10. marca 2016

10. marec 2016

Ahojte, 

keďže to na mojom blogu vyzerá akoby sa vrece pretrhlo s rozhovormi, tak by sa patrilo pridať aj nejaký denníček... 

Dnes som doma od obeda, máme nádherné počasie od včera, konečne... hneď mi to zlepšuje o čosi viac náladu a dodáva energiu. Aj u vás je to tak? Stihla som už pozrieť nejaké to video na youtube, povysávať, umyť riad, utrieť prach na stole, ustlať postele, dať doporiadku kuchynu... a to by myslím aj stačilo. Však ešte nie je sobota, ktorá je upratovacím dňom.

Ani som Vám nepísala, že sme sa konečne nasťahovali do nášho nového bytíku. Trvalo nám ale dobrý týždeň, kým sme ho ako tak dali do poriadku, poskladali nábytok, vymaľovali. Hlavne s tým maľovaním to bol horor, keďže oni tu mali v spálni dosť tmavú farbu a museli sme to najskôr pretrieť bielou asi trikrát, aby to ako tak prekrylo.. a nakoniec sa konečne namaľovala svetložltá a červená farba. Obývačku sme si namaľovali na sivo, tak ako sme mali v predošlom byte. Ostatné necháme na neskôr, pretože to ide do sť do peňazí toľko farieb a ani nie je toľko času, veď človek si potrebuje aj oddýchnuť. Fakt sme sa prvý týždeň ani nezastavili, hneď po robote, ísť tam, hentam a do večera maľovať, riadiť, drhnúť, umývať všetko, no hrôza, chodili spať ako mrtvolky. :-D  ale už to tu konečne ako tak vyzerá, už nám ostáva vymaľovať len chodbu a jednu izbu, ktorá je zatiaĺ dosť zaprataná, keďže ju chceme najprv vymalovať a potom montovať skrinky na stenu a podobne, aby sme to nerobili na dva razy.. stačilo, že sme sa na dva razy sťahovali ako dilinovia. Tiež máme problém  s práčkoou, ktorá sa nám nezmestí do kúpeľne, pretože sú tam také dosť hrubé rúry, ktoré hrejú.. a od nich sa nám tam tá pračka nezmestí. Takže neviem, chceli sme predať a  kúpiť novú pračku, ale keď nad tým tam uvažujeme, tak sa nám to ani moc neoplatí, pretože pračka má len rok, je ako nová a predať ju je dosť ťažké, keďže každý by chcel všetko zadarmo.. to ju radšej budem mať na chodbe vystavenú. :-D možno sa nám nejak podarí dohodnúť na bytovom, či by sa nedali tie rúry nejako prerobiť, aby boli štíhlejšie alebo bližšie ku stene alebo no fakt neviem ako to doriešime. Ale už by sa to mohlo čím skôr, pretože mi to pranie fakt chýba a je to také nepohodlné nosiť si veci k rodičom prať a potom nikdy neviem kde čo mám. :-D 

O robote písať ani nejdem...škoda reči, .. skôr by som spomenula, že sa mi podarilo vybaviť ten kurz, tak dúfam, že medzitým nebudú už žiadne problémy a pekne ho začnem a aj dokončím. Celkom som zvedavá ako to celé bude prebiehať, ale dúfam, že sa tam naučím toho dosť.. pretože niekedy mám v robote z toho taký mišung, že by som najradšej ušla a nikdy sa tam nevrátila a nechápem ani čo chce šéf odomňa.. 

Inak niektorých ľudí fakt nepochopím... asi sú tak závistlivý alebo čo. napríklad taká bratova frajerka, ktorá asi nikdy nebola kompletná.. a bohužiaľ asi nikdy ani nebude... a ľutujem môjho brata, že sa aj vďaka nej dostal tam, kde je teraz je, pretože je na tom úplne na prd. Momentálne je brat u nás, a jeho frajerka v Taliansku s malou dcérou, vraj si tam už našla nejakú robotu a mala zohnať aj bratovi, aj našla,,,ale chudák, bude tam ako otrok... asi by som nikde nešla na jeho mieste.. ale princezná zas mala múdre reči.. moja mama mi vravela, keď sme sa sťahovali, že brat sa pýtal mamy, že či ja naozaj doma nevarím. Pretože ja s priateľom chodím na obedy rovno z roboty do reštiky a cez víkendy chodíme k rodičom, jeden deň k jeho, druhý deň k mojim, a viete ako to je keď ideme k rodičom, alebo ak niektorí bývate s rodičmi, tak napríklad ak idete k vaším starým rodičom, že sa u nich môžte napráskať až až... tak načo by som varila. No a keď toto povedala moja mama pred ňou bratovi, tak už mala pripomienku, že tak sa ľahko kupuje byt, keď chodíme jesť k iným a tak.. no lenže, keď aj cez týždeň chodíme na obedy, tak jeden obed stojí 3eurá, tiež to nemáme zadarmo, a za byt máme vybratú hypoteku na 30 rokov, ktorú treba tiež splácať a robiť, aby aj boli odkiaľ peniaze na to... no vravím, čistá závisť. Keby mali trochu rozumu, tak si nenaberú kopu pôžičiek a potom to nevedia splácať, lebo princeznej sa nechce robiť a iba sa im to kopí a nevedia ako ďalej. Lebo jej trebalo všetko nové, nový gauč, novú posteľ, novú skriňu... a tam moj šikovný brat si vybral ďalšiu požičku, aby mala všetko nové a takto pekne pomaličky ho stiahla na dno.. a všetko predal za smiešne ceny, pretože nikto nedá viac. A namiesto toho, že jej trebalo 4 izbový byt, za ktorý treba platiť aj vysoký nájom, za to by som radšej dávala tie peniaze na hypoteku a aspoň by som vedela, že to ostane nám a bude naše.. ale tak ich vec... len mi je ľúto môjho brata, že maká celý život a s prepáčením hovno má a pritom by si mal pomaly založiť vlastnú rodinu, a nie sa pretĺkať v takýchto s prepáčením sračkách. Ale sám si za to môže, keby nás radšej počúval a neotočil sa celej rodine chrbtom kvôli nej, tak by to inak dopadlo.. síce sa už zbadal, ale už pozde...už teraz mu my ťažko pomôžeme... 

ach, ospravelňujem sa za takýto výlev, ale niekedy ma to fakt štve, akí vedia byť niektorí ľudia.. že sa robia ako tí najväčší páni a pritom sú obyčajné nuly so základným vzdelaním a s prepáčením doslovne špiny, pretože na jej mieste by som sa hanbila pustiť do bytu, do takého bordelu niekoho.. a nepochopím ako jedna ženská môže byť taká bordelárka... nieže by som ja bola nejaký pedant, ale čo ja som videla v tom byte a to som tam bola dvakrát, tak chudák brat.. už aspoň kvôli tej jej malej by mohla byť čistotnejšia, nech malá žije v poriadku a nie v prachu, po zemi cítiť samý piesok od mačky, ktorá sa prechádza po kuchynskej linke, v kúpeľni, a v zadymenom byte , pretože princezná si fajčí jednu za druhou a žije celé dni na káve,... no proste, toto ako z nejakého zlého filmu... a nepochopím, že jeden tak dobrý chlap ako môj brat si musí vybrať práve takúto dievku, ktorá ho len využila ako vedela a dostala ho do takejto situácie.. a len dúfam, že ho tam v Taliansku nedostane ešte do horšej..