1. septembra 2016

New in | August 2016

Tento mesiac som toho nakupovala až až... dokonca som mala problém nafotiť fotky, aby ich nebolo milión päťsto, nevedela som ako mám vlastne nafotiť všetky tie produkty. Nakoniec som na to ale prišla a rozdelila som to medzi nákupy v DM drogérii, na internete, na kozmetiku, domácnosť a podobne. 

Pamätáte si časy, kedy sme šaleli za balzamami na pery? Vždy som si ich kupovala, aj keď som ich doma mala niekoľko.. ale proste nikdy ich nebolo dosť a vždy som chcela nejaký nový vyskúšať. Tak som to mala ja tento mesiac s rúžmi. Celý mesiac sa okolo nich točil. Sama neviem, čo to do mňa vošlo... Najprv som si kúpila jeden od Freedomu minulý mesiac v pepcu, ale ten bol nič moc. Potom som sa popozerala na krasotike a tam som si vybrala práve rúže od Jordany, ktoré ale nie sú na foto nižšie, tie som kúpila minulý mesiac. Nuž, ale nedalo mi to pokoj a chcela som ďalšie... a aká bola moja výhovorka? Veď stoja len 1,96 €, to nie je veľa.. :-D potom som objednávala aj zo stránky PinkPanda ale s tými rúžmi nie som tak spokojná ako s tými  z krasotiky. Inak na foto prvý raz sú rúže z Pinkpandy a druhý rad sú z krasotiky. Niektoré mi podarovala aj mama, dva som zakúpila v drogerii, konkrétne rúže od Essence... niečo viac o nich možno niekedy napíšem v osobitnom článku. :-)


Inak ten stojan a peňaženku som objednávala z Aliexpressu... ale asi mi jeden organizér stačiť nebude... Ja v nich nemám poukladané len rúže, ale napríklad aj gély na obočie, či špirálu alebo korektor. :-D Aspoň sa nemusím hrabať v kozmetickej taštičke a takto to mám všetko po ruke a hneď vidím, kde čo mám. 


Tento mesiac som si fakt dosť dopriala, aj keď nebolo treba, ale tak aspoň mám zásoby aj na polroka.. a veľa som nakupovala v DM drogerii. Ani nie že často, ale skôr som robila také väčšie nákupy. Nuž ale aby to nebolo všetko na jednej fotke na jednej kope, tak som to rozdelila... a začnem teda s domácimi čistiacimi prostriedkami, pretože na tie som sa zamerala a na rôzne vône atď... nemám to ale pofotené všetko, napríklad mi chýba fixinela, alebo vôňa, ktorú sme dali do skrine a vonia úžasne, i keď na začiatku mi trochu srmdela, lebo mala dosť výraznú vôňu, ale teraz po pár dňoch je super a dokonca občas cítim aj na bolečení, že tak príjemne sladko vonia po lesnom ovocí... 

A čo teda z tohto všetkého najviac odporúčam? Možno to niektoré z vás nebude zaujímať, no možno niektoré áno, hlavne ktoré bývajú už sami alebo ktoré len majú rady čistiace prostriedky alebo voňavé hovadinky. :-D Mňa najviac prekvapil Pulirapid, ktorý už nedám z ruky. Obsahuje ocot, a krásne nám vybielil umývadlo aj vaňu v kúpeľni. Záchod síce až tak perfektne nezvládol, na ten chcem skúsiť biely Domestos, ale to až nabudúce... tiež odporúčam tie Denk Mit obrúsky na nábytok. Je to také jednoduché, len vytiahnem, poutieram a vyhodím... :-D a ešte aj chvíľu po tom cítiť príjemnú vôňu a tiež po ich použití nesadá tak veľmi prach na nábytok, čo je úplne skvelé a tiež tieto obrúsky nedám z ruky. Potom odporúčam aj ten kvietok, ktorý môžete vidieť na foto, celé balenie už bohužiaľ nemám, keďže ho máme v záchode, normálne sa to vloží do záchoda do tej umelej hovadiny, ktorú pripevníte na kraj záchoda (no jak to vysvetliť :D) a tiež to krásne prevonia celý záchod... a ja proste milujem voňavé veci a voňavý byt. :-) Nuž a sviečky musia byť. 


V DMke som tiež kúpila aj šampon a masku od Baley, ktorú som ale zatiaľ vyskúšala asi len dvakrát, keďže momentálne používam Alverde šampón, ale má fakt výraznú vanilkovú vôňu, pripomína mi vanilkový puding. S Balea antiperspirantom nie som moc spokojná, zanecháva nenormálne fľaky, už pri striekaní mám pocit akoby som sa striekala šľahačkou. Batiste šampón tiež nesmie chýbať, keďže ten starý mi už došiel... A samozrejme som čosi kúpila aj praiteľovi, Alverde šampon, lebo bez nich už neprežije :-D a balea sprcháče unho tiež nikdy nechýbajú. A samozrejme sprej pod pazuchy, ktoré nie sú na foto, ale tie mu treba každý druhý týždeň. :-D 


Žiletky na holenie som vynemila za staré... pretože mali len dve čepielky a už i tak dochádzali... a nechápem, ako som sa mohla holiť dvojčepielkovými žiletkami, ale tak čo už :-D tieto sú úplne super, nabudúce ich vezmem tiež a vyskúšala som aj krém po holení od Baley, ktorý je perfektný. Príjemne vonia, neštípe nohy po holení, rýchlo sa vstrebe... nemôžem mu nič vytknúť. A peny na holenie netreba snáď ani komentovať. :-D 


