7. mája 2016

Wishlist #1


Vitajte pri ďalšom článku. Pripravila som si pre Vás článok, ktorý na mojom blogu ešte nebol a to wishlist. Rada čítam na iných blogoch, čo si blogerky chcú zaobstarať v najbližšom čase, či už ide o kozmetiku, oblečenie, knihy, doplnky do domácnosti a podobne. Rozhodla som sa, že si takýto wishlist vytvorím aj ja, pretože som objavila zaujímavé produkty, ktoré by som chcela vyskúšať alebo na ktoré mám zálusk už dlhšiu dobu. Poďme na to. 



1. Batiste suchý šampón - kto by ho nepoznal. Píše sa o ňom na každom druhom blogu, samé pozitívne recenzie a pre lenivcov je suchý šampón menším zázrakom. Veď nikto nechce chodiť medzi ľudí s mastnými vlasmi a priznajme si, koľko krát sa nám nechce naše vlásky umývať? Ako som už spomínala aj v minulých článkoch, už som ho aj mala v ruke, no vždy ostal v drogérii. Ak sa najbližšie dostanem do drogerie, tak ho proste musím vziať so sebou. 

2. Dulcia očný krém s kofeínom - mňa hneď zaujal, len čo som ho prvý raz objavila. S kruhami pod očami je to vždy boj, mám ich už od malička. V poslednom čase som bola vo veľkom strese, moja psychika dostala zabrať a bohužiaĺ sa to odzrkadľuje aj na výzore. Niekedy si už pomyslím, že čo si môžu myslieť ľudia, ktorí ma vidia, že som na drogách alebo čo. :-D Určite ho chcem vyskúšať.

3. Balea gél na holenie - priznám sa, že na holenie používam obyčajný sprcháč. Aj keď som si už milión krát povedala, že sa poobzerám po nejakom géle na holenie alebo aspoň po pene na holenie. No vždy na to akosi zabudnem. Budem sa snažiť to tento mesiac napraviť a som rozhodnutá práve pre tneto balea gél. 

4. Balea pásiky na čierne bodky - tiež som o nich dosť počula, čítala a aj keď nemám nejak extra čierne bodky, ale určite pomôže pri odstraňovaní nejakých tých nečistôt v okolí nosa.

5. Alverde lak na vlasy - týmto produktom si ešte nie som 100% istá, pretože som čítala, že je dosť lepivý a nedrží tvar vlasov.. Viem si predstaviť, že asi prírodný Alverde nebude žiadny zázrak, chcela som len nejaký slabší lak, aby mi tie vlasy nestáli až tak na všetky strany, ale zas ak bude moc lepivý, tak neviem neviem. Ešte ti to premyslím. Pokiaľ nevyskúšaš, tak nevieš. :-D

6. Weleda ovsená kúra na vlasy - dlho som ju zháňala, hľadala v DMke, nikdy ju tam nemali a tak som nakoniec skončila pri ovsenom kondicionéri Weleda... Ale určite sa mi tento mesiac dostane do rúk a veľmi sa teším. Môžete sa potom  tešiť na recenziu. 

7. Hydratačný telový krém Balea - Balea krém mi veľmi pripomína Nivea soft krém, ktorý je pre mňa topka, pretože sa velmi rýchlo vstrebáva, čo je pre mňa dôležité. Ale raz za čas chce každý zmenu a ja by som rada vyskúšala práve tento baleácky. 

8. Victoria´s Secret telový sprej šampanské a jahody - jeden telový sprej od Victoria´s Secret už mám, na blogu nájdete aj recenziu naň. Už vtedy som ľutovala, že som si rovno neobjednala aj tento a dúfam, že sa to čoskoro zmení, pretože milujem sladké, ovocné vône a určite aj šampanské a jahody musí voňať úžasne sladko.