12. marca 2016

INTERVIEW | 8. with Ev

Ahojte, dnes tu mám pre Vás interview s blogerkou Ev. Na jej blogu môžte nájsť zaujímavé články a tiež sa zapojiť do giveaway s Weledou, ktorá končí už zajtra, takže šup šup sa zapojiť. :-) Dúfam, že sa Vám článok bude páčiť a ak máte niekto tiež záujem o takýto rozhovor, kľudne mi napíšte do komentára. :-) 


1. Ahoj, predstav sa nám. Ako sa voláš, koľko máš rokov, odkiaľ si? 

Ahoj :) Volám sa Eva, som násťročná študentka a pochádzam z okolia Bratislavy.


2. Kedy si začala blogovať? Ako dlho bloguješ? 

Blogujem už niekoľko rokov - mala som nespočetné množstvo blogov, vždy mi však vydržali najdlhšie pár mesiacov. Takto pred rokom, 14. marca som si však založila blog Hello, my name is Ev, na ktorom píšem doteraz a plánujem tu písať i naďalej. Spoznala som vďaka nemu množstvo skvelých ľudí, blogov a naučila sa veľa nových vecí.


3. Čo ťa viedlo k tomu založiť si blog?

Už od útleho veku som zbožňovala písanie a čítanie. No a potom som objavila blogy. Najprv som si ich s veľkým nadšením iba čítala, neskôr ma však napadla myšlienka, že by som mohla skúsiť šťastie aj ja a založiť si svoj vlastný. Myslím, že najviac mám na ňom rada asi tú slobodu a voľnosť vyjadrovania sa a zdieľania mojich názorov so všetkými návštevníkmi a čitateľmi, ktorých si veľmi vážim.


4. O čom je tvoj blog a články? 

Blog nemá žiadnu konkrétnu tému. Keďže som veľmi všestranný človek, dalo by sa povedať, že na mojom blogu je z každého rožku trošku. Od článkov o móde, knihách, fotografovaní, hudbe, cestovaní až po moje názory a v neposlednom rade aj o kozmetike, ktorej sa venujem hlavne posledné mesiace. 


5. Aký typ blogov máš najradšej? (Fashion, beauty, autorské..)

Nikdy nevydržím dlho pri jednej tematike - aj to je jeden z dôvodov, prečo nie je môj blog nijako špeciálne zameraný -, veľmi rada si však prezerám Lifestyle blogy, ktoré sú pre mňa veľkou inšpiráciou. Niekedy mám však chuť na čisto "dievčenské záležitosti" a tak si to mierim rovno na Beauty alebo Fashion blogy. Celkovo však obľubujem blogy akéhokoľkek druhu, s výnimkou Food blogov - k tým som si zatiaľ nejako cestu nenašla. Možno sa to však jedného dňa zmení.


6. Aké sú tvoje obľúbené blogy, ktoré rada navštevuješ? 

Veľmi ma inšpirujú napríklad ACOS, The Blonde Salat, Kissbook, Fresshion, Stylish white rabbit a Vintage blog. Veľmi ma však baví aj B´s Corner, Young, Wild and Free, Beelievin, alebo taká Ľúbezná


7. Podľa čoho si si vybrala názov tvojej adresy http://hellomynameisev.blogspot.com/ ?

Nuž, ak mám pravdu povedať, poriadne ani neviem, prečo som zvolila takýto názov. S istotou však môžem povedať, že som chcela, aby blog pôsobil priateľsky a Ev je moja internetová prezývka. Takže asi tak.


8. Vie niekto v tvojom okolí (rodina, priatelia, spolužiaci..) že máš blog?

Vie to iba jedna moja kamarátka a niekoľko rodinných príslušníkov. V mojom okolí to veľmi nerozkrikujem, nakoľko sa obávam, že potom by som už nemohla byť až taká otvorená vo všetkých témach...


9. Ak áno, navštevujú ho, čo na to hovoria?

Viem iba o mame, ktorá sa raz za čas o nejakom tom článku zmieni. Myslím, že ma však moja rodina v blogovaní celkom podporuje.


10. Študuješ alebo pracuješ? V akom odbore?

Študujem. A občas by som bola najradšej, keby som už mala školu za sebou.


11. Čo rada robíš okrem blogovania? Ako tráviš svoj voľný čas? 

Škola a blog zaberie celkom dosť času, ak mi však nejaký zostane, vždy ma nájdete buď za klavírom, na ktorom hrám alebo skladám, pri knihe, na koncerte alebo s fotoaparátom. A so šálkou čaju v ruke. 


12. Páčil sa ti tento rozhovor?

Samozrejme :) Som veľmi rada, že som mala možnosť zodpovedať tieto otázky.