6. marca 2016

INTERVIEW | 6. with Laura

Ahojte, dnes znovu pridávam článok - rozhovor s blogerkou Laurou a zároveň maminou malého Matúška. :-) Verím, že sa Vám budú jej odpovede páčiť a ja som Laure vďačná za poskytnutie rozhovoru. :-) 



1. Ahoj, predstav sa nám. Ako sa voláš, koľko máš rokov, odkiaľ si? 
Ahojte :) Volám sa Laura, mám 21 rokov a moje momentálne pôsobisko je Senec. Ale keďže nerada bývam dlho na jednom mieste, v priebehu roka ho plánujem zmeniť.

2. Kedy si začala blogovať? Ako dlho bloguješ? 
O blogovanie som sa začala zaujímať už asi ako dvanásťročná. V tom čase som si založila aj svoj prvý blog. Za posledné roky som ich vystriedala viacero, avšak pri svojom aktuálnom chcem zostať už nastálo. Stal sa mojou cieľovou stanicou o ktorú sa chcem starať dokedy to pôjde.

3. Čo ťa viedlo k tomu založiť si blog?
Možnosť vyjadrenia samej seba. Odjakživa sa snažím vyhovieť každému v mojom okolí a blog je miesto, kde sa v podstate môžem starať len sama o seba. Písať o veciach, ktoré mám rada, písať o pocitoch, ktoré prežívam a podeliť sa o ne s ľuďmi, ktorí sú na tom podobne ako ja a zdieľajú so mnou rovnaké záujmy. Aj keď priznám sa, že v poslednej dobe som spadla do určitého stereotypu a nie som sama sebou. Chcem to však čo najskôr zmeniť.

4. O čom je tvoj blog a články? 
Blog vnímam ako svoj vlastný svet a preto píšem o všetkom. Som dosť všestranný a nestály človek čo je vidno aj na blogu. Nedokážem sa zaradiť do konkrétnej skupiny blogeriek. Nájdete u mňa všetko.

5. Aký typ blogov máš najradšej? (Fashion, beauty, autorské..)
Všetky. Skôr ma zaujíma to, aká je autorka blogu a akým spôsobom píše. Ak mi príde nezaujímavá, tak môže blogovať o čomkoľvek a nezaujme ma to. Mám rada recenzie, pretože mi prinášajú inšpiráciu na nákup kozmetiky, ktorú by som si za normálnych okolností nekúpila. Fandím aj fashion blogom, ktoré vedia zaujať originálnymi outfitmi, ale najviac asi vyhľadávam práve tie autorské. Majú pre mňa čaro, ktoré fashion a beauty blogom chýba.

6. Aké sú tvoje obľúbené blogy, ktoré rada navštevuješ? 

Už dlhé roky som verná Sea of Shoes a českej kráske VeronikaD. Potom určite Vintage Blog od Vivi, Mimi Ikonn, Kiss Book, Eat Run Love, Sweet Lady Lollipop, blog Soni Skoncovej a veeeeeľa ďalších :)

7. Podľa čoho si si vybrala názov tvojej adresy crystal-people.blogspot.sk ?

Odjakživa ma bavili veci okolo ezoteriky, veštenia, horoskopov a podobne. Nie som žiadna fanatička, len sa o tieto veci zaujímam :) Pri čítaní si jedného z mnohých článkov o mojom znamení a roku narodenia som narazila na pojem "krištáľové deti". Veľmi ma táto téma zaujala a dovolím si tvrdiť, že som sa v nej našla. Navyše sa mi veľmi páčia kryštály. Takže sa to celé akosi spojilo a vznikol Crystal People :)

8. Vie niekto v tvojom okolí (rodina, priatelia, spolužiaci..) že máš blog?

Vedia to všetci z môjho okolia, vrátane mojej rodiny. Blogom sa nechválim, ale ani ho nedržím v tajnosti.

9. Ak áno, navštevujú ho, čo na to hovoria?

Neviem povedať či ho navštevujú, ale zrejme sem tam určite áno, keďže niekedy počas rozhovorov povedia "áno, pamätám si ako si o tom písala na blogu...". Ľudia, ktorí ma majú radi ma v tom podporujú. S vyložene negatívnym názorom som sa nestretla, ale keď som bola na strednej škole, tak som skúsila točiť aj videá a mladší študenti sa smiali, že sa hrám na "dôležitú". Samozrejme mi to však nikdy nepovedali do očí a taký názor pre mňa nič neznamená. Podstatné je, že sa nehanbím robiť to, čo ma baví. Navyše k videám sa chcem vrátiť, potom možno bude opäť zopár negatívnych reakcii, ale to ma predsa nezastaví :)

10. Študuješ alebo pracuješ? V akom odbore?

Momentálne si užívam materskú "dovolenku". Inak mám vyštudovanú strednú zdravotnícku školu a pracovala som v reklamnej sfére. V tom po skončení materskej plánujem aj naďalej pokračovať a časom by som rada zabrdla do masmédií.

11. Čo rada robíš okrem blogovania? Ako tráviš svoj voľný čas? 

Všetok svoj voľný čas som takmer úplne stratila, keďže mám malého synčeka, ktorý vyžaduje moju plnú pozornosť. Avšak aj popri ňom sa snažím venovať sebe a nezabudnúť, že nie som len matka. Milujem knihy, tanec, kreslenie, cvičenie... Keď malého uložím na nočný spánok, začne môj večerný rituál. Rada si zabehám a vďaka tomu sa úžasne uvoľním. Potom píšem články, plánujem nasledujúci deň, trávim hodiny na Pintereste hľadaním ideálneho zariadenia do nášho prvého bývania, čítam si. Takto vyzerá môj voľný čas a dokonale sa pri ňom zresetujem po dlhom dni. Nedokážem oddychovať bez toho, aby som niečo nerobila :)

12. Páčil sa ti tento rozhovor?

Samozrejme :) Bolo mi cťou odpovedať na tvoje otázky.