21. júna 2016

Vykecávačky

Zdravím Vás po dlhšom čase...

konečne tu máme leto a ja trochu času, tak som Vás prišla aspoň pozdraviť, pokecať, vykecať. Sedím doma, dnes mám voľno, čo to som upratala a teraz sa napchávam zmrzlinou. Som nejaká hladná a čakám na priateľa, kým príde z práce a niečo uvaríme. Tiež nerady varíte doma samé? My varíme vždy spolu, a potom som pol dňa hladná. No čo už. I keď mám dnes voľno, musela som sa hodinu a pol zabávať s príkladmi z kurzu, ktoré sme robili s nazvem ho kamošom cez skype (kamoškin bratranec, že jaká náhoda). 

Dnes mi prišli aj dva balíky, jupíí, teším sa jak malé decko. Jeden z krasnakaždýden, čakajte recenzie a druhý z parfums.sk, kde nastala menšia chyba a jeden produkt nejako zabudli pribaliť, no snáď sa to vyrieši, lebo som objednávala aj mojej mamine čosi na narodeniny. Neviem či to len ja, ale vždy mám také šťastie na takéto veci. Teraz mi pošlú o produkt menej, minule mi poslali namiesto vybraného produktu nejaký iný, potom zasa mi došiel krém, ktorý bol totálka a ktorý mi priateľ otváral šrobovákom či s čím, neviem kde sa stala chyba, či ho pripučil kuriér alebo čo, no ale vždy musím riešiť nejaké takéto problémiky. Nevravím, že je to od tej spomínanej firmy, vždy je to nejaká iná. Ale ma to prestáva baviť, prečo si nerobia svoju prácu zodpovedne? Ach, no nie každý je rovnaký. :-D Našťastie väčšinou sa to dá doriešiť a produkt vymeniť, či doposlať, no niekedy bohužiaľ na e-mail ani neodpíšu.. čo ma dosť mrzí, ale čo narobím. 

Aký ste mali víkend? Ja som aj preto nepísala žiadny článok pretože cez týždeň som bola na kurze a cez víkend stále niekde preč. Proste bolo konečne pekne a mne sa nechcelo sedieť doma za počítačom či telkou, i tak v nej nikdy nič nejde... a tak sme v sobotu boli na hura prázdniny v meste, kde boli pre deti nejaké akcie... ehm, v každom z nás je kúsok dieťaťa... boli tam dinosaury, hasičská akcia, hasiči zapálili auto a odišli... potom sa vrátili a hasili ho.. medzitým praskli všetky sklá na aute a bolo tam moooc horúco... večer sme potom išli ešte na ohňostroj, stretla som sa s kamoškou, boli sme v jednom podniku aj s priateľom, dali sme si vínko a išli domov... v nedeľu sa mi zas nechcelo sedieť doma a tak som nejako prehovorila priateľa, že by sme sa išli kúpať. No prišli sme, chvíľu sme sa opaľovali a keď sme sa rozhodli ísť do bazéna, tak o 5 minút sa zatiahlo.. a tak sme o ďalších 15 minút išli domov...takže z kúpania nič nebolo, ale aspoň sme boli trochu von a tak... a "vďaka" tomu sa zas prejavila moja slnečná alergia a svrbia ma plecia.... nenávidím to. Zas budem musieť ísť ku kožnej, blee... 

Chcela som ešte čosi napísať, ale už i tak má tento článok veľa slov.... spomeniem už len toľko, že budúci týždeň mi konečne končí kurz a budem mať pár dní prádzniny, až kým nenastúpim do práce... ach, tak sa mi tam nechce... Budem sa snažiť tento týždeň pridať aspoň nejakú recenziu, uvidím ako na tom budem a ako sa mi bude chcieť... 

Zatiaľ sa majte pekne aužívajte slnečné dni. :-)