3. júla 2016

Recenzia | Soaphoria čistiaca pena


Ak máme aspoň trochu radi našu pleť a chceme, aby aj po niekoľkých rokoch vyzerala pekne a mladistvo, tak sa o ňu musíme pravidelne starať. Rôzne peelingy, krémy, toniká, čistiace vody, peny, gély, na výber je toho až až... 

Ku mne sa nedávno dostala táto vzorka čistiacej peny Soaphoria na normálnu pleť. Dá sa povedať, že ja mám celkom normálnu pleť až zmiešanú. Občas ju mám mastnú, naštastie len T-zónu. 

Po celom dni, kedy sa na našu pleť dostane veľa nečistôt alebo na nej máme celý deň makeup, prichádza večer rutina - čistenie pleti. Tak ja som teda vyskúšala spomínanú penu a bola som s ňou celkom spokojná. Toto vzorkové balenie mi vydržalo na 3 až 4 použitia. 


Konzistenia peny je dosť hustá, napriek tomu sa s ňou pracuje ľahko. Ja som pri čistení používala aj čistiacu a zároveň masážnu ružovú pomôcku Ebelin z DM drogerie. Vôňou mi pripomína krém od Nivei. Po kontakte s vodou sa na pleti vytvorí menšia pena, ktorá pomáha odstrániť makeup a nečistoty, pleť zanechá hladkú a hydratovanú. Ale pozor na oči. Aspoň mňa dosť štípali, keď sa mi dostala do očí. 

Obsahuje hroznový olej, ktorý má sťahujúce účinky a pomáha pri tonizácii. Jojobový olej obsahuje nenasýtené mastné kyseliny a vitamín E, má schopnosť udržovať prirodzenú vlhkosť pokožky a okrem toho ju regeneruje a vyhladzuje drobné vrásky. 

Prášok z aceroly predstavuje účinný antioxidant bohatý na vitamíny a minerály. Napomáha k tvorbe kolagénu.  A tiež obsahuje vitamíny A, C a E. Esenciálne oleje z levandule a lipy pleť zbavia od následkov vyčerpanosti a stresu.

Túto penu nájdete na stránke biobeauty.sk :)