6. apríla 2016

TAG: Čo robí mňa mnou?

                                                                                            TU ma nájdete :-) 

Dávno som tu nepridala žiadny Tag, teda ani si poriadne nepamätám, či vôbec na tomto blogu nejaký mám, ale určite áno, pretože Tagy zbožňujem a vždy si ich rada prečítam aj u iných blogeriek. Aspoň sa o nich dozviem viac a rada čítam o iných, čo majú radi, akí sú a podobne.. a preto som sa rozhodla, že dnešný článok bude práve tag - čo robí mňa mnou, takže sa určite o mne niečo dozviete. :-) 


1. Koľko meriaš? 
Meriam cca 161 cm. Možno centimeter viac, vždy je to nejak inak. :-D

2. Koľko máš rokov? 
Mám 20 rokov.

3. Kedy si sa narodila? 
2. oktobra 1995

4. Akých trendov sa väčšinou drží tvoje oblečenie?
Moje oblečenie... fuh, vždy sa obliekam podľa nálady. Niekedy chcem byť elegantnejšia, niekedy sa oblečiem športovejšie. Väčšinou si obliekam ale nejaké nohavice či rifle, tričko, tielko, mikinu, svetrík. V teplejšom počasí, ako je práve teraz najradšej legíny, tričko alebo tielko. A v horúčavách samozrejme krátke nohavice, najlepšie riflové alebo ešte sem tam aj šaty.



5. Máš nejaké piercingy / tetovanie?
Tetovanie nemám, a ani piercing. Ak sa teda nepočíta ani ďalšia dierka v uchu. :-D mala som dve navyše, ale postupne.. jednu som si ale potom nechala zarásť, pretože sa mi to nejak ťažko a dlho hojilo. A z toho dôvodu sa aj bojím si dať ďalší piercing alebo tetovanie, že sa mi nebude hojiť alebo tak. Aj keď sa mi to páči, a hlavne piercing v jazyku a pupku.. ale radšej nebudem riskovať.


6. Existujú nejaké potraviny, ktoré nemusíš / neznášaš?
No hlavne hríby, tie vyberiem aj z pizze. :-D Nemusím moc ani olivy, ale tie v tej pizzi sem tam zjem. A ostatné ako morské plody a podobne neviem, tie som ešte nechutnala, ale nejak ani nechcem. 

7. Aká je tvoja aktuálna obľúbená pesnička?
Momentálne je to asi Twenty one pilots - Stressed out. Ale inak mám rada už od minulého leta 
Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz - Prayer In C... tú mám aj na zvonení už doosť dlho.

8. Zlato / striebro?
Striebro alebo biele zlato. :-)



9. Aké sú tvoje záľuby?
No je to blogovanie, rada čítam blogy, rada píšem články, samozrejme hlavne, keď sú nejaké nápady a nálada, chuť písať. Tiež som rada, keď nájdem nové zaujímavé blogy. A v poslednom čase dosť sledujem videá na youtube, najnovšie aj beauty blogerky/youtuberky, kde pozerám videá, ako sa líčia a tak. 


10. Rúž / lesk na pery? 
Nepoužívam ani jedno, skôr balzamy. Ale keď už si mám vybrať, tak rúž...alebo pred pár dňami som vyskúšala ceruzku na pery a tá je tiež fajn. 


11. Zima/ leto? 
No vždy to bola pre mňa zima, ale posledné 2 roky skôr leto.. pretože mám pocit, že zima u nás trvá polroka a nikdy sa neviem dočkať slniečka a teplejšieho počasia..