31. decembra 2015

2015 - rok plný zmien

Rok 2015 bol celkom fajn. V podstate sa nič zlé za tento rok nestalo a dúfam, že to tak bude i naďalej... vyskúšala som si toho celkom dosť... od obyčajných maličkostí po nejaké väčšie udalosti, situácie... skúsim to ale nejak zhrnúť... snáď sa mi to podarí... 

Čo som prvýkrát vyskúšala, zažila?
Prvý raz ...

  • som navštívila solárium a po troch návštevách som zistila, že to nie je pre mňa a že moja alergia neplatí len na slnko ale pravdepodobne aj na solárko, bohužiaľ asi mi je súdené byť celý život ako Snehulienka... 
  • som prežila valentín s mojím priateľom a dostala nádhernú ružičku
  • som hrala na gitare
  • som maturovala, našťastie úspešne a s celkom dobrými výsledkami
  • ehm, možno sa budete smiať, ale prvý raz som si sama objednala z pizzerie :-D
  • prvý raz som dostala kvety len tak, bez toho aby som mlaa nejaký sviatok a podobne so slovami, aby som vedela, že ma miluje.. a prvý raz to boli tulipány :-)
  • som objednávala z aliexpressu :-D
  • som vyhrala giveaway, tento rok dokonca dve :-)
  • sme sa boli spolu s priateľom spoločne kúpať na kúpalisku :-)
  • sme boli s praiteľom behať, ale nevydržalo nám to dlho
  • som dostala kaktus :-D
  • naše prvé spoločné výročie
  • som maľovala stenu :-D
  • jazdu našou atrakciou - vláčikom :-D
  • autoškolu, ktorú som ešte neukončila, bohužiaľ, pre moju nepozornosť
  • som absolvovala kurz prvej pomoci
  • som napísala DIY článok
  • som videla sesterniciné polročné dievčatko Karinku, ktorá je strane zlatá
  • som trochu kričala na oca, lebo som bránila mamu
  • som takmer zrazila srnku, ktorá mi vbehla do cesty
  • som pozorovala padať hviezdy v lete

Čo som prvý raz ochutnala?
  • smoothie, 
  • sušené ovocie, 
  • ovsenú kašu, 
  • ryžové a mandlové mlieko, 
  • Martini
  • biely čaj
  • punč, ktorý mi nechutil :-D

Čo sa kozmetiky týka som prvý raz vyskúšala
  • kokosový olej, ktorý ale využívam úplne ináč, než som si pôvodne myslela, že ho budem využívať :-D 
  • micelárnu vodu, ktorá by mi asi teraz už dosť chýbala, keby ju nemám
  • keratin na vlasy, po ktorom mám konečne vlasy v lepšom stave, takže odporúčam
  • olej na rozštiepené končeky od Garnier a doteraz ho používam
  • antiperspirant Rexonu, na ktorú tiež nedám dopustiť 

Čo nové mi pribudlo alebo sa zmenilo?
  • nový mobil, s ktorým som konečne spokojná 
  • keďže sme s praiteľom začali koncom roka 2014 spolu bývať, tak nám pribudla do bytu spálňa, nová pračka, predsieň a už máme byt kompletne zariadený
  • založila som si svoj prvý účet v banke
  • založila som si svoj instagram
  • som si kúpila klobúk :-D
  • začala som pracovať
  • môj vek z 19 na 20 :-D
  • zmena blogu

Kde som bola?
  •  na kúpalisku v Maďarsku - Tiszaujváros
  • na kúpalisku v Dolnej Strehovej
  • na kúpalisku v Poltári 
  • v Boľkovciach na power tuning
  • v Banskej Bystrici na nákupoch :-D naposledy ale na vianočných trhoch
  • v Košiciach
  • v Lučenci v parku
  • v bioshope :-D 
  • na pivo s priateľom :-D
  • v pizzeri na Západe
  • v Kaviarničke, do ktorej sa s priateľom chystám už polroka 
  • na firemnom večierku ( s priateľovými kolegami a tak)


Tak to by bolo asi všetko... ale určite to nebolo všetko, čo som zažila tento rok, bolo toho oveľa viac, ale k tomu by som sa musela trochu viac vypísať a teda to by som napísala rovno knihu. :-D Takže aspoň takéto menšie zhrnutie toho, čo sa za posledný rok udialo, aj to som si ale musela prejsť pár článkov, aj na starom blogu, aby som si pospomínala na niektoré veci a aj vďaka tomuto som teraz prišla na to, že nejaký zmysel to predsa len má písať si blog a písať si sem fakt hocičo čo sa udeje, či už zlé alebo dobré a potom je super si tie články takto prejsť  a pospomínať na to čo všetko sa stalo. A hlavne na tie príjemnejšie chvíle. 

Dúfam, že aj budúci rok bude minimálne tak dobrý ako tento ba aj lepší nech je, ale hlavne aby sme ho prežili v zdraví, láske, rodine a šťastí, pretože to je to najdôležitejšie.. a aby sa nám len darilo po celý rok 2016.