17. októbra 2015

DIY | Halloween

Vitajte pri novom článku.

Tento krát to bude úplne iný článok, než na ktoré som zvyknutá. Za posledný mesiac som videla celkom dosť diy alebo handmade videí, návodou a podobných vecí a tak som sa rozhodla, že niečo skúsim vytvoriť aj doma. Aj keď to nie je nič extra. A potom mi napadlo, že akýsi ten postup pridám aj sem a skúsim napíasť aj takýto článok. Tak poďme na to...

Ako prvými začnem "krvavými" sviečkami... ktoré sú vhodné aj na blížiaci sa Halloween.. :D

1. Pripravíme si jednu bielu, jednu červenú sviečku, zapaľovač alebo zápalky. Ja som bola veľmi nedočkavá, tak som začala skôr, než som to stihla odfotiť. :D

2. Zapálime si červenú sviečku a kvapkáme vosk na bielu sviečku po všetkých stranách.


3. Vosk necháme poriadne zaschnúť, sviečku uložíme na miesto, kde ju chceme mať a zapálime.


Ako druhé tu máme netopiere.
Na ich výrobu budeme potrebovať rolku z wc papiera, farebný papier, nalepovacie oči, nožnice, kepidlo, lepiacu pásku a nejakú niť či šnúrku...


Z papiera si vystrihneme takú časť, aby sme vedeli zakryť celú rolku farebným papierom, tak aby ju nebolo vidieť. Mne už čierny farebný papier nezvýšil, tak je z toho zelený netopier. :D Potom už len papier prilepíme na rolku.


Vezmeme si papier inej farby a vystrihneme menšie trojuholnéky, ktoré budú predstavovať zuby. Tie tiež prilepíme a prilepíme aj pripravené nalepovacie oči. Ak nemáme takéto oči, jednoduche ich vystrihneme z farebného papiera.


Z toho istého farebného papiera, ktorým sme oblepili rolku vystrihneme aj netipierie krídla. Tie prilepíme na zadnú stranu. Ja som prilepila na stranu, kde som zlepovala koniec papiera. Na koniec len zahneme vrch rolky, prilepíme kúsok nitky a môžeme si netopiera zavesiť napríklad na lampu.



Pripravujete alebo zdobíte si izbu nejakými halloweenskymi alebo jesennými dekoráciami?


Dúfam, že sa Vám páčil aj takýto typ článku a prajem Vám ešte pekný večer. :)