10. januára 2016

Konečne vodičááák

Ahojte, akože sa mi máte? 

Ja sa mám celkom dobre.. vo štvrtok som mala opravné skúšky v autoškole.. hneď ráno som vstala, dala som sa dokopy, obliekla, umyla, vychystala... a hneď ráno pri umývaní zubov mi vypadla plomba, dokonca z predného zubu, skoro ma porazilo, to sa teda pekne začal deň... najlepšie na tom je, že zubárka v ten deň neordinovala a tak som volala až na druhý deň a objednala ma až na 19teho!!! to akože dovtedy mám chodiť s takou dierou ... bože...

No ale späť k vodičáku... prišla som do autoškoly, potom prišiel policajt, ktorý meškal asi 10 minút... dal nám po jednom vyplniť papiere a my, ktorý sme mali opravné, sme mali výjsť von z miestnosti, kde ostatní písali testy. Takže pre mňa to znamenalo asi polhodinu státia v tej zime, k tomu ešte aj v botaskách, lebo v tých sa lepšie šoféruje :-D , ku koncu mi už mrzli prsty na nohách, tak som šla dnu, že idem na záchod aj keď som nešla, ale aspoň som bola v teple. :-D potom nás už zavolali aj tak dnu a policajt sa rozhodol, že najprv pôjde na cvičisko a potom budú jazdy. To znamenalo pre mňa ďalšiu hodinu čakania.. Lebo nechápem, prečo nemohli poslať dvoch policajtov ako minule.. tak som dala vedieť priateľovi, ten prišiel pre mňa, pretože som bola už aj hladná, zbehli sme do Flákandu, ku zubárke, ktorá tam ale nebola, zjedla som jeden krojsant a hodil ma späť do autoškoly.. niekoľkí už mali jazdy za sebou, takže som nemusela až tak dlho čakať.. a tieto jazdy teda boli aj dosť rýchle a krátke... :-D 

Ešte predtým hovoril jeden z inštruktorov, že tento policajt je najlepší čo sa jázd týka..že má rád rýchlejšiu jazdu a tak :-D ... na prvých skúškach sme išli na jazdu tak, že sme boli v aute dve baby, policajt a inštrutor... a v strede cesty sme sa vystriedali... teraz to šlo tak, že sme chodili v aute po jednom. Išla predomnou jedna baba, som šla zasa posledná ako minule. Neprešlo ani 10 minút a už boli naspäť, to bola rýchlosť teda. :-D Potom som bola na rade ja, rýchlo som zapla svetlá, dala si pás aby som nezabudla takéto podstatné veci, lebo na jazdách sa mi občas stalo, že som nezapla svetlá. :-D naštartovala som, zaradila jedničku a išlo sa.. policajt sa celý čas vyprával s inštruktorom, takže to bola taká pohodička, vyšla som z cesty, kde je autoškola, jednou uličkou, prešla som na ulicu vedľa ktorej stojí náš panelák, potom popri základnej škole a späť do autoškoly.. akože nechápala som, že čo? že to všetko? najprv som si myslela, že tak keď ideme tadiaľto, tak asi pôjdem cez semafory a tak ďalej.. a on zrazu, že do ľava... tak fajn.... moja jazda asi ani netrvala viac ako 5 minút. Žiadny semafor, žiadny kruhový, žiadne stopky... aj keď to všetko ovládam samozrejme... :-D takže kvôli tým blbým piatim minútam som čakala dve hodiny. :-D Ale kašlať na to, hlavné je že som vodič.. :-D Mimochodom toto bol jeden z cieľov na rok 2015... aj keď sa mi to v decembri nepodarilo, ale predsa. Lepšie neskôr ako nikdy :-D 

Na druhý deň som z roboty šla na políciu odfotiť sa... no tá fotka, katastrofa... ani neviem či bude nejaký rozdiel medzi fotkou na vodičáku a fotkou na občianskom,... obidve sú také isté strašné a ako keby som sa za 5 rokov ani nezmenila. :-D a ešte čiernobiela, krásne mi tam vidno kruhy pod očami, no krása... ľudia sa akurát tak zlaknú, ked to uvidia. :-D ale čo narobím... už len počkať týždeň, dva, tri.. neviem, dúfam, že to bude čo nasjkôr nech si už môžem jazdiť. :-D

A čo máte nové vy? Pochválte sa.. zajtra sa začína škola, tešíte sa? :-)