už spomínala vyššie. Ale tie 2-3 hodinky na perách vydrží, samozrejme ak jete a pijete, tak pery treba dofarbovať. Stále len čosi okolo 1€, takže veľa jej vytknúť nemôžem, ale určite je od tejto ceruzky oveľa viac kvalitnejších a s lepšou výdržou.


Lenže to by som nebola ja, keby som nechcela vyskúšať aj nejakú inú ceruzku a hneď som aj vedela, ktorá to bude. Presne tá, o ktorej hovorila aj Moma vo videu. Opisovala ju veľmi pozitívne a znovu, za 1,19 €, prečo nevyskúšať. A myslím, že som dobre urobila. Aj keď je to tiež Miss Sporty, ktorej sa pomaly tiež vyhýbam, tak ako aj Essence, ale musím povedať, že táto ceruzka je naozaj dobrá. Farba sa mi páči viac, je síce tiež dosť sýta, aj keď je o niečo tmavšia, ale zdá sa mi, že tá od Essence začína byť už do ružova pri porovnaní s druhou ceruzkou. Tiež sa mi ľahšie nanáša, myslím, že má takú akoby krémovejšiu konzistenciu, ak to môžem tak nazvať. Tiež zanecháva super stopu a mám pocit, že vydrží o niečo dlhšie. Ak by som sa teda mala rozhodnúť, ktorú si znova kúpim, tak určite Miss Sporty.

Fotky sa mi moc nepodarili, ale vidno tam ten rozdiel vo farbe.