29. marca 2016

Recenzia | Lavera Regenerujúca vlasová kúra Reapir & Care

Cez víkend som navštívila DM drogeriu s cieľom kúpiť si nejakú masku na vlasy značky Alverde. Ale o tej niekedy nabudúce. Medzi regálmi som ale zahliadla aj túto regenerujúcu vlasovú kúru značky Lavera s bio ružou a  rastlinným keratínom pre suché a poškodené vlasy. 

Ja až také suché vlasy nemám odkedy používam olej na vlasy, ale chcela som vyskúšať niečo prírodné. Nakoľko už som raz mala balzam od Alverde, ale nebola som s ním moc spokojná. Tak som si ju teda vzala a na druhý deň aj vyskúšala. Musím sa priznať, že som sa veľmi tešila, čakala som asi nejaký zázrak, ktorý sa ale nekonal. 


Nepoužívam takéto kúry na vlasy a preto mi chýbali nejaké informácie na obale, ako ju použiť. Či ju naniesť po umytí, nechať chvíľu pôsobiť a zmyť alebo nezmyť a nechať len tak. Nakoniec som sa teda rozhodla, že si ju nechám na vlasoch a nechala som vlasy vyschúť. Ale keď už boli takmer suché videla som, že sú akési mastné, tak som si ich umyla ešte raz a znova nechala vyschnúť. Na druhý deň ráno vlasy vyzerali i tak trochu mastne, takže som si ich počas dňa znovu umývala. Ale už bez kúry. Čo sa týka vôni, tá ma tiež nenadchla. Ja osobne nemám rada vôňu ruží v takýchto výrobkoch. Dokonca nevoňala ani priateľovi. Ale tak to už asi každý podľa seba, akú vôňu má rád. 


Na obale sa píše, že by kúra mala obnoviť narušenú vlasovú štruktúru a priniesť vlasom potrebnú hydratáciu. I keď som ju použila len raz a vlasy som po nej mala mastnejšie, čo si myslím, že nikto nechce mať po umytí, dám jej ešte jednu šancu a vyskúšam ju len na pár minút a zmyjem. Aj keď som vlasy mala dosť splasnuté aj po druhom umytí. Ďalšie mínus by som dala za rozčesávanie vlasov. Píšu, že uľahčuje rozčesávanie, ale mala som skôr pocit, že robí presný opak. Odporúčajú ju používať 1-2x týždenne, čo by som si ale musela vlasy potom umývať hneď na druhý deň. 



Nabudúce si už tento produkt nekúpim. 


Používate kúry na vlasy? 
Máte niekto skúsenosť s touto kúrou? 
Boli ste spokojné?