1. marca 2016

NEW IN | Februar 2016

Ahojteee,

mám tu pre Vás ďalší článok, známy New in alebo čo mám nové za posledný mesiac? 

Ako prvé asi spomeniem, že som sa konečne dočkala vodičského preukazu a že už mám za sebou aj niekoľko jázd. Avšak niektoré z nich vyzerali skôr ako z filmu rýchlo a zbesilo, keď som preletela cez frekventovanú križovatku, lebo som spanikárila, takže jediné šťastie bolo, že z prava nešlo žiadne auto, lebo by som už tento článok nikdy nenapísala. Ale môže za to môj pbrat, pretože ma roztpyľoval počas šoférovania. :-D tiež mi sem tam zdochne hlavne na kruhových objazdoch, veď perčo nie, ale inak mi to ide.. asi záleží od toho, či mám dobrý alebo zlý deň. :-D Lenže po takýchto zážitkoch, nemám chuť alebo skôr mám strach si sadnpť za volant a niekam sa pohnúť, lebo nikdy neviem, čo môžem od seba očakávať. Aj vy robíte blbosti, keď spanikárite? Je to hrozné.

Musím sa Vám tiež pochváliť s mojou novou kabelkou z F&F. Je obyčajná, jednoduchá, čierna, hodí sa ku všetkému, nie je moc veľká, keďže ja som dosť malá, tak preferujem menšie kabelky a zmestí sa mi konečne od nej viac vecí. Moja staronová z Aliexpressu doslúžila po mesiaci používania, takže dúfam, že táto čosi vydrží. K tomu bola aj v zľave zo 16€ na nejakých 11€. No nekup to. Najlepšie na tom bolo, že to navrhol môj chlap, čo som sa trochu aj čudovala, ale tak super, ja sa teším. :-D Obzerala som ju už síce oveľa skôr, ale dobre, že sme ju vtedy nekúpili, teraz bola aspoň lacnejšia. 


Ináč som tento mesiac som prevažne nakupovala veci potrebné do domácnosti, nejaké dekorácie, keďže sme sa konečne sťahovali do vlastného. 
Najviac som toho nakúpila v Pepco, ktorý určite poznáte a veru stále odtiaľ idem s niečím v ruke. Majú tam toľko pekných vecí, že by som asi zobrala z každého niečo. Parádne by sa z ich produktov dal zariadiť byt vo vintage štýle. :-D 

Prvý nákup bol ale taký, kde sme kupovali naozaj potrebné veci, ako kefu do záchoda :-D , pohár na kefky a dávkovač na mydlo. Všetky vyrobené z toho istého materiálu (keramiky) aj tej istej farby. Však aby nám to ladilo. Plus som si kúpila taký mini uteráčik, ktorý už je ale v práci.


Druhý raz som si odtiaľ brala obliečky na vankúše. Sú strašne jemnučké, čierno biele, pásikavé. Ale na dotyk sú perfektné. Nemohla som ich tam nechať. Lenže nejak som to nevypočítala a keďže my máme sedačku 3+2 tak som musela ešte dva dokúpiť. Tiež sme so sebou vzali takéto krásne obrazy alebo tabuľky, neviem ako to mám nazvať a vyzerajú dosť vintídžovo čo poviete? :-D
No a druhý nákup by som ukončila ešte takýmito podpivníkmi, alebo ako sa to volá.. :-D máme doma sklenený stôl, tak aby na ňom neboli samé kruhy od pohárov. A ešte som zabudla záves do kúpeľne.


Tretí nákup pozostával len z týchto dvoch obrazov. :-) 


No a ešte niečo do bytu, tento nádherný pletený kôs na bielizeň z Jysku. No povedzte, že neni úžasný, krásny, najkrajší... najprv sme kúpili plastový, obyčajný, hnedý, ale potom som pozerala na Jysk stránke presne tento. U nás bol za 26€ a na ich stránke mali zľavu 20€. Tak sme na druhý deň išli do Jysku, pozreli sme ho raz, cena 26€, tak sme sa opýtali, či majú tiež zľavu, keď je aj na ich stránke, tak že hej... uuuu, tak rýchlo do auta pre hnedý kôš a výmena za tento. Teším sa vždy, keď sa naňho pozriem.


