8. júla 2016

Recenzia | Ponio pleťový krém


Nadviažem na predchádzajúci článok. Po čistení pleti je potrebné našu pleť poriadne hydratovať. Nie len z vnútra, pitím vody ale i z vonka a to poriadnymi hydratačnými krémami. Je jedno či máme pleť suchú, zmiešanú, mastnú. Najhlavnejším bodom je hydratácia. 

A tak tu mám pre Vás jeden tip na pleťový krém od Ponio. Môžete ho používať aj ako denný aj nočný krém, dokonca je vhodný aj pod makeup. Ja som ho používala večer po čistení alebo teda pred tým, ako som sa išla nalíčiť. Ja síce makeup nepoužívam, ale za to používam korektor a veru veľmi mi pomôže ak si pred nanášaním korektoru nanesiem krém a nechám chvíľu pôsobiť. Vyzerá to potom oveľa lepšie, ako keď si korektor nanesiem na suché miesta.


A ešte čosi. Krém vonia po vanilke a kokose, takže by som ho asi najradšej zjedla. Vždy mi pripomenie nejaký jogurt. :-D Konzistencia nie je moc hustá, nanáša a rozotiera sa veľmi jednoducho. Trochu mu síce trvá, kým sa vstrebe, ale to nie je až taký problém. Podľa mňa si pleť vždy vezme toľko, koľko potrebuje. Veď si len vezmite taký kokosový olej. Ten sa asi nevsiakne nikdy do pleti. :-D Aspoň v mojom prípade. 

Krém je vhodný pre zmiešanú aj citlivú pleť. Je to vegánsky produkt. Obsahuje olej z japonskej kamélie, extrakt guggul, panenský kokosový olej, pantenol, vitamín E a nájdete ho na stránke biobeauty.sk