4. júla 2016

Recenzia | Soaphoria sprchová pena



Čo je lepšie ako ranná svieža sprcha alebo večerný teplý kúpeľ, po ktorom sa cítime ako znovuzrodení? A ešte ak máme doma voňavé gély, peny či  šumivé bomby. Je to jedna radosť a preto mám vždy problém dostať sa zo sprchy. Máte to tak tiež? 

V poslednom čase používam pri sprchovaní sprchovú penu Soapgasm woman od Soaphorie. O tejto značke ste už aj na mojom blogu čítali celkom dosť, je to proste skvelá značka a vždy má úžasné produkty. Tak to bolo aj v tomto prípade. 

Dlho som rozmýšľala nad tým, ku čomu by som prirovnala jej vôňu, ale nič mi nenapadá. Je to taká veľmi jemná, príjemná, svieža, ženská vôňa. Na e-shope krasnakazdyden.cz sa píše, že vďaka tejto vôni zabudnete na všetky starosti, pretože má antistresové účinky. Môžem potvrdiť. Fakt si viem pri týchto produktoch aspoň na pár minút vydýchnuť a na nič nemyslieť. Dokonca je to vraj aj afrodiziakum, ale na mňa to asi akosi nepôsobí alebo čo. :-D




Konzistencia peny je dosť hutná, čo mi až tak nevyhovuje. Robí mi to menší problém pri naberaní z nádobky, pretože sa mi do peny vždy zaryjú nechty a potom mám penu aj pod nechtami. Ale vyriešila som to kávovou lyžičkou, na ktorú si penu naberiem a potom zotriem do ruky. 

Pena je dosť šmykľavá, preto treba byť opatrný, ale po chvílke sa začne vytvárať na pokožke pena, ktorou si pekne umyjete celé telo ako s hociktorým iným sprcháčom. Po umytí a vysušení je pokožka príjemná na dotyk, vláčna. Za to môžu hroznový, kokosový a marhuľový olej.

Na koniec ešte dodám, že pena je výborná na odstraňovanie toxínov, pretože obsahuje aktívne kozmetické uhlie.