30. septembra 2016

New in | september 2016

Ahojte, ako sa máte? Dnes som tu s ďalším článkom a tým je new in. V minulom new in bolo toho až až, je toho dosť aj teraz. Najviac som ale míňala zasa v drogérii, kde som nakupovala aj nejakú kozmetiku, aj čosi pre seba a priateľa, aj niečo do domácnosti, ale aby to nebol zasa taký dlhý článok tak nepridám všetko ako nejaké čistiace prostriedky, lebo tie som kupovala vlastne skoro tie isté ako minulý mesiac. 


Jordana rúže mi znova nedali pokoj ani tento mesiac, no už to boli možno tie posledné, lebo sa mi doma nakopili. Na fotke môžete vidieť dva rady, prvý rad sú moje rúže, sú to také ružovejšie, neutrálnejšie a jeden hnedý rúž, ktorý som si asi najviac obľúbila a druhý rad sú rúže, ktoré som objednala mamine na meniny. // Na druhej fotke mám novinku, ktorá mi prišla len pred pár dňami a je to farba na obočie od Milani. Chcela som vyskúšať niečo od tejto značky, ale tie tekuté rúže ma až tak nezaujali a skôr využijem asi niečo na obočie. Páči sa mi, že je k farbe aj kefka, čo mne doma veru chýbalo. Trochu som sa bála, aký to bude odtieň, keďže ich majú na výber päť, vybrala som si medium brown a celkom mi sadol. 


Tento mesiac som vyhrala poukážku na nákup na eshope biobeauty.sk a tak som si vybrala olivovú masku na vlasy pre intenzívnu starostlivosť. Vyskúšala som ju zatiaľ iba raz, takže neviem povedať o nej viac, ale neurobila mi s vlasmi žiadnu šarapatu takže by mohla byť fajn. Vybrala som si aj balzam na pery od TVOJa kozmetika, ktorú som už tiež dávnejšie chcela vyskúšať, ale veru s týmto balzamom nie som až taká spokojná. A v balíčku som si našla aj vzorku na intimnu hygienu. 


Na začiatku mesiaca mi prišiel aj ďalší balíček od krasnakazdyden.cz, a čo sa v ňom skrývalo ste už mohli zistiť v jednej recenzii. Ale to ešte nie je všetko, ešte jednu recenziu pridám.


V DM drogérii som si nakúpila veci, ktoré som ani  v pláne nemala... ale tak čo už. :-) Pribudol mi krém pod oči od Nonique a keď som uvidela v akcii sérum na stiahnutie pórov, ktorý tam už bol posledný, tak som ho hneď vzala so sebou. Len neviem, či sa také sérum používa napríklad večer alebo ako báza pred líčením. :-D ak viete, napíšte mi do komentára, budem vďačná. :-) Peeling od Balei som zatiaľ neskúšala, ale najbližšie dni sa chystám. Je to nejaký krémový peeling, tak som zvedavá. 


V drogérii som chcela práve túto kontúrovaciu paletku od Catrice, ale bohužiaľ mi je tak na dve veci. Vôbec sa mi nepáči, na tvári ju ani nevidno a pritom som dosť bledá. Možno ešte ten rozjasňovač sa dá využiť. Tiež som si šla do dmky pre catrice tekutý korektor, ktorý používam každý deň, ale mali ho vypredaný. Tak som si vzala tento od Essence, ale tiež nie je až taký dobrý ako Catrice. Popozerala som sa aj po nejakej špiráli, ale to moje rozhodovanie. :-D nakoniec som sa rozhodla pre túto od Maybelline, je celkom fajn, ale na tú cenu som možno čakala aj niečo viac, keďže ja zvyčajne používam obyčajnú od Miss Sporty za pár drobných a preto som čakala od drahšej aj trochu viac. Nevravím, že je zlá, každá z tých dvoch má svoje výhody aj nevýhody, takže by som povedala, že sú si celkom podobné. 


Po čiastiacom gély a pleťovej vode od Mixy som sa rozhodla vyskúšať aj nejaký krém od Mixy. V pláne som mala krém hyalurogel, ale ten mali vypredaný a tak som si vzala tento. Je skvelý, za chvíľku sa vstrebe, je ľahučký, hydratačný, no mne úplne vyhovuje. A pribudol mi od Mixy aj tento dvojfázový odličovač, ktorý je tiež super a hravo si poradí s odlíčením riasenky bez drhnutia.


Ešte tu mám takýto stojan, ktorý som už fakto potrebovala na svoje štetce a takéto pomôcky, keďže sa chystám doplniť zzásobu štetcov, tak možno aj toto bude málo. :-D ale inak super vec.


A na záver sa pochválim aj touto krásnou fialkou, ktorú som dostala od priateľovej mamy, keď u nás bola na návšteve. :-)

Mimochodom, chystám pre Vás také menšie prekvapenie, takže určite sledujte blog aj zajtra prípadne pozajtra. :)