Mojou rutinou každodennou sa stáva aj čistenie pleti, ktoré sa snažím dodržiavať každý večer a preto mi nesmú chýbať títo pomocníci. Garnierka u mňa nesmie nikdy chýbať, a keďže mi došli produkty, ktoré som používala predtým, o ktorým som aj písala minulý článok, tak som si ešte pred mesiacom kúpila mliečko a tonikum značky Ryor, avšak nakoniec som sa rozhodla, že vyskúšam niečo od Mixy. Ani neviem kedy, ale zaujala ma táto značka a chcela som ju vyskúšať. Používam zatiaľ len pár dní a som spokojná, uvidím či ostanem aj po niekoľkých týždňoch, ale verím tomu, že ano. :-) A určite by som si chcela zaobstarať ešte aj nejaký krém tejto značky. 


Teraz sa pochválim balíkom, ktorý  som si včera vyzdvihla na pošte od Klaudii. Konala sa u nej giveaway, a mala som to šťastie, že som vyhrala. :-) takže aj o zubné pasty máme s priateľom na polroka postarané. Zaujímavé ale je, že som sa o tom, že som vyhrala túto giveaway dozvedela práve v deň, keď mi už priateľ vravel, že potrebuje novú kefku. :-D Všetko sa deje z nejakého dôvodu, možno toto bol ten dôvod a vesmír mi to doprial. :-D A samozrejme nemôžem zabudnúť, že som veľmi vďačná Klaudii. :-) Ďakujem.


Konečneee som sa dočkala tretieho pokračovania tohto super príbehu. Prvú časť príbehu som čítala ešte cez pdf na mobile, a potom aj keď som ju už mala prečítanú som ju dostala ako knihu od priateľa, veď určite je lepšie mať v rukách ozajstnú knihu. Hneď som chcela prečítať aj druhú, zaujímalo ma ako to bude pokračovať a tak som si kúpila (alebo mi ju asi tiež kúpil priateľ na nejaký môj sviatok, netuším už) pokračovanie Betu... a po jej prečítaní ešte tretia časť nebola v predaji... zatiaĺ sa na nej asi len pracovalo a musela som si počkať až do teraz, kým výjde... niekde som čítala, že mala výjsť v auguste, či v júli, no a hneď ako som ju našla na stránkach, tak som si ju objednala. Objednávala som cez stránku abcknihy, neplatila som za poštu, iba balné takže ma vyšla len cca na 10 €.. takže som bola rada a aj keď som sa na ňu tak tešila, ešte stále som sa nepustila do jej čítania.. :-D ale už sa chystám najbližšie dni... veď treba využiť voľný čas. :-) 


Ale za dva dni som prečítala Gogovu knihu...  vôbec som nemala v pláne si ju kúpiť, ani len prečítať... nejako ma to nelákalo, ale keďže mal synovec narodeniny a boli sme na oslave, tak samozrejme, patrí sa priniesť aj nejaký darček. Synovec už má 13 rokov a je tiež taký youtube maniak, síce má radšej Expla, ale aj gogova kniha mi prišla ako fajn nápad. Dúfam, že mu urobila radosť a že si ju aj prečíta. Ja som ju hneď prečítala a prišla mi celkom zaujímavá. 


Minulý mesiac nám priateľova mama dala tú fialovú fialku. Mali sme u nich ešte črepník, v ktorom mala byť naša orchidea, ale nakoniec sa nič také nekonalo a po sťahovaní črepník ostal u nich doma. A tak nám ho potom dala aj s fialkou, aké super že :-D A tak aby jej nebolo v kuchyni samej smutno, som jej dokúpila sestru ružovú fialku. :-D 


Veľmi som chcela ísť s priateľom niekam von večer alebo teda do kina. Sme spolu 2 roky a v kine sme boli raz... teda až do tohto mesiaca. :-D A aj to sme si vtedy vybrali taký film, ach... :-D Keďže večer skoro nikam nechodíme a aj sme mali ísť minulý mesiac aspoň na kinematograf do mesta, ale nakoniec sme neboli, tak som konečne chcela niekam proste ísť. A kino mi prišlo ako fajn nápad. Tak sme dokonca boli v kine dvakrát. :-D Najprv na super komédii Matky Rebelky, ktorý odporúčam, veľmi sme sa zasmiali a hrali tam dobré herečky, takže už len kvôli tomu som tam chcela ísť a pozrieť si film. A druhý film, na ktorom sme boli, sa volal Najkrajší deň. Tiež v traileri vyzeral ako komédia, ale nebol až taký zábavný ako predošly film, i keď tiež sme sa zasmiali.. na konci mi ale vyšla aj slza. :-D 



Tak a to by bolo asi všetko... priznám sa, že oblečenie, ktoré som si kúpila sa mi nechcelo veľmi fotiť a aj tak sa mi to zle fotí, keď to mám len na vešiaku, lepšie je ak ich mám na sebe a tak odfotené, ale to sa mi fakt nechcelo... možno inokedy pridám nejaké random fotky, kde uvidíte aj nové veci. Ale nič extra, kúpila som si len v New Yorkeri obyčajnú čiernu mikinu, dva obyčajné tričká a jednu blúzku. :-) Inak, zdá sa mi, že ten august prešiel nejako pomaly... :-D