20. októbra 2015

TAG | 15 otázok

Keďže sa tento blog ešte len pomaly rozbieha, tak som sa rozhodla pridať aj nejaký ten Tag. Tagy mám veľmi rada a myslím, že tí, ktorí navštívia tento môj nový blog, tak ma nebudú poznať a preto by tu nemali chýbať aj nejaké tie informácie o mne aj v podobe tagu...

1. Máš nějaké domácí mazlíčky?

Áno, mám doma psa. Aj keď bývam s priateľom a predtým ako sme začali spolu bývať, sme tu zviera nemali a on je aj názoru, že pes nepatrí do bytu. Nuž ale tento psík bol u mojich rodičov, presťahovali sa a tam kam sa odsťahovali si nemôžu zobrať psíka, tak je u nás.

2. Řekni 3 věci, které jsou fyzicky blízko tebe?

Gauč, notebook, priateľ. :D Sedím na gauči, píšem na notebooku a priateľ vedľa mňa pozerá telku. :D

3. Jaké je teď počasí?

Dnes je počasie znovu celkom pekné, svieti slnko, takže mi nevadí ani to, že je vonku už dosť chladno.

4. Umíš řídit? Jestli ano, nabourala jsi někdy?

Řídiť neumím, ale učím sa. Teda čo to viem, ale že by som sa odvážila ísť nikam sama po meste, tak to by asi nedopadlo najlepšie.

5. Co byl poslední film, který jsi viděla?

Rozmýšľam, rozmýšľam, ale nejak mi nanapadá. Ale asi to bol film S láskou Rosie.

6. Byla jsi někdy v zahraničí?

Jasné, ale len v Maďarsku, Poľsku a Rakúsku. Dúfam, že raz sa dostanem aj niekde ďalej. :D

7. Kolik máš sourozenců?

Mám dvoch súrodencov, sestru a brata, starších. Ale naše vzťahy sú asi také, že sa môžem považovať aj za jedináčika. Nestretávame sa, nie sme ani v kontakte, iba keď niektorí z nich niečo potrebuje. Proste celé zle.

8. Máš stolní počítač nebo notebook?

Máme doma dva notebooku. Jeden môj a jeden praiteľov, ale používam aj ja priateľov. :D

9. Jak stará budeš o tvých dalších narozeninách?

Keďže som nedávn oslávila svoje 20 narodeniny, tak o rok budem mať už 21. Tak rýchlo to letí.

10. Nosíš kontaktní čočky nebo brýle?

Nosím okuliare do diaľky, ale rozmýšľala som, že vyskúšam už aj čočky.

11. Barvíš si vlasy?

Vlasy som si nefarbila už viac ako rok. I keď ma dosť často pochytí nálada, že by som si ich hneď zafarbila, ale potom mi vždy príde ľúto, že už mi dosť odrástli a znova ich ničiť nechcem..

12. Řekni něco, co plánuješ dnes udělat?

Dnes sa chystáme ku priateľovým rodičom na obed, musím zavolať šéfovi, či mám zajtra prísť do práce, upratané už je, ešte chcem napísať ďalší článok... a uvidíme, čo príde..

13. Kdy jsi naposledy brečela?

Naposledy som sa rozplakala v noci, keď sa mi snívala nejaká blbosť, bol to zas taký ten zlý sen a nejak mi potom vyšli slzy... ešte sa mi to asi nikdy nestalo.

14. Už jsi někdy byla vzhůru celou noc?

Jasné, že bola.. veľakrát. Ale ak to mám počítať to, kedy som bola vzhuru dlhšie ako 24 hodín a po prebdenej noci šla do školy, tak to bolo asi pred dvomi rokmi, keď za tým bol zas jeden chlapec. :D

Večer som šla k nemu, pozreli sme si film, potom sme šli spať, ale celú noc som nevedela zaspať, ráno potom domov, dala som si asoň kávu a šup do školy..

15. Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi?

Ja som radšej, keď mám dvere v noci zavreté. Ak sú otovrené, tak mám vždy taký blbý pocit, ako by niekto mal vojsť do izby alebo by sa pozeral z druhej izby, či dverí. Ale teraz spíme pri zavretých dverách aj preto, aby nám do postele nešiel pes, lebo potom sú všade chlpy. :D

Dúfam, že sa Vám tento tag páčil a užite si dnešný deň.