6. novembra 2015

TAG | Autumn

1. Proč (ne)máš ráda podzim?

Ťažko povedať či mám jeseň rada alebo nie. Z jednej stránky je krásne sledovať ako sa príroda mení, všade sa zrazu objavia farbya niekedy je to fajn pocit, keď si len tak idem po ceste a všade naokolo je popadané lístie, najmä keď ešte svieti slniečko a trochu aj hreje. Avšak, nemám rada, keď sú dni zamračené a upršané, vtedy akoby klesla aj moja nálada.


2. Jak trávíš podzim?

Tak normálne. Momentálne som prvú jeseň v práci, takže poldňa presedím v kancelárii, inak jeseň netrávim nejak špeciálne. Samozrejme pijem viac čaju, sem tam si pozriem film, i keď teraz sledujem farmu. :-D

3. Slavíš Halloween?

Ja osobne by som privítala, keby sa u nás v meste konali nejaké halloweenske zábavy, kde by každý prišiel v nejakej maske. Minulý rok sme síce boli na koncerte, práve na halloween, bolo to celkom fajn, ale i tak to nebolo také, ako by som si to predstavovala ja. Páčia sa mi aj všelijaké výzdoby, ale že by som nejak extra hallween oslavovala to nie.

4. Jaké je tvé nejoblíbenější podzimní pití?

Tak samozrejme aj ja rada pijem čaj. A preto sa v období jesene a zimy u nás vystriedajú tak ako obľúbené čaje aj nejaké tie novinky.

5. Jaký je tvůj nejoblíbenější podzimní kousek oblečení?

Hm, na túto otázku ani neviem čo odpovedať. Ale myslím si, že teraz najčastejšie nosím asi červené nohavice, ktoré som si nedávno kúpila, tiež sa mi najviac páči môj červený svetrík, ktorý má ale jednu chybičku, že je dosť krátky a keď sa zohnem, tak mi nezakryje kríže a to by som v zime teda privítala. Inak nejako nemám svoje obľúbené roztriedené takto podľa období. :-D

6. A jaké je počasí tam, kde bydlíš?

Dnes, keď toto píšem, tak je celkom pekné počasie... svieti slniečko, takže pohoda. Dúfam, že to vydrží čo najdlhšie.