26. septembra 2016

Wishlist | notino.sk

Aj keď tu nedávno bol wishlist, ale nakoniec som si nezaobstarala nič zo spomínaných produktov okrem rúžov od Jordany, keďže som ich objednávala hlavne kvôli mamine, ktorú som chcela na meniny potešiť aspoň takouto maličkosťou. Preto som sa rozhodla pridať nový wishlist, v ktorom sú už produkty, ktoré sa mi aj míňajú a potrebujem ich pomaly ale isto dokúpiť. Trochu nadviažem aj na minulý článok, pretože začnem s produktami od Mixy. Ako som spomínala v minulom článku, od tejto značky používam čistiaci gél, dvojfázový odličovač, pleťovú vodu a hydratačný krém. Túto moju zbierku by som chcela rozšíriť aj o micelárnu vodu na upokojenie pleti od tejto značky a tiež by som rada vyskúšala odličovacie mlieko, keďže mne vyhovuje o niečo viac ako gél. Všetky produkty spomenuté v tomto článku môžete nájsť a zakúpiť na stránke notino.sk



MIXA Optimal Tolerance micelárna voda na upokojenie pleti

Micelárna voda na upokojenie pleti šetrne odstráni z tváre i očí všetky nečistoty a zanechá dokonale čistú a hydratovanú pokožku plnú sviežosti. Jej hypoalergénne zloženie s pH 5,5 rešpektuje ochrannú bariéru pleti a vďaka obsahu upokojujúce pantenolu pomáha predchádzať jej podráždeniu. Citlivá pleť tváre a očí je dokonale vyčistená, osviežená a hydratovaná.







MIXA Optimal Tolerance odličovacie mlieko


Odličovacie mlieko s optimálnym rešpektom k citlivej pleti obsahuje vysokoúčinné odličovacie látky. Dokonale čistí pleť bez drhnutia, je teda ideálne pre citlivú pleť, ktorá je náchylná k podráždeniu. Obsahuje výťažok z ruže, pleť je po použití upokojená, hydratovaná a pružná. 





MIXA Optimal Tolerance pleťová voda

Ďalším pre mňa dôležitým produktom, ktorý as mi zachvíľu minie je pleťová voda od Mixy. Momentálne síce používam ešte čistiacu zmatňujúcu vodu bez alkoholu, ale po jej spotrebovaní chcem vyskúšať čistiacu pleťovú vodu s optimálnym rešpektom na citlivú pleť. Zanecháva pleť čistú a sviežu. Jej zloženie s deionizovanou vodou, obohatené o výťažok z ruže, je ideálne na ranné použitie na osvieženie a prebudenie pleti. 




Catrice Camouflage tekutý korektor


Určite už každá baba videla na nejakom blogu tento tekutý korektor od Catrice. Ja som si ho tiež kúpila len vďaka článkom, v ktorých som čítala samé chvály a tak som ho teda vyskúšala a som mu verná až do dnes. Som s ním veľmi spokojná, našla som si aj svoj odtieň, aj keď som bledá ako stena, jeho cena je dosť prijateľná a za tú cenu má aj skvelé krytie. Dokonca je vodeodolný. Nemám mu čo vytknúť, ja som si ho obľúbila a preto mi nesmie doma chýbať. 



Catrice Prime And Fine kontúrovacia paletka na tvár


Ďalšie dva produkty sa budú týkať tiež líčenia. Ako prvú spomeniem kontúrovaciu paletku na tvár Catrice. Chcela som najprv vyskúšať krémovú paletku od Sleek, ale keďže nemám žiadnu skúsenosť s kontúrovaním a ešte nikdy som to ani neskúšala, tak preto chcem vyskúšať najprv niečo možno jednoduchšie a hlavne lacnejší variant, preto som sa rozhodla pre túto paletku, ktorá obsahuje práškové tiene. 



BHcosmetics Pop Art sada štetcov

K poriadnemu kontúrovaniu mi preto treba aj nejaké poriadnejšie štetce, lebo doma nemám ani jeden, ktorý by bol vhodný na kontúrovanie. A keďže mám do budúcnosti aj nejaké plány, tak som sa rozhodla, že lepšie a výhodnejšie pre mňa bude, ak si objednám už rovno celú sadu, pretože štetce kupované po jednom vyjdú väčšinou drahšie. Ešte k tomu na notino.sk ich majú vo výpredaji, takže určite sa oplatí a to čím skôr. S týmito štetcami síce nemám skúsenosť, ale podľa recenzí patria ešte medzi tie celkom dobré za celkom nízku cenu.