Tento mesiac sme mnohí oslavovali aj Valentína. Ako ste už mohli vidieť v článku Valentín, od drahého som dostala úžasnú voňavku Lanvin - Marry Me. Je naozaj skvelá, má príjemnú vôňu a parádnu výdrž. Na oblečení ju cítim aj na druhý deň.


Samozrejme, že čosi pribudlo aj do kozmetiky. A bola to prevažne vlasová kozmetika. Objednávala som šampon a masky na vlasy zo stránky Kallos.sk. Mám skúsenosť zatiaľ len s keratínom od tejto značky, ale bola som moc spokojná, ale po roku sa mi už litrové balenie začína pomaly míňať, tak bolo na čase si zaobstarať ďalšie vecičky. Prehovorila som aj priateľovu sestru, teda skôr som jej navrhla, či by tiež nechcela niečo z tej stránky, tak sme si objednali obidve Hair Pro-Tox, ja som si k tomu objednala placenta masku a aj placenta šampon. A budúca švagrina ešte medovú masku.


Tiež som chcela vyskúšať niečo na rast vlasov, alebo teda proti vypadávaniu. Začala som najprv s niečím lacnejším a to ampulkami Dixi. Uvidíme, čo to spraví. Ak nič, tak mám v pláne vyskúšať tabletky Clinical Hair-Care 90tbl, čiže na 3 mesiace. Počula som na to len samé chvály a žiadne negatíva, takže by to mohlo fakt pomôcť. 



Medzi kozmetiku mi pribudli aj dva prírodné produkty značky Alverde, čo u mňa často nenájdete. Raz som od tejto značky mala šampon alebo balzam na vlasy už neviem, ale vôbec som s ním nebola spokojná. Terajší nákup bol o čosi lepší. Ide o 2-fázovú kúru na vlasy, ktorá by mala ošetrovať suché a rozštiepené vlasy s aloe vera a ibištekovým kvetným extraktom. Určite odporúčam, už len kvôi tej skvelej sladkej vôni. Druhým produktom je telové mlieko s maslom z manga a artičokami. Tiež vonia príjemne a sviežo.

Potom tu máme zubnú pastu Signal white now gold, na ktorej sa mi páči, že je modrá. :-D ale či má aj nejaký účinok som zatiaľ nespozorovala. Ďalej som chcela vyskúšať očnú linku od Catrice, ale tú o ktorej som dosť čítala aj na blogu u nás bohužiaľ nemajú, alebo neviem či už takú nevyrábajú, tak som si vzala aspoň túto očnú linku vo forme fixky. Pracuje sa s ňou oveľa lepšie ako s tekutou a hlavne po pár hodinách sa nezačne akoby trhať a nevytvárajú sa mini medzery v "chvostíku" ako pri tekutej linke od Miss Sporty. Jediné čo mi sem tam prekáža je, že nie vždy zanechá stopu a musím ju potom viac nahnúť a potom si tú linku neviem tak nakresliť, akoby som si predstavovala. Ale vlastne, tú si neviem nikdy nakresliť tak, ako by som chcela. :-D Nuž a ešte je tu lak na nechty od Rimme, ktorý má krásnu červenú farbu a najviac oceňujem na týchto lakoch, že uschnú fakt o niečo rýchlejšie. :-)

Ešte by som spomenula, že môj blog prešiel menšou zmenou ako ste ti mohli všimnúť mám nový dizajn. A tiež pribudli nové články, interview s Monikou, Claudiou, Zuzkou, Sandou a Džejní. :-)
A ak by ste mali niekto záujem o takýto rozhovor, určite mi nechajte v komentári na Vás e-mail. :-)

Na záver pridávam ešte moje nové ceruzky a  výtvory. Tiež ste vyskúšali relaxačné omaľovánky? Ja som za tým veľmi nebola, keďže som to u každého videla, ale keď som to raz vyskúšala vďala časopisu Emma, tak je fajn sa občas takto zabaviť a zabiť nudu. :-) 



Ako ste prežili posledný mesiac vy? Prihodilo sa Vám niečo vtipné? Alebo ste zažili niečo na čo máte príjemnú spomienku?