20. marca 2016

14.-20. marec

Ahojte,

už viac ako týždeň som sa neozvala, tak to idem napraviť. Aj som chcela, ale nejak sa nedalo. Buď sa mi nechcelo, alebo proste nebolo moc času. V tomto článku by som chcela ako tak zhrnúť priebeh posledného týždňa. :-)

Pondelok
Nebol ničím zaujímavý. Akurát tak možno tým, že bolo naozaj krásne počasie a konečne nám poriadne svietilo slniečko. Inak sa nič zaujímavé nedialo, veď to poznáte, pondelky, nechce sa vám a podobne. Ja som bola do 4tej v práci a potom som zbehla do DMky, v ktorej som sa ocitla asi každý deň. :-D Tam som si kúpila jednu vecičku od Alverde, na ktorú chcem neskôr napísať recenziu, len ešte čakám na ďalšiu vecičku a tou sú štetce, pretože u nás v DMke také nemali. Vlastne tam nemali žiadne normálne štetce, tak som napísala kamoške, ktorá je na VŠ v BB, či by mi tam nekúpila taký štetec ako potrebujem, ale keďže to by som sa pravdepodobne dlho načakala, tak som o pár dní radšej objednala z netu a zajtra by mali doraziť. Potom sme rýchlo išli s priateľom do jedného mesta asi polhodinu od nás, pretože mal dačo s autom a dal to  spraviť u jedného chlapa... vrátili sme sa až večer.

Utorok
Z krásneho slnečného pondelka zrazu nebolo ani stopy, napriek tomu, prvé čo som ráno uvidela bolo poriadne sneženie. Skoro ma piclo. To ako naschvál, keď sme ostali bez auta, keď som sa musela trepať k doktorke na krv a potom do roboty. Fakt úžasné. Potom ako vždy, robota, obed, robota, po robote som znovu namierila do DMky a objavila som tam ďalšiu vecičku-paletku na oči, o ktorej chcem tiež napísať recenziu. Mám v pláne začať písať takéto recenzie, ak sa mi to samozrejme bude pozdávať a ak sa to bude aj vám páčiť. Utorok bol skôr taký lazy day, keďže som po robote preležala celý čas až do večera. Bola som ako zbitý pes, to asi kvôli tomu počasiu.

Streda
Znova skoré vstávanie, robota, obed, robota a po robote sme išli s priateľom konečne pre auto. Hneď potom sme si to namierili do jedného obchodíka, kde robí moja bývalá spolužiačka. Pracuje aj s oriflamemom, a samozrejme som si niečo objednala a musela som si po to ísť. Ďalšia vecička, o ktorej by som chcela napísať recenziu. 

Štvrtok
Ráno som znovu išla ku doktorke za výsledky, ktoré dopadli dobre a ďalšie vyšetrenie ma čaká až o polroka. Potom zas do roboty, obed a potom som zdúchla :-D. Konečne mi prišli peniaze z úradu. A tak som sa potešila, že si pôjdem do drogerie nakúpiť. Aj som išla, pobrala všetko čo som chcela, išla platiť. Platila som kartou, najprv bezkontaktne. Nič. Druhý raz. Zasa nič. Tak sme skúsili na PIN. Nič!!! Vraj nedostatok prostriedkou, skoro ma porazilo. Ja už veci zbalené v taške a teraz nič. Tak som odišla, že prídem pozdejšie, že neviem čo sa deje, že mi prišla sms, že mi prišli prachy a nič. Idem do bankomatu, pozerám stav účtu, tam tiež nič. Tak reku super. Utekám domov, pozerám internetbanking a tam už normálne peniaze na účte. Tak som čakala, prišiel brat domov, nakoniec som zbehla s ním zas do Pepca čo to pokúpiť hlavne teda jemu, ale našla som si tam aj ja jeden svetrík, ktorý uvidíte na konci mesiaca v New in, alebo možno pridám aj nejaký outfit, ale keďže chcem byť anonymná, tak neviem neviem, iba až by som si odrezala hlavu. :-D Potom sme šli pre priateľa, znova do drogerie, konečne sa všetko podarilo tak ako malo, nasledovala návšteva DMky, ano zas. :-D tam som si tiež čo to nakúpila a už len cesta domov. Doma pomaly prešiel čas a išlo sa spať.

Piatok
Stereotyp. Vstávanie, robota, v robote horor, celý deň som robila to, čo najviac neznášam a čaká ma to aj zajtra, takže sa mi mooooc nechce. Už som len čakala, kým odbijú 4 hodiny a padám preč. Večer sme si kukli farmu a išli spať. :-D no možno sa niektorí chytáte za hlavu, ale niekedy je to celkom sranda. :-D 

Sobota
V sobotu je u nás upratovací deň, dlhé ranné ležanie v posteli... keď sa doupratovalo, tak sme išli k mojim rodičom, tam sme boli tiež dosť dlho. Cestou domov sme sa zasa zastavili v Pepcu :-D, kde som si kúpila takú škatuľku, ktorú chcem ešte vytuningovať, aby som si tam vedela napichať náušničky. Tú tiež neskôr uvidíte, pravdepobodne v New in, alebo možno budem musieť urobiť osobitný článok Nákupy v Pepcu, pretože fakt som tam tento mesiac dosť toho kúpila, a ešte ani nie je koniec mesiaca. No ale bohužiaľ, s tým sa míňajú aj peniažky, takže čoskoro nakupovať prestanem. :D

Nedeľa
Čiže dnes sme ráno ešte čo to popratali, a išli na obed k priateľovým rodičom. Potom mali prísť ku nám na návštevu, kolaudáciu. :-D Prišli k nám jeho rodičia, jeho sestra, obidve starké aj jeho krstná a sesternica. Poriadne sme si ani nemali kde všetci posadať, keďže tu zatial máme len gauč a v kuchyni ešte nemáme stôl, čiže ani stoličky, ale nejak sme sa popratali. :-D Ešte predtým sme ale išli do Tesca, nakúpiť niečo na chlebíčky, lenže ako inak, zasa sme sa zastavili v Deichmane, kde som ukazovala priateľovi pekné botasky, ktoré sa mi páčia, ale bohužiaĺ už nemajú moje číslo, tiež sme znovu boli v Pecpu, kde sme nakúpili utierky, také sklenené aj umelé malé misky, super poháre za 2,50 ktoré som tam proste nemohla nechať a ani neviem ako prešla hodina a akurát keď sme už boli pred našim panelákom, tak už vychádzali z auta aj jeho rodičia. Skoro ma porazilo. Doma som chcela ešte povysávať, ešte spraviť chlebíčky, lebo kým sa roztopí maslo, kým sa spravia vajíčka, kým sa všetko doladí... no katastrofa. Ale nakoniec toho bolo dosť a kým prišiel rad na chlebíčky, tak bolo všetko ok. :-D Nuž a teraz už len píšem tento článok, pôjdem sa umyť, umyť vlasy, pozriem dačo v telke ešte prejdem nové články a pôjdem spať a ráno zasa vstávať do roboty, aaaaaaa mne sa tak nechcee...