30. marca 2016

NEW IN I. | Marec 2016

Ahojte,
                                                                                                           TU ma nájdete :-)

dnes tu mám pre Vás new in, tak si môžte pozrieť čo nové mi pribudlo. V marci som najviac kupovala kozmetiku, ktorú uvidíte aj na fotkách. Ale tiež som veľakrát navštívila Pepco, kde som si tiež čosi našla a tento mesiac veru aj oblečenie, čo som si dovtedy nevšimala. Vzhľadom na to, že tento článok je už teraz dlhý, tak som sa rozhodla, že ho rozdelím na dve časti a dnes si môžete prečítať práve o spomínanej kozmetike... 


Nakupovala som pár kúskov aj od značky Alverde. O maske na vlasy ešte pravdepodobne budete čítať. // Takúto linku na oči som už chcela vyskúšať dávnejšie. A tak keď som si prezerala produkty Alverde, aj táto linka mi udrela do očí a nemohla som ju tam nechať. Tiež by som o nej chcela napísať recenziu, i keď mne to maľovanie liniek veľmi nejde, ale tak snáď niečo vykúzlim. // Suchý šampón bio žihľava a bio medovka od Alverde mi tak trošku smrdí, dosť tam cítiť tie rastlinky či bylinky alebo čo je to, ale tak ja som čakala, že bude úplne bez vône, tak ma to aj trochu prekvapilo. Kým sme ešte bývali u priateľových rodičov, tak som u nich našla suchý šampon, vyskúšala a vtedy som si povedala " akoto, že ja ešte nemám takúto vec doma? "... tak už mám. :-D


Paletka tieňov Catrice Absolute Matt mi tiež padla hneď do oka. Obzerala som sa po nejakých tieňoch, ale keď som zbadala tieto pri pultíku Catrice, tak som sa rozhodla práve pre ne. Aj keď som sa rozhodovala medzi Absolute Matt a Nudes, ale tieto sa mi zdali pre mňa prijateľnejšie. Tiež som ich kúpila so zľavou, takže sa tomu teším. A viac o nich napíšem nabudúce. // Samozrejme na maľovanie očných liniek som potrebovala aj nejaký ten štetec, a keďže u nás som žiadny taký ako som potrebovala nenašla, tak som hľadala na internete a objednala som rovno dva na stránke krasotika.sk Jeden používam na obočie (Morphe) a druhý na očnä linku (Hakuro). S obidvomi sa pracuje veľmi dobre a som s nimi naozaj spokojná. Len škoda, že na fotkách nevyzerajú ako v skutočnosti. // Do tretice tu máme tiene na obočie, ktoré ak sa mi minú a nebudem ich vedieť znova kúpiť, tak asi zošaliem, pretože sa mi  s nimi upravuje obočie naozaj oveľa jednoduchšie než s cerozkou, vyzerá prirodzenejšie, no sú proste super ... a tie som tiež prvý raz vyskúšala u priateľovej sestry a hneď sa ich snažila zohnať a podarilo sa!


Ďalej Vám predstavujem ďalšie fajn vecičky ako je tento korektor od Miss Sporty Stay Perfect. Ja nechápem, prečo som korektor doteraz nepoužívala. Neviem kde som zaspala, ale proste toto mi doma chýbalo. Na tie moje hrozné kruhy pod očami už bolo potrebné niečo napatlať. Nevravím, že je to nejaký extra korektor, určite sú aj lepšie, ale ja som zatiaľ vyskúšala len tento, ale ak sa mi minie, tak určite sa poobzerám nejakom po lepšom. Nevravím ani, že je nejaký zlý, mne celkom vyhovuje, hlavne teda farba, keďže som dosť bledá, čo to prekryje, určite tam vidno rozdiel, ale na moje kruhy by trebalo asi niečo viac krycie. // Lak na nechty Eveline 8in1 určite poznáte. Mne sa nechty síce až tak nelámu, ale za to sa mi dosť štiepia a mám ich veľmi krehké, keď už trochu konečne narastú, tak si ich radšej ostrihám, lebo sa bojím, že sa mi dolámu alebo sú už tak zničené, rozštiepené, že to proste nevyzerá dobre. Zatiaľ ho nemám dlho a použila som ho asi len dvakrát. Má sa používať tak, že počas troch alebo štyroch dní sa každý deň nanesie jedna vrstva, potom odlakuje a znova tak isto. Priznám sa, som dosť lenivá, takže prvý raz som to tak aj spravila, ale druhý raz som si dala dve vrstvy a nechala tak. Neviem ale či je naozaj tak účinný alebo čo, ale zatiaľ sú moje nechty krásne, tak som zvedavá či im to vydrží. // Dove antiperspirant deodorant som zahliadla v DM v akcii, tak som ho proste vzala so sebou. I keď som váhala, či ho vziať alebo si radšej priplatiť a vziať Rexonu, ktorú používam. Ale riskla som to, chcela som vyskúšať po dlhšom čase niečo iné a som spokojná. Síce nemá takú výraznejšiu vôňu ako rexona, ale to mi nejak neprekáža. 


 A TOPkou mesiaca je určite tento skvelý telový sprej Victoria´s Secret Love Spell, o ktorom ste si už mohli prečítať a ak nie tak si o ňom môžte prečítať viac v recenzii. :-)