30. júna 2016

New in - jún 2016

Máme tu posledný deň prvého letného mesiaca. Tak strašne to letí. Ale aspoň tu máme konečne teplo a slnko a s tým aj lepšiu náladu. Ako každý mesiac, aj tento tu mám pre Vás new in (takmer) všetkého čo mi doma pribudlo a sem tam k tomu nejaký pokec, čo sa mi prihodilo, kde som bola, ako sa mi darilo...

Začnem najprv tým pokecom... ako ste si možno všimli, s blogom to išlo posledné dva týždne dole vodou, ale za to môže práve to pekné počasie. Počas týždňa som chodila na kurz a cez víkend som chcela byť niekde vonka a nie sedieť doma a nudiť sa. Minulý víkend sme preto boli v sobotu na hura prazdniny a v nedeľu sme sa šli kúpať, aj keď z toho nič nebolo, lebo sa zamračilo..ale to som už asi písala... No a tento víkend sme v sobotu boli na serpentínach, ale tiež nie dlho, lebo sa rozpršalo... -_-a v nedeľu som priateľa vytiahla na náákupyyy.... aj keď sme mali ísť kúpiť len fén na vlasy, ale tak poznáte to.. :-D tie obchody, keď vás vcucnú :D


A tam som teda ulovila v New Yorkeri rifle (15€),


športovú podprsenku (5€) pretože sa snažím cvičiť, spevniť zadok a nohy hlavne, len mi ešte poraďte ako pribrať? :-D a bielu podprsenku (alebo ako sa to volá? ja to volám lambada bez ramienok :-D) tiež za 5€. 



Ďalej som v Deichmanne našla botasky, ktoré som už dávno chcela, ale buď som nemala peniaze alebo nemali moje číslo a tak som konečne natrafila na moje číslo a hneď som ich vzala. Sú úžasne ľahučké, tiež som si ich kúpila kvôli cvičeniu, ale zatiaľ som v nich necvičila. :-D A keďže som v pondelok mala na kurze skúšky, a samozrejme chcela som sa vyfintiť, tak som k šatám potrebovala nejaké topánky, najideálnejšie sandálky, ktoré som chcela už minulý rok, ale žiadne sa mi nezapáčili. Aj toto bol boj, asi trikrát som bola v Deichmanne, v CCC, dokonca v inom meste a nič. Tak som nakoniec narazila na tieto, i keď sa mi zdali moc prečančané, ale iné sa mi už nepáčili, tak som si vzala tieto a celkom sa hodili aj k šatám a využijem ich určite aj do práce. :) 


No a nakoniec sme sa teda dostali aj k tomu fénu na vlasy. Chceli sme hlavne fén, s ktorým bude fúkať studený vzduch. Tento síce fúka, ale musím celý čas držať jeden gombík a pritom mi ide odpadnúť ruka, ale tak čo už... chcelo to zmenu tak či tak. Zvolili sme teda Rowentu s dlhým káblom a menší, aby mi pasoval do ruky. :-D


Tiež som si zaobstarala Šlabikár šťastia druhú časť. Cítila som, že potrebujem niečo pozitívne, motivačné a tak som sa rozhodla pre túto knihu. Dúfam, že ma poriadne nakopne a bude zo mňa zas ten optimista.... lebo nejako často plačem... 


Včera mala moja mamina narodeniny a keďže sa chystá oslava, tak samozrejme nesmie chýbať aj nejaký darček. Ja som sa rozhodla pre túto Dermacol sadu - belgická čokoláda, dúfam, že sa jej bude páčiť... ostatné - mlieko, sprchový, krém na ruky sú moje, ale ak sa náhodou mame nebude páčiť čokoláda, tak sa možno nejako dohodneme a vymeníme. :-D A pomaly sa blížia aj narodeniny praiteľovho oca a tak sme sa rozhodli, že už rovno objednáme čosi aj jemu a tak sme sa rozhodli pre túto sadu, ktorá obsahuje šampon, sprchový a soľ do kúpeľa, ktorú určite vôbec nevyužije, ale nevadí. :-D čakala som ale, že to balenie bude väčšie a  nie takéto prcaté, ale tak nevadí už... 


A ešte čosi z drogérky... tento mesiac mi priniesol veľa produktov od Alverde. Nejak som si túto zmačku predsa len obľúbila a vyhrali teda šampóny, hlavne žihľavový, ktorý mi perfektne nahradil ten šampch od Ponio, na ktorý som písala recenziu. Vyhovuje aj priateľovi, nemá z neho lupiny, takže sa stane asi našou stálicou. Peeling je tiež skvelý, pri jeho aplikácii používam aj tú vec, pomôcku na čistenie (neviem ako sa to ružové volá :-D ak vy áno, napíšte do komentu :D) a krém je tiež skvelý. Používam ho večer, nie každý... ale ráno mám po ňom takú super pleť, až som prekvapená a nadšená. 


Ešte som sa inšpirovala a nedalo mi nevyskúšať korektor od Catrice a je super teda, môžem potvrdiť. A z konjakovej hubky sa tiež moc teším, veľmi pomáha tiež pri čistení pleti. :-)