31. októbra 2015

NEW IN | Oktober 2015

Tak ako na starom blogu aj na tomto by som chcela pokračovať v článkoch mesiaca. Väčšinou, keď aj počas mesiaca nemám čas alebo sa mi nechce prispievať, tak to aspoň zhrniem na konci mesiaca. Hor sa do toho...

Hneď na začiatku mesiaca som oslávila svoje 20 narodeniny, ktoré nakoniec skončili úplne inak ako som si ich predstavovala, ale nesťažujem sa. Bola som s ľuďmi, ktorých mám rada a ktorí majú radi mňa i keď ich nebolo veľa. O deň neskôr mal narodeniny môj oco, takže jeden deň som oslávila s kamošmi a druhý s rodičmi a samozrejme priateľom.


Tento mesiac som prvý raz mala aj jazdu v autoškole, celkovo som bola na jazde už dvakrát, ale myslím si, že prvá bola oveľa lepšia než tá druhá. Asi aj preto, že na prvej jazde som šla väčšinou len po rovnej ceste, alebo teda stále po hlavnej bez križovatiek a tak. Druhá jazda sa mi zdala byť náročnejšia, už som musela ísť aj cez nejaké križovatky a teda nie vždy som vedela, kedy mám prednosť, ale to sa ešte doučím, veď ani na teorii som ešte nebola veľakrát, keďže je len raz za týždeň. A tiež ma dosť poplietol aj inštruktor, keď mi začal vysvetľovať kedy kto má prednosť, potom mi to ukazoval na križovatkách, potom sa ma pýtal kto kedy by mal prednosť keby stál na inej strane.. a celá som bola z toho už popletená. ono, keď si doma robím testy, tak porozmýšľam a je to fajn, to viem, ale takto na rýchlo, a ešte v strese to nie je až také jednoduché... ale tak snáď to bude čím ďalej len lepšie a lepšie a dúfam, že mi už ani na semaforoch nezdochne... aspoň nie veľakrát. :-D



Na druhej jazde ešte bolo super to, že v ten deň mal priateľ dovolenku a sme sa dohodli, že pôjde teda za mnou... mne to vôbec nevadilo, ani som si ho nevšímala a aj som zabudla, že ide za mnou.. ale inštruktor si všimol, že to auto ide stále za nami, tak sa ma hneď pýtal, či to auto poznám, tak som povedala, že hej.. on už vedel, že je to priateľ...a povedal, že nech nabudúce toto nerobí, lebo ma to vraj rozptyľuje a že sa stále pozerám do spetného, pričom som sa pozrela len dvakrát aj to keď mi sám povedal, nech sa pozriem... lebo mám čo robiť s volantom, aby som nešla raz na jeden kraj raz na druhý kraj, s preraďovaním a hlavne nezabúdať smerovky :-D nie ešte sledovať za mnou auto. :D ale očividne to inštruktovori prekážalo, aj keď neviem prečo, i tak by za nami stále išlo nejaké auto, keď už sa tak vlečiem. :-D

Tento mesiac som inak prvý raz ochutnala biely čaj.. je celkom fajn, nič prekvapivé, proste čaj. :D Ale ten môj krásny hrnček... :-D

Tiež nesmelo chýbať niečo sladké, a ako ináč to musela byť čokoláda Lu.. ktorá je moja obľúbená a priateľ mi ju niekedy prinesie, keď ide na nákupy.... :-)

Tiež nesmie chýbať večer s fajným vínkom vo dvojici, príjemný kúpeľ, sviečky, relax... a tentokrát sme natrafili na naozaj chutné ríbezľové víno a ešte k tomu aj v akcii... je naj :-D


Čo sa týka kozmetiky, tej mi tento mesiac veľa nepribudlo... akurát som si zaobstarala ďalší balzam na pery, ktorého kúpu som ale hneď oľutovala, pretože som chcela iný, ale kvôli nižšej cene som si vzala tento.. potom som si zaobstarala ceruzku na obočie, aby som ho mala trochu výraznejšie, lak som kupovala ešte minulý mesiac, len som naňho trošku zabudla, inak je super, zaschne skôr ako laky od Essence či Miss Sporty a podobne... nuž a čierna ceruza na oči nikdy nesmie chýbať. :)


Musím s apochváliť ešte ďalším lakom, a tým je lak od Catrice... ešte jeden taký istý mám, ale v striebornej farbe a je super. Tiež zachne o niečo skôr, stačia dve vrsty, dlho vydrží, nevidno na ňom žiadne ryhy, keďže je trochu drsnejší na dotyk, akurát sa torchu ťažšie odlakuje, ale to je najmenej.


Chystala som sa pozrieť aj moju sesternicu a jej polročnú dcérku, ale nejako sa tam neviem dostať a som strašne lenivá, aby som sa trepala na druhý koniec mesta, ale dúfam, že sa tam už čo najskôr, preto som nakúpila malej aj takúto čiapočku, hryzadlo, keďže jej práve idú zúbky a Sudocream, ktorý asi väčšina nepozná, ale je vraj dobrý na veľa vecí... Ach, tak rada by som už nakupovala takéto vecičky vlastnému bábätku.... nuž budem si musieť počkať.


Do bytu nám tiež čosi pribudlo....



A keďže tu máme jeseń v plnom prúde, tak som si domov priniesla tiež trochu jesene do bytu, ale aj som skúšala vyrobiť vence na dušičky... nie je to nič nádherné, ale aj snaha sa cení. :-D


To by bolo asi na tento mesiac všetko, som zvedavá čo prinesie november. :-)