3. októbra 2016

Recenzia | Dermacol Aroma Ritual



Dnes Vás vítam pri ďalšej recenzií. Dozviete sa v nej niečo o opojnom sprchovom géli a opojnom telovom mlieku Irska káva, o sviežom sprchovom géli rebarbora a jahoda, o osviežujúcom telovom mlieku vodný melón a antistresovom kréme na ruky hrozno s limetkou. 

Ostatné produkty na prvej fotke, a to Dermacol sada belgická čokoláda bola ako darček pre moju maminu a pivová sada Pivrnec bola zasa darček pre priateľovho otca. Niektoré z týchto produktov môžete zakúpiť na e-shope notino.sk


Dlho som sa rozhodovala, či si objednať jednu celú sadu, ale nakoniec som sa rozhodla, že by som rada vyskúšala a privoňala aj k ostatným produktom a tak som si ich vybrala po jednom. Najviac ma lákala ale Írska káva, preto som si vybrala hneď dva produkty a to sprchový gél a telové mlieko

Sprchový gél má krásnu sladkú vôňu. Samozrejme cítiť v nej kávu, ale naozaj moc sladkú kávu. V sprche sa rozpení, ako normálny sprchový gél. Sprchovanie s ním je tak príjemné, pokožku nechá čistú, hebkú a prevoňanú. Opojná aróma írskej kávy povzbudí telo aj zmysly. 

Balenie je pomerne praktické, výhoda je, že ten uzáver je na spodnej časti, takže ak sa Vám už bude míňať, nemáte problém s tým, že by ste ho museli pretáčať a čakať, kým gél zlezie k uzáveru a vy ho môžete konečne dostať von. Jediné, čo mi torchu prekáža je, že ten uzáver fakt dobre drží a niekedy mám problém ho otvoriť. Neviem či to len ja mám taký problém, alebo to fakt tak silno drží. :-D 

Telové mlieko to je jedna radosť. Vonia tak isto úžasne ako gél, po nanesení na pokožke vonia celý deň. Keď si ho aplikujete ráno po sprche, voniate takto sladko a krásne celý deň. Keď si ho aplikujete večer, tak určite ho ráno pocítite tiež. Telové mliečko má samozrejme hutnejšiu konzistenciu než gél.


Druhý sprchový gél rebarbora a jahody, mne osobne už tak dobre nevonia. Ja milujem sladké vône, ale tento mi príde až moc sladký. Má ale o niečo sviežejšiu vôňu. Je takej priehľadnej ružovkastej farby. Gél s vôňou rebarbory a extraktom z jahôd bohato pení a zanecháva pokožku jemnú a vláčnu. Obal je rovnaký ako predošlý, tiež sa mi ťažšie otvára. Možno je to len preto, že mám vtedy mokré ruky. 



Ďalšie osviežujúce telové mlieko vodný melón, má úžasnú sviežu aj sladšiu vôňu, pripomína mi tie žuvačky, volali sa melóny, predávali ich u nás na základnej škole v bufete a veľmi som ich mala rada. Aj keď po piatich minútach stratila žuvačka chuť, ale to je jedno. 


Posledný pán na holenie je tento antistresový krém na ruky hrozno s limetkou. Tiež som z neho nadšená. Síce krémovanie rúk nie je mojou najobľúbenejšou činnosťou, neznášam ten pocit mastných rúk... ale našťastie, tento krém sa rýchlo vstrebe, rúčky sú po ňom jemnučké a krásne voňavé. Povedala by som, že keď ho len otvorím a pričuchnem, tak ho až tak necítiť. Ale keď ho už použijem a natieram si ním ruky, tak vtedy vôňu pekne cítiť. A viete čo mi pripomína tento krém? Neviem či aj vy, ale ja keď som ho chodila na základnú školu (áno zasa mi to pripomenulo základnú :-D), tak som mala také farebné trblietavé gélové perá a každé pero malo inú vôňu. Takže teraz viem, že jedno z tých pier malo pravdepodobne hroznovú. :-)