5. mája 2016

Moje TOP produkty

Určite každý z Vás má produkty, ktoré obľubuje a ku ktorým sa rád vracia. Ja Vám dnes predstavím tie moje obľúbené produkty, ktoré už používam veľmi dlho, niektoré až roky.


Micelárna voda od Garnier pre citlivú pleť je veľmi známa, používa ju veľa dievčat a väčšina z nich je s ňou spokojná. Vraj je to lacnejšia verzia micelárky od Biodermy. Biodermu som síce nikdy nevyskúšala, ale odkedy som vyskúšala túto micelárku, odvtedy som inú neskúšala. Nemám prečo. Pekne odlíči, nesmrdí, nezanecháva lepkavý pocit na pleti, netípe v očiach, čo je pre mňa najdôležitejšie. Ja na ňu väčšinou natrafím, keď je v akcii, ale nájdete ju napríklad aj na e-shope notino.sk.


Na blogu som už niekoľko krát spomínala hydratačný krém Nivea Soft. Pre mňa je to jeden z najlepších krémov, aké som vyskúšala. Môžete ho kúpiť v štyroch veľkostných variantoch, to už záleží od Vás, ktorý si vyberiete. Ja dávam prednosť tomuto 100ml baleniu. V pohode mi vydrží aj tri mesiace. Na tvár netreba naniesť veľké množstvo, krásne ľahko sa roztiera, príjemne vonia a a rýchlo sa vstrebáva. A práve pre toto ho mám najradšej. Nemám rada, keď si dám na tvár krém a ešte aj o dve hodiny mám pleť celú mastnú. To sa mi u tohto krému ešte nestalo. Cena sa závisí samozrejme od veľkosti balenia. 100 ml balenie výjde cca na 2,80 €, čo je podľa mňa super cena.


Ďalším skvelých produktom, ktorý som objavila tiež vďaka blogu už dosť dávno je Rexona Maximum Protection Antiperspirant Stress Control. Zatiaľ najlepší antiperspirant aký som kedy mala. Má krémovú konzistenciu, ľahko sa nanáša, rýchlo schne, avšak nemôžem zaručiť, že nezanechá po sebe nejaké tie biele fľaky. Ale to sa mne stáva najmä vtedy, ak nestihne poriadne zaschnúť a hneď si na seba oblečiem nejaké tmavšie tričko, ktoré sa samozrejme obtrie o podpazušie a fľak je na svete... ale  chvíľu počkám, tak je to v pohode. Účinok má teda perfektný, nepotím sa tak ako pri iných antiperpirantoch a tiež príjemne vonia. Cenu si už nepamätám, ale pohybuje sa okolo 5 € a na výber je niekoľko variantov. 


Maskaru Miss Sporty Studio Lash používam už strašne dlho a vôbec nemám v pláne ju meniť. Som s ňou veľmi spokojná. Samozrejme sem tam sa stane, že si nájdem nejaké ďobky pod okom, ale nie je to nič strašné. Tiež som s ňou mala menší problém na začiatku, hneď po zakúpení, zdala sa mi príliš mokrá alebo ako to nazvať a na kefke jej bolo akosi veľa. Ale časom sa s tým človek naučí pracovať. Ja to riešim tak, že si najprv prejdem raz po mihalniciach na jednom oku a hneď prejdem na druhé. A potom znova na prvé a na druhé. Väčšinou mi úplne stačí, ak si ju "namočím" raz, nanesiem a hotovo. Mihalnice mi predĺži, zvýrazní, trochu zahustí. Nevravím, že vytvorí nejaké mega veľké riasy, ale pre mňa je úplne postačujúca, keďže nosím dioptrické okuliare a príliš dlhé mihalnice mi potom prekážajú. Tiež pomerne rýchlo zaschne, čo beriem ako výhodu, keďže ráno nikdy nestíham a nerada by som dlho čakala, kým zaschne, lebo zasa kvôli okuliarom musím proste počkať, inak mám na okuliaroch čierne pásiky. :-D 


Dostávame sa ku ceruzke na oči Miss Sporty Mini-Me eye liner. Používam ju už asi od mojich pätnástich rokov, kedy som na základnej škole experimentovala s čiernymi linkami a všade chodila s čiernymi orámovanými očami. :-D Najviac sa mi osvedčila táto. Perfektne chytá, s čím som mala veru problém s veľa ceruzkami, má výraznú čiernu farbu, výhoda je, že ju netreba strúhať, stačí ju len vysúvať. Cenu si už tiež nepamätám, vždy ju len vezmem, ani nepozriem koľko stojí, ale určite do tých 2€. Nie som si istá. 


Na záver tu mám ďalšiu topku parfém Lanvin Marry Me, ktorý som dostala od priateľa na Valentína. Bol to môj vlastný výber a tak som sa veľmi potešila, keď mi ho priateľ daroval. Čakala som ale trochu sladšiu vôňu, preto ho striedam s Love Spell. Povedala by som, že má skôr takú príjemnú ženskejšiu vôňu. Rada ho nosím napríklad, keď idem niekam s priateľom von, alebo na nejakú akciu. Stále mi proste pripomína priateľa. :-D Vzhľad flakónu je veľmi pekný, jednoduchý, elegantný. Niekomu sa môže zdať, že je to silná vôňa, čo mne vôbec neprekáža. Výdrž je tiež skvelá, cítiť ju až do večera. 

Tak to sú moje TOP produkty, aké sú tie Vaše? Máte s niektorým produktom skúsenosť?