23. marca 2016

Recenzia | Telový sprej Victoria´s Secret Love Spell

Ahojte,

dnes prichádzam s recenziou na úžasný telový sprej, ktorý som objavila vďaka Monike. :-) Asi týždeň po tom, ako som na jej blogu našla recenziu na tento telový sprej, som aj ja navštívila stránku notino.sk. Nuž, ale problém nastal pri výbere. Bol naozaj dosť ťažký. Najviac som sa rozhodovala medzi Love Spell a Strawberry & Champagne. Nakoniec som sa rozhodla pre telový sprej Love Spell, najmä kvôli hodnoteniam. Ale neskôr si určite objednám aj jahody so šampanským, to musí byť tiež nádherná vôňa.


Začnem vzhľadom. Ako prvé musím pochváliť veľkosť. Obsahuje 250 ml tejto vône, čo je myslím, že celkom dosť. Povedala by som to takto - za málo peňazí, veľa muziky. :-D Keď som si ale balíček rozbalila, zarazilo ma, že flakón je plastový. Ani neviem prečo, čakala som sklo. Ale našla som v tom hneď niekoľko výhod. Po prvé, nemusím sa báť, že sa mi rozbije. Po druhé, nepočuť ho v kabelke, keď chodím a veci v kabelke sa mi potom búchajú o seba. Po tretie, je kvôli tomu aj určite ľahší. Síce je balenie trochu väčšie, ale aj tak si ho vezmem radšej ako sklenený a ťažší parfém, ktorý mám od priateľa. Tiež by som chcela vyzdvihnúť krásnu fialovú farbu v kombinácii so zlatou, ktorá mi príde taká luxusnejšia, bohužiaľ na fotkách to tak dobre nevyzerá.


Teraz prejdeme na príjemnejšiu časť a tou je vôňa. Tá je nádherná, úžasná, svieža, sladká, ovocná, no proste nemám jej čo vytknúť. Ja milujem sladké, svieže, ovocné vône a konečne som našla tú pravú pre mňa. A ľutujem, že som si tieto telové spreje nepozrela už skôr. Myslím, že keď sa mi minie, určite si objednám ďalšiu aj s tými jahodami a šampanským. 

Len včera som ho použila prvý raz, keďže som ho objednávala v piatok a prišiel až v pondelok poobede, ale celý včerajší deň mi spríjemňovala sladučká vôňa broskýň a čerešňového kvetu. Dokonca som sa raz musela nastriekať, aby som ho viac cítila, pretože som sa ho nevedela dovoňať. Pravdupovediac, po menšom sklamaní pri poslednom parféme, ktorý mi pribudol a ktorý mal tiež len pozitívne ohlasy , som sa bála ďalšej vône a preto som radšej nič extra neočakávala. Ale mýlila som sa. 

Milo ma prekvapila aj výdrž. Naniesla som si ho ráno cca o pol 8, keď som išla do práce a cítila som ho ešte aj na obed. Síce som si ho vtedy znovu naniesla, ale verím tomu, že by ho aj bez toho bolo cítiť až do večera, čo som naozaj nečakala. 

Túto vôňu odporúčam všetkým ženám, dievčatám, ktoré majú rady sladké, ovocné vône. Pre mňa sa telový sprej stal topkou tejto jari a verím tomu, že ma tak rýchlo neomrzí.