10. októbra 2015

October 2015

Keďže viem, že tento mesiac už pravdepodobne oblečenie kupovať nebudem, tak pridávam článok z posledných nákupov oblečenia,

Vo štvrtok som začala vymýšľať, či by sme si teda v piatok neurobili s priateľom menší výlet do Banskej Bystrice. Ja som do práce ísť nemusela a priateľ si vybavil voľno, takže som mohlo vyštartovať. Ráno sme vstali, chvíľu trvalo, kým sme sa vychystali, hlavne teda ja, viete ako to je, upraviť vlasy, namaľovať oči, vyobliekať sa, poznáte to. :D

Ešte sme si museli ísť niečo kúpiť na jedenie, natankovať, kúpiť dialničnú známku a išlo sa. Síce cesta trvala dlhšie ako inokedy, lebo všade opravujú cesty alebo čo a v piatok je aj väčšia premávka. Pobehali sme skoro celé nákupné centrum a ja som si kúpila až jedno čipkované tričko. Nič mi nesedelo a ja som už pomaly začínala zúfať, ale nakoniec sme sa pozreli ešte do Terranovy a tam som si toho teda nakúpila až až... ťažko zarobené peniažky sú fuč a mne už nesotalo ani na celý vodičák. :D Aj keď v pláne bolo nájsť a kúpiť hlavne košeľu, ktorú aj mali takmer v každom druhom obchode, ale ani v jednom moje číslo.. až nakoniec zas v Terranove sme našli nejakú, aj keď nebola presne podľamojich predstáv, ale som s ňou spokojná.

Vopred sa ospravedlňujem za kvalitu fotiek, ale na vine je toto hlúpe upršané počasie, kvôli ktorému máme v byte stále tmu a vidno to aj na fotkách a poriadne. Niektoré som radšej ani nepridala, lebo boli naozaj strašné a k tomu som ešte pred niekoľkými dňami reštartovala mobil a nenastavila si foťák tak, ako bol predtým čo som si samozrejme všimla už pozde... ale tak, aspoň takto... ostatné možno doplním neskôr...

Pribudli mi do skrine tieto dva svetírky. Červený to vyhral nad všetkými skúšanými, proste je top a ten biely som zahliadla už naposledy, ked sme odchádzali... ešte musím spomenúť, že mali aj akcie, takže som nakúpila aj výhodne... :D

Začnem od konca, teda čipkovaným tričkom, ktoré je kúpené v Gate. Na fotke vyzerá, že je biele, ale ono je také svetlo ružové. Nebola som si istá, či vezmem toto svetlé alebo radšej čierne, ale povedala som si, že mám veľa tmavých a čiernych vecí, takže niečo svetlejšie sa mi do skrine hodilo. Podobné už jedno mám, práve biele, ale to je čipkované len z prednej strany a s takými trištvrťovými rukávmi. Toto má aspoň rukávy dlhé a je pekne čipkované z obidvoch strán. Žlté a tmavotyrkysove (na fotke zas vyzerá ako tmavomodré), sú tričká rovnaké, len sa dajú tak vyhnúť ako niektoré košele.. stále len 7 eur, tak som vzala rovno dva, pretože som fakt nemala tričká s dlhými rukávmi a na zimu ich určite treba. Nuž a sivé tričko ma vyšlo len 4 eurá, tak nekup to... :D

S nohavicami bol trochu problém. Skúšala som asi troje v New Yorkeri, buď mi boli niektoré veľké, niektoré malé, niektoré sa mi nepáčili alebo z niektorých nemali moje číslo. Páčili sa mi tam jedné sivé, chcela som sa po ne vrátiť, ale keď som našla tieto, tak som sa rozhodla práve pre tieto. Moje staré čierne nohavice sú už v hroznom stave, takže nové privítala moja skriňa naozaj veľmi rada a červené som už tiež dosť dávno chcela. Na fotke znova farba oničom, to ten blbý telefon... nabudúce sa budem lepšie snažiť, alebo sa do toho oblečiem a poviem priateľovi nech ma odfotí niekde vonka. :D Inak mi je trochu ľúto aj tých sivých, páčili sa mi... nuž veď ešte pôjdeme niekedy na nákupy. :D

Viac fotiek nemám. Teda mám, ale sú strašné, tak ich radšej ani nezverejním. Ete mi tu chýba spomínaná košeľa, ktorú ale určite raz pridám a mikina.... podobnú už síce mám, ale inej farby. :D Neviem prečo nakupujem rovnaké alebo podobné veci, len v iných farbách... :D ale aspoň mám nové kúsky na zimu, ktoré som už fakt potrebovala... plus spodné prádlo a ponožky, ktoré som tiež chcela pridať, ale potom som si to rozmyslela. :D