5. septembra 2016

Wishlist

Dnes tu mám pre Vás ďalší wishlist. Aj keď minulý mesiac, ako ste mohli vidieť, som nakupovala až až, tak tento mesiac to nemám v pláne. Skôr by som si chcela kúpiť jednu, ale za to drahšiu vec, takže aj keby chcem, tak mi neostane toľko peniažkov na rozhadzovanie. Najprv som si ale robila zálusk na ďalšiu kozmetiku, ale keď som sa zamerala na tú druhú vec, tak sa jej budem musieť minimálne na najbližší mesiac vzdať. Ale ešte nie som celkom rozhodnutá. Zatiaľ som si spravila aspoň takýto wishlist a uvidíme, čo všetko mi doma pribudne...a čo si nechám na ďalšie mesiace. No ale aby ste aj vedeli o čom to tu točím, tak sa na to pozrieme lepšie.








Nuž, po minulom mesiaci, kedy mi doma pribudlo dosť rúžov ma táto mánia neopustila ani tento mesiac. Ale tentoraz mi prišiel ako dobrý nápad, objednať nejaké rúže mojej mame, keďže bude mať meniny. A prečo teda jednou cestou neobjednať aj sebe, no nie? :-D S týmito rúžmi som veľmi spokojná a používam ich takmer každý deň. Momentálne by som si chcela zaobstarať ďalšie v odtieni Taupe, ktorý je hnedej farby, Classic Nude, Fruity Punch a Blushed. Mamine by som chcela zasa objednať rúže v odtieni Poppy Pink, Plum Obsession a Rafael. Túto položku si teda pravdepodobne i tak vyškrtnem z wishlistu už tento mesiac.






S kozmetikou značky Yves Rocher ešte nemám skúsenosť, ale dosť ma láka vyskúšať najmä tieto produkty. Síce pre mňa to nie sú najlacnejšie produkty, a preto som vyberala niečo, čo fakt využijem, čo používam, čo budem potrebovať... a keďže na ich stránke majú aj poštovné dosť vysoké, tak by som chcela už urobiť poriadku objednávku, nech si potom nenájdem niečo, čo budem zasa chcieť a zbytočne tak platiť naviac a zasa za poštu a tak... aj keď asi by som si už neobjednala nič a našla nejakú inú alternatívu. :-D Tak som si teda vybrala hydratačnú starostlivosť, BB krém, korektor v tyčinke a špirálu. :-)




Potom tu mám aj čosi na čítanie a to knihy Miluj svoj život a 5 jazykov lásky. Som zvedavá, aké budú, väčšinou na ne čítam iba chvály a odporúčania. A čosi motivačné sa mi vždy zíjde.





A najnovším mojím prianím je tento Huawei P9 lite, v zlatom alebo bielom prevedení. Ide mi najmä o to, že má super 13mpx foťák a veru niekedy by som prijala kvalitnejšie fotky aj na blog, lebo niekedy je to fakt des ako vyzerajú... ale nie len kvôli tomu by som ho chcela.. proste sa mi páči, všade čítam, že je kvalitný a proste tiež samé chvály. Bude to asi skvelý narodeninový darček odo mňa pre mňa... a práve kvôli tomuto sa asi budem musieť vzdať všetkých tých vecí, ktoré som spomínala vyššie.. :-D