3. mája 2016

NEW IN | Apríl - crop tops and other

Ahojte,

 dnes Vám ukážem, čo som si v apríli nakúpila, čo sa oblečenia týka. Nie je toho veľa, ale nejaké kúsky na leto som už potrebovala. Ale bohužiaľ, pekné počasie nám dlho netrvalo a ešte stále pretrváva skôr to aprílové, premenlivé, hnusné počasie.. Nech už je teplo... 


Pri nákupoch som sa zamerala hlavne na crop topy. Zapáčili sa mi a preto ma dosť prekvapilo, že som ich celkom dosť našla aj v New Yorkeri. Asi ich bude toto leto nosiť každý. :-D Jediné, čo k nim ešte potrebujem sú nejaké riflové nohavice s vysokým pásom. Zatiaľ som nenašla žiadne čo by sa mi páčili a poviem pravdu, 30€ za kúsok riflovej látky je mi trochu aj ľúto dať.. ale asi budem musieť, ak nenájdem nejaké lepšie, čo dúfam, že áno, lebo doteraz nič moc výber. :-D Ale tak ešte času dosť.

Začnem teda s crop topmi, ktoré mám z aliexpressu... 

Vínovo červený čipkovaný crop top vyzerá na fotke možno ako záclona, ale na živo vyzerá naozaj dobre. Trochu som sa bála, že si to na seba asi nikdy neoblečiem, ale keď som si ho skúsila, tak som bola milo prekvapená. Je trochu dlhší a tak nebude vykukovať celé bruško a mne to tak aj vyhovuje. Cena 4,39 €. 


Druhý crop top z aliexpressu je tento kvetinový, modrý, so zipsom. Tento sa mi dosť páčil, keď som si ho objednávala, no keďže ja som dosť chudá, tak som sa bála, že mi bude veľký. A tak to aj je. Je mi väčši na prsiach a to mám dokonca push-up podprsenku a tiež mi odstáva aj vzadu. Ale možno mi ho mamina bude vedieť nejak zúžiť a to by potom vyzeral oveľa lepšie. Cena: 6,77 €.


Ďalšie crop topy, ktoré uvidíte sú zo spomínaného New Yorkeru. Vybrala som si jeden s čiernobielymi pásikmi. Je ale trochu takej teplejšej látky, tak neviem či mi v ňom cez leto nebude moc teplo. Inak pekne sedí, mali dokonca aj XXS, takže super. :-D Stál len 3,95€.


Tento vzorovaný crop top sa mi zapáčil hneď, ako som ho zbadala na bábike v obchode. Na bábike síce bola oblečená ešte riflová bundička alebo vesta a k tomu dlhý náhrdelník s ružovými pierkami, ktoré vyzerali naozaj dobre a bola som rozhodnutá, že si ho vezmem tiež. Potom som ale objavila iný, s lapačom snov a rozhodla som sa pre ten, pretože sa mi bude hodiť aj k iným tričkám. Crop top sedí pekne, tiež je to XXS a stál len 4,95 € a už sa teším, kedy si ho budem môcť obliecť. Je z takej šmyklavej látky, takže by v ňom ani nemuselo byť moc teplo cez leto. Foto náhrdelnníka pridám v nejakom inom článku, zabudla som ho odfotiť. :-D 



Potom tu mám takúto ľahkú, kockovanú, bielo modrú košieľku, ktorá je dosť priesvitná a veru priateľ na mňa iba kukal, keď som mu povedala, že si ju vezmem.. sa ma spýtal, že kam to budem nosiť, také prehľadné. Povedala som mu, že do práce. Však čo je na tom, veď nebudem nahá. :-D Je bez rukávov, čo je super, keď sa budem potiť.. a na spodku je zviazaná, čo sa mi tiež páči. Stála 7,95 € cca. A tiež sa neviem dočkať, kedy ju prevetrám.


Na koniec tu mám ešte tričko z Gate. Je úplne jednoduché, takej tmavočervenej farby, pohodlné. Mám rada takéto jednoduché, jednofarebné trická, dajú sa kombinovať ku všetkému a nosím ho veľmi rada. Je aj trochu dlhšie, takže v pohode aj ku legínam. Cenu si už presne nepamätám,ale určite nestálo viac ako 5€. 



Ešte mi doma pribudli obyčajné čierne legíny z NY, ktoré už doma síce mám také isté, ale už dosť dlho a potrebovala som nové.

Dúfam, že sa Vám článok páčil, aj keď tie fotky nevyzerajú ktovie ako kvalitne.. ale tak čo už. :-D