17. júla 2016

Novinky za posledný týždeň

Ahojte, týždeň som sa neozvala alebo viac? No to je jedno.. 

Minulý týždeň v nedeľu sme využili s priateľom posledný voľný deň dovolenky, takže sme boli na kúpalisku... Prišli sme tam, a dvakrát sa musel vrátiť do auta, najprv pre deku, potom pre šlapky lebo samozrejme šoféruje v botaskách a potom sa prezúva, ale zabudol :D a nakoniec ho napadlo, že či máme olej na opaľovanie a ja kukám naňho, že ee... :-D a to sa už teda do auta nevrátil tretíraz.. a tak sme sa opaľovali bez oleja... veeeľká chyba.. ja viem, ja viem...  a ešte s mojou alergiou na slnko, no potom som si to vyžrala, týždeň som bola spálená, červená, všetko ma svrbelo, trochu som sa aj vyhádzala, jedno balenie pantenolu mi vystačilo na dva dni, čiže na tri použitia - čo je myslím dosť málo.. ako to vyrábajú? Akože len na ruky a chrbát a kto sa spáli celý tak čo ? :D musí kupiť 5 sprejov či čo :D a potom mi našťastie mamina dala jeden krém od kožnej, lebo ja som už v pondelok nastúpila do práce a nemala som kedy ísť ku kožnej.. aj tá mi vystačila na dva použitia :-D tak som sa aspoň natierala celá kokosovým olejom a aj to bol dôvod prečo som nepísala články... 

Celé dni v práci a po práci prvé čo bolo, som hodila chladnú sprchu, ak bola čo i len  o kúsok teplejšia tak ma už pálili nohy, potom som sa celá natierala, sprejovala, krémovala, olejovala a keďže najhoršie som to mala na zadku, na stehnách z vnútorných strán, tak som sa snažila čo najdlhšie stáť a nie sedieť, lebo som si to potom hneď všetko zotrela :-D takže úžasný týždeň, takýto som ešte nemala :-D v robote som si dávala na seba obklady, namočené vrekovky v studenej vode :-D ako debil, ešteže v robote nikto neni iba ja, ale poviem vám, to bola neskutočná úľava, keď vám horí celé telo a takéto obklady, asi tie ma zachránili...

Potom som ešte v stredu alebo štvrtok mala poobede depku, lebo som na nový blog písala článok, pri ktorom som sa rozplakala a potom som celý večer mala takú blbú náladu, ešte kus aj na druhý deň..takže to som tiež nemala náladu písať niečo aj sem... ale zasa som si dobre pokecala na facebooku s Kitsune, a veeľmi mi to pomohlo :) fakt som sa už dávno takto nevykecala niekomu a som za to vďačná :)

Nuž a tento víkend bol celý taký upršaný, včera som bola celý deň prispatá, takže na článok som ani nepomyslela a dnes ráno som si hneď napísala niekoľko bodov, čo všetko dnes chcem urobiť a takmer všetko mám hotovo.. už len dopísať tento článok a prečítať pár strán z knihy a splnila som všetko... teda takmer, chcela som napísať 2 články, ale nemám nafotené ani fotky ani nič a už sa mi fakt nechce... :-) tak možno niekedy cez týždeň... :) 

 A aké ste mali posledné dni vy? Ako ste sa mali? :)