1. mája 2016

NEW IN | Apríl - kozmetika


Apríl bol jeden z mesiacov, keby som veľa objednávala z rôznych e-shopov. Určite ich ale budete všetci poznať. Samozrejme som občas zablúdila do DMky a s prádznym košíkom som veru neodchádzala. Poďme sa pozrieť, čo všetko mi pribudlo. :-)



Na blogu ste už mohli postrehnúť recenziu na tieto ceruzky na pery. Jedna je Essence a druhá Miss Sporty. Ja som spokojnejšia s Mis Sporty, má úžasnú farbu, ľahko sa nanáša. Ak ste článok nečítali a ceruzky Vás zaujali, tak si viac môžete prečítať v článku Lipliner pencils Essence vs. Miss Sporty.


Pribudla mi aj moja prvá paletka očných tieňov a to MUR Iconic 3. Túto paletku mám z e-shopu Pink Panda. Viac si môžete prečítať v článku Paletka Revolution Iconic 3.


Z DM drogerie sa ku mne dostal aj tento balzam na pery od Alverde, Catrice podkladová báza na očné tiene, Miss Sporty ceruzka na pery, s ktorou nie som až tak veľmi spokojná ako s tou, ktorú som spomínala vyššie, i keď má krásnu farbu. A pribudol mi aj tento rýchlo schnúci lak na nechty od Miss Sporty, ktorý som zatiaľ vyskúšala len raz, ale môžem potvrdiť, že mi lak uschol oveľa rýchlejšie.


Mala som v pláne vyskúšať kúru na vlasy od Weledy, ale bohužiaľ u nás v DMke ju nemali a keď sme boli v inom meste, tak som na ňu úplne zabudla. Objednávať z netu som už nechcela a tak som sa nakoniec rozhodla, že vyskúšam aspoň tento kondicionér. Ale, vďaka jednej spolupráci, o ktorej sa dozviete neskôr sa môžete tešiť na recenziu aj o spomínanej kúre na vlasy. :-) Nuž a o Alverde sprcháči tiež neprezradím viac, len toľko že nádherne vonia. :-) 


Ďalším e-shopom, ktorý spomeniem je elnino.sk. Hľadala som tento makeup a na jednom blogu som ho aj našla, dokonca so super radou, kde ho kúpiť. Stál vyše 7€, ale je úžasný. Perfektne mi sadne, pretože som bledá ako stena a tento makeup je práve pre také bledule ako som ja. Veľmi sa mu teším, i keď používam ho veľmi málo, keďže makeupy som doteraz nepoužívala. :-) 


Nuž, tento mesiac mi pribudli paletky očných tieňov hneď dve. Má krásne farby, ako na denné tak aj na večerné líčenie. Do košíka som si prihodila aj krémový korektor, o ktorom som čítala u Monicy. Aj keď som si vybrala ten najsvetlejší, na pohľad sa mi zatiaľ zdá byť pre mňa tmavý, tak som zvedavá keď ho vyskúšam. Doteraz som nemala možnosť, lebo nastala menšia chybička a krasotika.sk mi náhodou poslala iný korektor, než som objednala. Ale všetko sa vyriešilo, korektory mi vymenili, dokonca s dvomi cukríkmi, takže je to odpustené. :-D 


Najväčšiu objendávku som urobila na e-shope parfums.sk, kde som už dávno mala vyhliadnutý Nivea krém, ktorý je pre mňa top. Veľmi rýchlo sa vstrebáva a to je pre mňa to podstatné. Čierny lak od Rimmel je tiež skvelý. Zaschne rýchlo, aj keď nie do 60 sekúnd, ale určite skôr a je to veľká výhoda. Mám už jeden taký červený a som s ním spokojná. Tiež som si prihodila makeup hubičky a peeling Tutti frutti, ktorý má tiež neskutočnú vôňu.


Štetce sú tiež z parfums.sk a veru dlho som sa rozhodovala, ktoré si vybrať. Nakoniec som sa rozhodla pre tieto a som spokojná. 


V mojom wishliste sa nachádzali aj tieto oleje od Saloos. Ricínový a arganový. Ricínový je vraj dobrý na rast vlasov, tak som zvedavá na výsledky a aj na obočie či mihalnice. Priznám sa, zatiaľ som ho vyskúšala len raz aj na vlasy aj na obočie, trochu som sa bála, čo to spraví a či to vôbec niečo spraví, či ma nebude svrbieť okolie obočia alebo niečo, ale našťastie nie. Je dosť hustý a taký lepkavý. No hlavne som ale zvedavá na účinky. A Arganový, o tom som už veľa počula, tiež si ho aplikujem na končeky vlasov, raz som ho použila aj na tvár, ale ja proste neznášam, keď mám na tvári krém alebo olej, proste niečo mastné.. ale inak sa celkom dobre vstrebáva. 


Pravdepodobne niektorí poznáte túto krabicu. Je to balík od krasnakazdyden.cz a veľmi som sa mu potešila. Recenziu si budete môcť prečítať ale až neskôr. :-)


ďalšou novinkou pre mňa sú tieto prírodné mydlá od Saporia.sk... viac neprezradím, všetko príde v pravý čas. Dnes je to taký tajomný článok, ale snáď sa páčil. :)