9. marca 2016

INTERVIEW | 7. with Kitsune

Ahoj, mám tu pre Vás ďalšie interview so študentkou psychológie a blogerkou Kitsune, ktorá sa po dlhšom čase znovu rozhodla blogovať, takže pomaly rozbieha svoj nový blog.







1. Ahoj, predstav sa nám. Ako sa voláš, koľko máš rokov, odkiaľ si? 
Ahoj, vystupujem pod prezývkou Kitsune, o pár dní mám 22 rokov a pochádzam zo stredného Slovenska. 

2. Kedy si začala blogovať? Ako dlho bloguješ? 
Na mojom novom blogu som len 2 týždne. Blogujem už od 13tich rokov, ale keď som prišla na vysokú školu, mala som s blogovaním pauzu a veľmi som váhala nad tým, či sa k blogovaniu ešte niekedy vrátim. Začala som sa omnoho viac báť, že môj blog nájdu ľudia zo školy a že to potom obmedzí moju slobodu v písaní.

3. Čo ťa viedlo k tomu založiť si blog?
Tento posledný blog vznikol práve preto, že mi blog začal chýbať, aj komunita aj písanie článkov, skrátka je to iný svet ako ten reálny, načo si budeme klamať. Páči sa mi, že tu môžem vystupovať pod prezývkou a písať o svojom živote bez toho, aby ma tu niekto spoznal. Z istej časti ma v založení podporili moje dve kamarátky z blogerského sveta (jednou z nich je autorka tohto blogu J) a uľahčili mi rozhodovanie.

4. O čom bude tvoj blog a články? 
Vysokoškolský život, recenzie kníh, moje záujmy, úvahy,... Nerozhodla som sa úplne, myslím, že všetko na čo prídem, bude spontánne, nechcem sa do blogovania nútiť, má to byť zábava a nie povinnosť, preto nad tým veľmi nepremýšľam. Chcem čitateľom viac predstaviť život študentky psychológie :)

5. Aký typ blogov máš najradšej? (Fashion, beauty, autorské..) 
Odvtedy, čo neblogujem, blogy veľmi nesledujem, len tie, na ktoré som si zvykla, žiadne nové nepoznám. Skôr som zameraná na youtuberov, video má vizuálnu aj akustickú informáciu a to ma viac baví, takže si fičím na tom. A tam u mňa prevyšujú chalani youtuberi, takže na fashion veľmi nie som, skôr vtipné videá. Blogy prevyšujú autorské.

6. Aké sú tvoje obľúbené blogy, ktoré rada navštevuješ? 
Zatiaľ ich je málo a sú to prevažne autorské blogy.

7. Podľa čoho si si vybrala názov tvojej adresy psychomacka.blogspot.com ?
Psycho- študujem psychológiu a občas som z toho aj ja psycho a macka- milujem mačky.

8. Vie niekto v tvojom okolí (rodina, priatelia, spolužiaci..), že bloguješ? 
O novom blogu nevie nikto z môjho okolia. O predchádzajúcom vedel len priateľ a dvaja spolužiaci zo strednej školy (náhodou sa o ňom dozvedeli, keď niečo hľadali cez google).

9. Ak áno, navštevujú ho, čo na to hovoria? 
Priateľ blog navštevoval, zo začiatku mi isté veci komentoval, lebo som často písala aj o ňom. Nikdy sa nehneval, ani nezazlieval, aké veci píšem na blog, podporoval ma v tom. 
Neviem, či na blog chodili pravidelne aj spolužiaci, pravdepodobne to bol dôvod, prečo som prestala byť na blogu taká otvorená, a keďže som sa tam často sťažovala aj na náš triedny kolektív, prestala som pridávať fotky, prestala som riešiť svoje problémy a postupne som blog prestala navštevovať.

10. Študuješ alebo pracuješ? V akom odbore? 
Študujem psychológiu a verím, že v tomto odbore budem aj pracovať, vidím to ako poslanie :)

11. Čo rada robíš okrem blogovania? Ako tráviš svoj voľný čas? 
Najradšej som s priateľom. Pozerám seriály. Prokrastinujem. Čítam knihy. Počúvam hudbu. Chodím na koncerty. Zaoberám sa psychológiou mimo školy- kurzy, workshopy, konferencie.

12. Páčil sa ti tento rozhovor?
Skôr by ma zaujímalo, či sa čitateľom páčili odpovede. :-)