25. októbra 2015

TAG | - 10 otázok

Ahojte,

vitajte pri novom článku a znovu to bude tag. Vybrala som 10 otázok ako aj naposledy, nech toho nie je ani nejak veľa... Vyberala som otázky, ktoré majúaj hlavu a pätu a na ktoré sa dá aj trochu viac popísať.

1. Co tě nejvíc u lidí rozčiluje?
Momentálne, že ma priateľ neposlúcha. :D ale záleží podľa situácie. Napríklad, keď idem po obchode ako je Tesco, Kaufland a podobne a každý predomnou má celý deň čas, a vlečú sa a zastávajú v strede cesty, alebo sa začnú rozprávať, zastanú zas v strede cesty a nedá sa tadiaľ chodiť, to ma vie vytočiť. Potom napríklad, keď sa so mnou niekto háda a viem, že mám pravdu, ale aj tak sa ten druhý bude so mnou hádať. tiež ma rozčuľuje, keď niekomu niečo vravím a nepočúva ma a potom nevie o čom som rozprávala a musím to znova všetko vysvetlovať. Alebo keď na mňa niekto niečo zvaľuje a pritom ten človek mi to nevysvetlil alebo povedal, že to mám urobiť tak a pritom mi to povedal zle. To hlavne v práci. A potom sa čuduje, že to robím zle...

2. Jak velkou máš postel? Na které strane postele spíš?
Keďže bývam s priateľom, tak máme veľkú manželskú posteľ. Ja spím na pravej strane. Mám to bližšie k dverám.. :D

3. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu?
Nie, nenechala. Nemám veľmi čo vystavovať a ani by som nechcela, aby ma všetci očumovali nahú. Keby ale išlo o nafotenie nejakých fotiek pre priateľa, tak to asi áno, ale tiež len tak, ak by som svoje partie mala niečím prekryté, nejakou látkou alebo niečim.

4. Kdy běžně chodíš spát?
Väčšinou idem spať od tej pol 10 do pol 11. Ja som večer dosť skoro unavená, takže nevydržím byť dlho hore, jedine ak ideme niekam s kamošmi, alebo dopozerám v piatok celú farmu. :D


5. Máš strach z výšek?
Ani neviem či sa bojím, bývam na 7 poschodí a keď sa pozriem dole, tak to nie je nič strašné. Ale ak by som mala spadnúť, tak neviem neviem. Asi nič príjemné by to nebolo. :D

6. Jsou pro tebe Vánoce stres?
Nie sú pre mňa stres, ale vždy riešim, kde budeme, s kým budeme na Vianoce, čo komu kúpim. :D Ak sa mi to všetko podarí včas, tak stersovať by som nemala..

7. První koncert?
Prvý koncert, teda taký poriadny som zažila asi pred 2 či 3 rokmi v Brezne, keď sme boli partia na Horkýže Slíže, Polemic, Zoči voči, atď... bolo to super a rada by som si to zopakovala, tiež by som rada šla na koncert Kabát... a potom som už bola len na koncertoch kapiel z nášho mesta, keďže chalanov zo skupín celkom poznám a tiež bola minulý rok príležitosť na Halloweenskej párty.


8. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži?
Súťaže na základnej škole nepočítam, ale beriem do úvahy dve giveaway, tak áno vyhrala som. A teraz na jednej stránke znovu prebiehala jedna súťaž, do ktorej som sa zapojila a myslím, že zatiaľ vediem na prvom mieste,...

9. Chceš se vdát?
Určite ano, A predstavujem si to tak, že budúci rok budeme s priateľom spolu 2 roky, tak by ma na výročie mohol požiadať o ruku, a o rok alebo dva na to by sme sa vzali. Ale to záleží od priateľa, kedy bude chcieť. :D Možno by sa to niekomu zdalo aj skoro, že po 2 rokoch sa už zasnúbiť, ale myslím, že je veľa partnerov, ktorý sa práve po takomto čase zasnúbili a keď sa ľúbime, tak prečo nie. Tiež už bývame spolu, sme na seba zvyknutí, rozumieme si, nehádame sa, len raz za polroka :D, tak len dúfam, že sa to nepokazí, ale nemá prečo. A možno pre niekoho je to len papier, no pre mňa to znamená oveľa viac. :)

10. Něco, co se ti přihodilo ve škole?
m čo som robila a skotúľala som sa dole po schodoch. Ešte šťastie, že som mala tašku na chrbte, inak by to riadne schytal. Papučku som si našla pár metrov od seba a ja som len rada, že tam vtedy nikto nebol a nemusela som sa pred nikým cítiť trápne. :D
Teraz sa asi niektorí trochu zabavíte, ale jedna príhoda zo školy by teda bola. Raz som šla domov z družiny a družinu sme mali na druhom poschodí. Ako som tak šla po schodoch, ešte na vrchu, tak ani nevie