4. októbra 2016

Čo používam na líčenie ?


Nie som ten typ, čo by sa líčil hodinu pred zrkadlom. Skôr preferujem rýchle jemné líčenie, ktoré zvládnem za pár minút každý deň. Samozrejme k líčeniu potrebujeme toooľko vecí, a ja Vám dnes ukážem, čo všetko používam. (Ešte na začiatok sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek, ale nejak mobil nechcel spolupracovať a ešte aj to počasie, zlé svetlo... no najhoršie obdobie na fotenie. :-D)


Prvé čo spravím pred tým, ako sa idem skrášliť je, že si nanesiem najeký krém. Momentálne používam ten od Mixy, ktorý ste mohli vidieť v predchádzajúcich článkoch. Potom príde na rad makeup. Nepoužívam ho často, ale ak áno, tak tento dlhotrvajúci zmatňujúci od Revlonu v odtieni 150 Buff. Je vhodný na mastnú a zmiešanú pleť, čo mne vyhovuje, keďže mám pleť zmiešanú. Odtieň mi tiež sadol. Radšej ho nanášam prstami a hubkou. Stačí ho fakt málinko, prvý raz som sa mi podarilo z neho dostať dosť veľa, aj kvôli tomu, že nemá žiadnu pumpičku, čo je dosť nevýhoda. 

Po makeupe použijem transparentný púder Essence, ktorý pekne zmatní pleť, neleskne sa a vydrží takmer celý deň. Za tých pár eur myslím, že je celkom podarený. 

Po púdri používam aj lícenku, pretože som dosť bledá, tak aby som mala trochu farby. Lícenka je tiež od essence, farba je super, pigmentácia trochu slabšia, ale pre mňa zatiaľ postačujúca. 


Hoci som v minulom new in článku mala na túto paletku dosť negatívny názor, ale dala som jej druhú šancu a po prispôsobení si štetca (pretože na kontúrovanie štetec nemám, možno aj to bol problém) sa mi nakoniec podarilo urobiť celkom pekné, nie moc výrazné, jemné kontúry a musím priznať, že sa mi to páčilo a už bol ten výsledok aj vidieť. Pri predchádzajúcom prvom pokuse sa mi to nepodarilo, tak som ho nemusela hneď takto zvoziť. Rozjasňovač je tiež celkom v pohode, používam ho v podstate len nad lícne kosti a na to mi stačí. 


Ďalším nováčikom je u mňa riasenka Maybelline the colossal volum´ express, s ktorou som veľmi spokojná. Začala som ju používať každý deň a preto môžem povedať, že mihalnice pekne od seba oddelí, zvýrazní, nelepí a rýchlo zaschne. Myslím, že si ju kúpim aj nabudúce. 


Zabudla som na farbu na obočie. Doteraz som používala tiene, ale chcela som vyskúšať niečo iné. Farba od Milani bola skvelá voľba. Pracuje sa mi s ňou veľmi dobre, páči sa mi, že je k nej aj obojstraný štetec a hlavne využívam kefku, keďže na nanášanie farby používam iný štetec.Farba mi tiež sadla, je takmer taká istá ako moje vlasy, čo je skvelé, pretože som sa trochu bála, že to nebude presne to pravé orechové. Našťastie som si vybrala dobre. 


Ak som doma a mám chuť sa trochu pohrať aj s tieňmi alebo ak aj niekam idem a mám dosť času na to, vtedy prídu na rad tiene na oči. Kým som chodila do práce a potrebovala som len rýchlo čosi so sebou urobiť, hodila som na seba len produkty, o ktorých som písala vyššie. Samozrejme predtým si nanesiem bázu pod očné tiene Catrice, aby lepšie chytali a boli výraznejšie. Najčastejšie používam paletky od E-style, ale tiež mám rada aj paletku Revolution Iconic 3.  Skladá sa z 12 trblietavých a matných očných tieňov. Je vhodná na denné aj večerné líčenie. Túto paletku, ale aj niektoré produkty môžete nájsť na e-shope notino.sk