11. júna 2016

Recenzia | Pleťové tonikum Skin Blossom


Pred pár dňami som Vám ukázala, čo sa nachádzalo v prvom balíku a dnes Vám ukážem čo sa skrývalo v druhom balíku od biobeauty.sk.

Ak tento e-shop nepoznáte, tak šup šup, určite to napravte. Ponúkajú veľa zaujímavých prírodných produktov aj pre vegánov. Nájdete si tam niečo na vlasy, pleť, telo, pre ženy, deti a mužov, dokonca si na svoje prídu aj tehuľky. 



Ako môžete vidieť na fotkách, aj tu Vás hneď pri odbaľovaní prekvapia takéto milé odkazy. Ja  som si prvý našla už na balíku, ďalší pri otvorení krabice a potom tretí už po úplnom otvorení krabice. Jedno prekvapenie za druhým. Jednoznačne príjemné prekvapenie, ktoré spríjemní deň. :-)




Nejdem Vás už viac naťahovať a poďme rovno na to, čo sa nachádzalo v balíku. Na moje ďalšie prekvapenie, tam toho bolo veru dosť. Našla som si v ňom Ajurvédske mydlo z farmy, Ponio pleťový krém, vzorku čistiacej peny Soaphoria a pleťové tonikum Skin Blossom, o ktorom sa dozviete viac, keď budete čítať ďalej. 




Vegánske pleťové tonikum je ideálne na dočistenie pleti. V mojom prípade ho používam po odličovaní čistiacim mliekom Skin Blossom, o ktorom sa môžete dočítať v predchádzajúcom článku. Skvele dočistí pleť. Používam ho aj ráno, pretože ako cez deň, tak aj v noci sa na našu pleť lepia rôzne nečistoty. 

Pleťové tonikum nemá žiadnu farbu, je to číra tekutina, proste ako ostatné pleťové vody. Jeho úlohou okrem dočistenia pleti je aj sťahovanie pórov. Je vhodný na všetky typy pleti, vrátane citlivej. 

Použitie je klasické, jednoducho namočíte vatový tampónik a dočistíte pleť. Tonikum neštípe, neťahá pleť, nedráždi, nezanecháva ju lepkavú a má príjemnú bylinkovú vôňu. 




97% zložiek je organického pôvodu, výrobok má certifikát Vegan a tiež aj Soil Association. Vďaka jeho zloženiu má antioxidačné účinky, obsahuje aloe vera, glycerín, ylang-ylang, levanduľový olej, éterické oleje.

Tak tiež pekne nahradí micelárnu vodu, niekedy ak sa mi nechce dlho zdržiavať v kúpeľni, tak na odlíčenie použijem len toto tonikum a výsledok je tiež skvelý.